Gå til innhold

Sønn stjeler trusene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva er "faglig hjelp"? Nårtid er det "for sent"? Hvordan skal denne hjelpen i praksis redde denne gutten? Og fra hva??

Anonymkode: 4e2cf...75a

Det er primært psykiatrisk behandling jeg tenker på. Det er «for sent» når han havner spjellet for seksuallovbrudd. Det er åpenbart noen ganske elementære grenser denne gutten ikke forstår.

Anonymkode: 2ad51...b81

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS, vær så snill — Ikke ta dette opp med sønnen din. Som noen andre skrev, vil et sånt oppgjør kunne bli en svært flau og skamfull opplevelse for ham — noe som i verste fall kan gå ut over relasjonen dere har til hverandre. (Klarer man å se sin mor i øynene etter å ha blitt busta med trusene hennes..?)

I de første tenårene gjør ungdom mye rart pga hormoner. Utforsking av seksualitet kan ta mange snåle former (Can confirm ), og tabuet ved andres truser er vel en form for «klassiker». Mitt tips er at dette er en fase, at det vil gå over, og at det beste er å la det gå ukonfrontert hen. Så får andre være uenige i det hvis de vil må. (Det er klart — om du stadig finner trusene dine på rommet hans om to/tre år kan det vel være på tide å ta en prat….)

Anonymkode: 3866d...d6c

• Liker 2
Skrevet

Det er definitivt en "creep" faktor over dette og jeg tror ikke det er veldig vanlig, å se sin egen mor som et seksuelt vesen er noe de fleste synes er litt ekkelt. Jeg tror jeg ville hatt denne samtalen med en profesjonell tredjepart, som f.eks en sexolog.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
BobbySocks skrev (1 time siden):

Han runker i MORS truser og dere reagerer med å gjemme vekk trusene? Jeg hadde faen ringt BUP. Dette er ikke normalt på en flekk.

Hva godt hadde kommet ut av dette da? Stakkars gutt! 

Skrevet

Jeg tror det må skilles mellom objektene her. Mor er et objekt, men slett ikke nødvendigvis en vesentlig del av spenning og tenning for gutten. Trusene, det forbudte, luktene og følelsene er temmelig sikkert det han tenner på. Om han er "rett på en flekk" eller ikke siden trusene tilhører moren, skal ikke vi utnevne oss selv til å bedømme. Det finnes folk som tenner på andres undertøy, og som endatil kjøper brukt undertøy. Som regel driter de i hvem som har brukt trusene, det er trusene i seg selv det handler om, og at de er brukt. Mye dømming i denne tråden :(

Anonymkode: 4e2cf...75a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 14.36):

Min sønn på 16 stjeler mine truser, merket at truser forsvant fra skittentøyet for så å komme tilbake igjen, trodde først det spøkte, helt til jeg fant en av mine truser under hans madrass, fant også flere av mine brukte strømpebukser.

Vet ikke hva jeg skal gjøre her, kan tenke meg til hva han gjør med undertøyet mitt, føles veldig ekkelt for meg på mange måter, har litt problemer med dette, han har flere ganger tømt seg i trusene, kjenner jeg har problemer med å bruke disse trusene, nå har jeg begynt å gjemme skittentøyet mitt, noen andre som har opplevd dette.

Anonymkode: 29d1e...d6e

Æsj🤮🤮🤮

Anonymkode: 4438d...88e

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at han kommer i dem og at det ikke bare er din egen utflod? Siden du nevnte at du hadde mye av det. 

Det høres veldig rart ut at han har kryssa den grensen. Har han en far som kan ta, ikke bare sexpraten, men spesifikt om runking? Vise han den klassiske dopapir i nattbordsskuffen. 

Anonymkode: e9a69...fd8

Skrevet

Hvor gammel er han og hvor lenge har dette pågått?

Anonymkode: d1adb...72a

• Liker 1
Skrevet
Dævendøtte skrev (24 minutter siden):

Hva godt hadde kommet ut av dette da? Stakkars gutt! 

Du runder ikke i trusa til mora di om du er normal. 

• Nyttig 1
Gjest Raffalayla
Skrevet

Vil nødig fremstå som frekk, jeg jobber selv med barn med utfordringer, men er  sønnen din psykisk utviklingshemmet?

Hvis ikke tror jeg rett og slett ikke på deg.. dessverre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er han og hvor lenge har dette pågått?

Anonymkode: d1adb...72a

Kan du ikke lese? 

Anonymkode: edded...c79

Skrevet

Hvorfor er det ingen som skjønner at dette er trolling? 

Anonymkode: 5c727...361

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som skjønner at dette er trolling? 

Anonymkode: 5c727...361

Jo, men noen ganger troller man med😆

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jo, men noen ganger troller man med😆

Dette. Det har jo egentlig ikke så mye å si om den originale posten er trolling eller ikke. Hvis noen skriver en post om noe, velger man selv om man vil bidra til diskusjonen omkring det temaet. Uansett om den originale posten bare var bullshit, kan det likevel komme interessante betraktninger og gode råd i den påfølgende diskusjonen 🤷🏻‍♂️ Kanskje ikke nyttige for TS (dersom vedkommende kun var ute etter å trolle), men kanskje nyttig for andre forumgjester som faktisk måtte være i en litt lignende situasjon.

Anonymkode: 3866d...d6c

• Nyttig 1
Skrevet

Én her har innrømmet at han har gjort det samme. Men det fjernet selvsagt moderator... Jeg bare nevner det. 

Anonymkode: edded...c79

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
BobbySocks skrev (10 timer siden):

Du runder ikke i trusa til mora di om du er normal. 

Troll eller ikke, jeg svarer uansett. 

Tror ikke folk skjønner hvor vanlig det er at gutter (og menn) tenner på brukte truser. Det som føles mest feil for de fleste, er at det er sin egen mors truser. Og jeg tror heller ikke det er moren han tenner på, men trusene. 

Har hørt om tenåringer som gjør det samme med søstrene sine truser også. Vi vet også med sikkerhet at det er mange som tjener penger på å selge brukte truser, markedet hadde ikke vært så stort om det ikke var såpass mange som faktisk tenner på det. 

Er vel i bunn og grunn ganske harmløst også, når man tenker etter. Man kan si æsj om mye og kalle folk unormale, men du verden så mange rare fetisjer som finnes, og mange av de er faktisk helt ufarlige for andre. 

Skrevet

Vanskelig å si, siden jeg ikke er en mor.. men i puberterten må man ikke bli så overrasket at nettopp dette skjer. Om det er mor, søster eller andre truser, er vi ikke så opptatt av. Det er lukten vi vil kjenne, lukten av nysgjerrighet på en kvinnes kjønn. Og jo vi blir kåte av det, det er ingen hemmelighet, men vi tenker ikke nødvendigvis på hvem som eier trusa. For i fantasien mens vi runker kan det like gjerne være nabo jenta eller noen i et magasinblad.

Derfor jeg vet dette så godt.. er fordi jeg er ærlig, og deler mine erfaringer med dere fra oppveksten min. Jeg husker selv å ha sjelt truser fra tanten min, som hang på klesnoren ute.. Jeg sprang til skogs for å runke, men ble kjempeskuffet da jeg bare kjente Bio-Tex lukta, så de hang jeg tilbake igjen. Dette tror jeg nok er en generell ting å gjøre, når en ung gutt føler seg kåt. At man blir konfrontert gjør bare ting værre.. For gutten er dette en personlig hemmelighet, og det blir uansett feil å bli "straffet" for sin uskyldige kåthet som bare kommer ut av kroppen..

Det mødre og alle andre er faktisk burde gjøre er å legge sine truser i bløtt, så forsvinner lukta fra badet. Og så slipper dere at noen snuser på dem.. for lukter det comfort av dem, blir trusene liggende i fred 🤗

Skrevet
Dævendøtte skrev (8 timer siden):

Tror ikke folk skjønner hvor vanlig det er at gutter (og menn) tenner på brukte truser.

Du får snakke for deg sjøl. Dette er pervogreier for et ytterst marginalt mindretall.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du får snakke for deg sjøl. Dette er pervogreier for et ytterst marginalt mindretall.

Du får google det da, så finner du fort ut at det er et stort marked for å tenne på skitne truser og det å selge brukte truser, da snakker vi om lille Norge hvis du googler på norsk. . Det markedet hadde ikke vært til stede om det ikke var noen som kjøpte disse trusene ;) 

Et ytterst marginalt mindretall betyr så og si ingen. Du bør nok utvide horisonten din bittelitt. 

At du ikke liker det er helt ok, men du tar feil i dine påstander. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (8 timer siden):

Troll eller ikke, jeg svarer uansett. 

Tror ikke folk skjønner hvor vanlig det er at gutter (og menn) tenner på brukte truser. Det som føles mest feil for de fleste, er at det er sin egen mors truser. Og jeg tror heller ikke det er moren han tenner på, men trusene. 

Har hørt om tenåringer som gjør det samme med søstrene sine truser også. Vi vet også med sikkerhet at det er mange som tjener penger på å selge brukte truser, markedet hadde ikke vært så stort om det ikke var såpass mange som faktisk tenner på det. 

Er vel i bunn og grunn ganske harmløst også, når man tenker etter. Man kan si æsj om mye og kalle folk unormale, men du verden så mange rare fetisjer som finnes, og mange av de er faktisk helt ufarlige for andre. 

Hei, du som er så sprek og nusselig.. har du selv opplevd at noen snuste på dine truser.? ble du forbannet eller ble trusa di til en nytt sniffematriale?😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...