Gå til innhold

Sønn stjeler trusene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 16 stjeler mine truser, merket at truser forsvant fra skittentøyet for så å komme tilbake igjen, trodde først det spøkte, helt til jeg fant en av mine truser under hans madrass, fant også flere av mine brukte strømpebukser.

Vet ikke hva jeg skal gjøre her, kan tenke meg til hva han gjør med undertøyet mitt, føles veldig ekkelt for meg på mange måter, har litt problemer med dette, han har flere ganger tømt seg i trusene, kjenner jeg har problemer med å bruke disse trusene, nå har jeg begynt å gjemme skittentøyet mitt, noen andre som har opplevd dette.

Anonymkode: 29d1e...d6e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett lås på skittentøykurven og kjøp noen dametruser til han, så blir begge fornøyd.

• Liker 2
Skrevet
Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Sett lås på skittentøykurven og kjøp noen dametruser til han, så blir begge fornøyd.

Det tror du, ja. Han stjeler ikke trusene fra skittentøyskurven uten grunn.

Anonymkode: c5811...282

Skrevet

Som mamma er det naturlig nok både ekkelt og rart det der. Men det vil sette spor dersom du konfronterer gutten med det, kanskje skammen blir veldig tung for ham å bære. Det beste rådet og en slags trøst vil være at dette er en fase for hans del. Ikke sikkert det vil vare så lenge. Kanskje finner han ei/en å ha sex med, og da fylles kanskje de fleste behovene hans. Således er ikke tenning på brukt undertøy eller skitne fantasier aktuelt lengre.

Gi ham litt tid :-)

Anonymkode: 4e2cf...75a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som mamma er det naturlig nok både ekkelt og rart det der. Men det vil sette spor dersom du konfronterer gutten med det, kanskje skammen blir veldig tung for ham å bære. Det beste rådet og en slags trøst vil være at dette er en fase for hans del. Ikke sikkert det vil vare så lenge. Kanskje finner han ei/en å ha sex med, og da fylles kanskje de fleste behovene hans. Således er ikke tenning på brukt undertøy eller skitne fantasier aktuelt lengre.

Gi ham litt tid 🙂

Anonymkode: 4e2cf...75a

Takk, det er akkurat det jeg også tenker, godt å få bekreftet at jeg ikke er helt på jordet.Får prøve å legge vekk tankene om hva han har gjort med undertøyet mitt.Takk for fint og seriøst svar❤️

• Liker 2
Skrevet
Honey Dew skrev (14 minutter siden):

Tror ikke nye truser vil være aktuelt, han har aldri tatt dette, kun det som er i skittentøyet.

Skrevet

Har dere egentlig snakket med gutten ang sex osv?

Skrevet
Krist1an skrev (14 minutter siden):

Har dere egentlig snakket med gutten ang sex osv?

Nei ikke så mye

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk, det er akkurat det jeg også tenker, godt å få bekreftet at jeg ikke er helt på jordet.Får prøve å legge vekk tankene om hva han har gjort med undertøyet mitt.Takk for fint og seriøst svar❤️

Han er jo i den alderen nå vet du. Hormoner og jenter. Du vet jo selv hvor godt brukte truser lukter. Det er nok bare en fase, det går over😊

Anonymkode: edded...c79

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er jo i den alderen nå vet du. Hormoner og jenter. Du vet jo selv hvor godt brukte truser lukter. Det er nok bare en fase, det går over😊

Anonymkode: edded...c79

Vet selv hvor godt brukte truser lukter ???mine truser lukter ikke særlig godt etter bruk, svetter en del i skrittet samt mye utflod, derfor syns jeg det er virkelig ubehagelig, er en ganske privat og intim ting som min sønn vet om meg.

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Skrevet

Vanskelig. Det er selvfølgelig ikke greit det han gjør. Men kommunikasjon handler også om hva den andre har forutsetninger for å få utbytte av.

Det er jo to parter oppi dette. Det er du og han.

Du har behov, forståelig nok, for at dine grenser blir respektert. Det er jo ganske enkelt. Du har en etablert platform både seksuelt og utviklingsmessig. Det er åpenbart at dette ikke er greit og det virker jo også helt unødvendig. 

Hans behov er litt mer uklare. 
La oss anta at du først og fremst spør her på forumet fordi du vil ha råd om hva du skal gjøre for han sin del. Deg selv klarer du nok å ivareta.

Så la oss anta at han er sjenert, spent på kvinnekroppen og utforsker sin seksualitet stille på gutterommet. Da tenker jeg at dette er en fase og at han ikke trenger en konfrontasjon. Jeg tenker at en eksplisitt konfrontasjon vil kunne gjøre mer vondt enn godt. Det finnes selvfølgelig mulig på at du er flink på å ivareta han gjennom en slik prat, men jeg ser det som et minefelt både mtp hans selvbilde opp i mot deg og hans forhold til sin egen seksualitet. Han er i en fase hvor han trenger begge.

Men hvis vi antar at han er breial, populær og at trusene dine er mer indikasjon på at han overkjører andre så snart han vil ha sitt utløp. Da endrer jo saken seg en del. Og han har andre behov fra deg. 

Så jeg tenker at kanskje det beste er at tema om respekt og grenser kommer opp. Hvis det er en god prat, så kan det allikevel ta litt tid før han for fordøyd det ferdig, men du bygger mer oppunder enn å fremtvinge at han setter merkelapp på seg selv når han er på det mest intime, skammelige og sårbare.

Skrevet

Ville valgt å ikke legge skittent undertøy der til det går over, heller i en kurv, pose på soverommet til du legger det i maskina?

• Liker 10
Skrevet

Ha skittentøys kurven din på rommet ditt. Lås døren. 
Eventuelt bruk truseinnlegg slik at trusene dine ikke lukter. 

Litt forstyrrende at han gjør slik med truser til et familiemedlem, spesielt sin egen mor. 

Ha en skikkelig prat med han om intime grenser, sex og slikt. Greit å ta en skikkelig prat om det. 

Anonymkode: 478f3...534

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Du må nesten snakke med han. Selv om det er ubehagelig.  Ellers kan han bli en gammel creep som stjeler trusene til både svigermor og svigersøster som eldre. Best å ta det tildig.

Anonymkode: 67781...35e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 15.12):

Nei ikke så mye

Jeg tenker det er en oppgave som foreldre har. Kanskje det er lettere om hans far snakker med han? Det er mye gutter kan tenne på og fantasere om i den alderen. Ikke gjør han forlegen. Det kan virke mot sin hensikt. Hva med å ha de på rommet til du skal vaske de? Tror ikke det er vanlig å lukte på sin mors truser, men vet om men som kjøper brukte truser. 

Skrevet
MuffinStud skrev (3 timer siden):

Vanskelig. Det er selvfølgelig ikke greit det han gjør. Men kommunikasjon handler også om hva den andre har forutsetninger for å få utbytte av.

Det er jo to parter oppi dette. Det er du og han.

Du har behov, forståelig nok, for at dine grenser blir respektert. Det er jo ganske enkelt. Du har en etablert platform både seksuelt og utviklingsmessig. Det er åpenbart at dette ikke er greit og det virker jo også helt unødvendig. 

Hans behov er litt mer uklare. 
La oss anta at du først og fremst spør her på forumet fordi du vil ha råd om hva du skal gjøre for han sin del. Deg selv klarer du nok å ivareta.

Så la oss anta at han er sjenert, spent på kvinnekroppen og utforsker sin seksualitet stille på gutterommet. Da tenker jeg at dette er en fase og at han ikke trenger en konfrontasjon. Jeg tenker at en eksplisitt konfrontasjon vil kunne gjøre mer vondt enn godt. Det finnes selvfølgelig mulig på at du er flink på å ivareta han gjennom en slik prat, men jeg ser det som et minefelt både mtp hans selvbilde opp i mot deg og hans forhold til sin egen seksualitet. Han er i en fase hvor han trenger begge.

Men hvis vi antar at han er breial, populær og at trusene dine er mer indikasjon på at han overkjører andre så snart han vil ha sitt utløp. Da endrer jo saken seg en del. Og han har andre behov fra deg. 

Så jeg tenker at kanskje det beste er at tema om respekt og grenser kommer opp. Hvis det er en god prat, så kan det allikevel ta litt tid før han for fordøyd det ferdig, men du bygger mer oppunder enn å fremtvinge at han setter merkelapp på seg selv når han er på det mest intime, skammelige og sårbare.

Takk for et utfyllende svar, han er en rolig og sjenert gutt, regner med dette bare er en fase.Håper den snart går over, er bare så stressa over dette.

Skrevet
Honey Dew skrev (På 28.8.2022 den 14.40):

Som jeg skriver så har jeg skittentøyet mitt på soverommet, kjøpe dametruser til ham ? forstod ikke helt sammenhengen? 

Skrevet
Nassenøff skrev (3 timer siden):

Ville valgt å ikke legge skittent undertøy der til det går over, heller i en kurv, pose på soverommet til du legger det i maskina?

Det er det jeg gjør nå, men er redd han finner det likevel

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ha skittentøys kurven din på rommet ditt. Lås døren. 
Eventuelt bruk truseinnlegg slik at trusene dine ikke lukter. 

Litt forstyrrende at han gjør slik med truser til et familiemedlem, spesielt sin egen mor. 

Ha en skikkelig prat med han om intime grenser, sex og slikt. Greit å ta en skikkelig prat om det. 

Anonymkode: 478f3...

Endret av Jentegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...