Gå til innhold

delte fantasier gikk ut av kontroll

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Her om dagen hadde sambo og jeg masse heftig sex. For å pirre meg selv og ham, begynte jeg å dele en fantasi om at det ville vært deilig å hatt en jente der sammen med oss. Sambo ble tydelig kåt av fantasien, og det opphisset meg mer også.....det var snakk om å kose og ta på den andre jenta for oss begge, men selve samleie med meg. Så skled det litt ut: for mens vi delte fantasien, spurte han meg med kåt hes stemme: "Hva hvis jeg knullet den andre dama? Kan jeg det?"

Der og da var det opphissende, men i ettertid følte jeg meg litt såret: Tanken på at kjæresten min ville valgt en annen jente enn meg hvis han sto overfor valget er sårende. Samtidig forstår jeg jo at forandring fryder, er spennende, nytt og sexy: sett fra et rent "kåthets" perspektiv - når man holder følelser utenfor. Og jeg får skylde meg selv som initierte det hele ;)

Det skal sies at samboer har gitt signaler på at han angrer på at han "avslørte seg litt for mye" - og etter et par dagers flau sexpause, har vi vært inne i en varm god øm sexperiode og har det supert sammen.

Men min erfaring er altså at det å dele sexfantasier kan være "farlig" - selv om det er pirrende der og ta. Andre med lignende erfaringer? Kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da burde dere på forhånd være klare på at dette er fantasier som ikke nødvendigvis skal settes ut i livet. Det er dumt hvis ting man sier i 'kampens hete' skal få følger etterpå, når man allikevel bare flørtet med en ganske uskyldig fantasi. Jeg skjønner godt at han likte tanken på å ta den andre jenta, og det har jo ikke noe med hans følelse for deg å gjøre sånn jeg ser det (uten at jeg kjenner deres forhold). Hvis han oppfattet at du tente på tanken på at han skulle ta på henne kunne det vel hende at han trodde du ville tenne på at han knulla henne også?

Skrevet

Det var jo du som inviterte "henne", du må nesten regne med en sånn kommentar da.. Og, du bør kunne skille fantasi fra virkelighet.

Du trenger ikke bli såret, bare tenk alle de snodige fantasiene du har selv, men som du kanskje ikke tør å si til kjæresten!

Bra dere kan fantasere høyt om sånne ting, det er bare sunt det, og viser tillit dere imellom.

Tror dette skal gå fint, jeg.

:)

Skrevet (endret)
Hei.  Her om dagen hadde sambo og jeg masse heftig sex.  For å pirre meg selv og ham, begynte jeg å dele en fantasi om at det ville vært deilig å hatt en jente der sammen med oss.  Sambo ble tydelig kåt av fantasien, og det opphisset meg mer også.....det var snakk om å kose og ta på den andre jenta for oss begge, men selve samleie med meg.  Så skled det litt ut: for mens vi delte fantasien, spurte han meg med kåt hes stemme: "Hva hvis jeg knullet den andre dama?  Kan jeg det?"

Der og da var det opphissende, men i ettertid følte jeg meg litt såret:  Tanken på at kjæresten min ville valgt en annen jente enn meg hvis han sto overfor valget er sårende. Samtidig forstår jeg jo at forandring fryder, er spennende, nytt og sexy: sett fra et rent "kåthets" perspektiv - når man holder følelser utenfor.  Og jeg får skylde meg selv som initierte det hele  ;)

Det skal sies at samboer har gitt signaler på at han angrer på at han "avslørte seg litt for mye" - og etter et par dagers flau sexpause, har vi vært inne i en varm god øm sexperiode og har det supert sammen.

Men min erfaring er altså at det å dele sexfantasier kan være "farlig" - selv om det er pirrende der og ta. Andre med lignende erfaringer? Kommentarer?

Innlegg slettet. Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest NastyNice
Skrevet

Ja for du er jo superseriøs, gjest... Tør du ikke si det du mener under nick eller...?

Til deg som stilte spørsmålet ang fantasier... Skjønner veldig godt hvordan du føler deg, men fantasier er jo tross alt det som ikke er virkelig. Så lenge dette skjedde mens dere hadde det gøy med å dele på tankene, synes jeg du ikke skal gi dette mer energi.

Ha det gøy sammen og kos dere med hverandre og deres usynlige venner i senga ;)

Skrevet

Etter den søte kløe... Er det ikke det det heter? Har opplevd det samme som deg, trådstarter. En gang pratet vi om at jeg ble tent av å "høre" andre ha sex, han missforsto det helt og kom med sin fantasi om å ha sex med flere.. det tok helt av og jeg ble super stressa etterpå.

Jeg tror det er vikitg å huske på at en fantasi er en fantasi, og ikke nødvendigvis noe man ønsker å gjøre i virkeligheten.

Men er du usikker - prat med han om det, finn ut hvor deres grenser går!

og etter det, nyt hverandres fantasier... :sjarmor:

Skrevet

En fantasi er en fantasi.

Det er mange som fantaserer om "voldtekt", gangbang, andre enn kjæresten og sikkert andre ting som man vanligvis ikke engang tør å snakke om...og det betyr jo langt i fra at man ønsker å leve de ut!!

Jeg sier det igjen: ta det for hva det er; en fantasi!! Og ikke hold det mot partneren din. Det er faktisk like sårende at man blr dømt for å ha delt en såpass personlig ting, noe som man vanligvis ikke vil/tør dele med noen for så å bli dømt for det i ettertid.

Skrevet
Hei.  Her om dagen hadde sambo og jeg masse heftig sex.  For å pirre meg selv og ham, begynte jeg å dele en fantasi om at det ville vært deilig å hatt en jente der sammen med oss.  Sambo ble tydelig kåt av fantasien, og det opphisset meg mer også.....det var snakk om å kose og ta på den andre jenta for oss begge, men selve samleie med meg.  Så skled det litt ut: for mens vi delte fantasien, spurte han meg med kåt hes stemme: "Hva hvis jeg knullet den andre dama?  Kan jeg det?"

Der og da var det opphissende, men i ettertid følte jeg meg litt såret:  Tanken på at kjæresten min ville valgt en annen jente enn meg hvis han sto overfor valget er sårende. Samtidig forstår jeg jo at forandring fryder, er spennende, nytt og sexy: sett fra et rent "kåthets" perspektiv - når man holder følelser utenfor.  Og jeg får skylde meg selv som initierte det hele  ;)

Hva er du såret over? Du la opp til dette selv. Han stilte deg et spørsmål. fantasier er fantasier.

Skrevet

takk for alle svar!

Føler at innlegget mitt ble litt misforstått: det var vel egentlig ment som begynnelsen på en "åpen debatt" om dette med fantasier i parforhold - jeg tror flere enn meg ville synes det var interessant å høre andres erfaringer og tanker omkring dette.

Innlegget var i grunn ikke ment som en invitasjon til at andre skulle himle med øyenene over meg....

• 1 måned senere...
Gjest SaraWit
Skrevet

Det som kan være "farlig" er at det er er "lett" å sette fantasien ut i live, vi endte til slutt etter år med å dele fantasier, at vi skulle ha trekant med ei jente. Og jeg taklet det ikke etterpå. Ser for meg der han knuller ho liksom... Fy fæææn... Gjorde det slutt med han jeg. :forvirret:

men for all del, fantasier er fantasier og det er naturlig med det, og ikke minst godt!!!

Skrevet

En trekantfantasi kan fint virkeliggjøres, men det forutsetter at paret er trygge på hverandre. Så trygge at sjalusi er et ikke-tema. Da er trekant en spennende opplevelse.

Skrevet

Vi har det som en uskreven regel at vi ikke blander fantasier inn i forholdet.

Skrevet
Vi har det som en uskreven regel at vi ikke blander fantasier inn i forholdet.

Da går dere gilpp av noe spennende.

Skrevet

Fantasier er ikke bare viktige, de er nødvendige for å kunne utvikle seg seksuelt. Sånn er det, og sånn skal det være.

Noen fantasier er til for å deles, noen er bare for den som eier dem.

Vi deler ofte fantasier her i heimen, og takk og pris for det. Hvordan skal man ellers finne ut om man er seksuelt kompatible?

Jenter: Vær rause med partnerne deres når det gjelder fantasier og hva de nå ellers måtte slippe ut av munnen mens dere har sex. Jeg hører dere sier at dere "falt ut" og/eller ble sjalu, men jeg nekter å tro at dere aldri har fantasert om en annen mann enn partneren noen gang. (Hvorfor ikke fortelle ham den fantasien, forresten? De aller fleste menn tenner på tanken på å se sin kjære med en annen mann, og det betyr faktisk ikke at dere skal utføre det i praksis.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...