Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Archer skrev (6 minutter siden):

Bare tenk tanken hvis det hadde vært omvendt...... da hadde feministene ikke vært seine med å kommentere💩

Tror nok de fleste kvinner har full forståelse for at menn sier ifra om at bestemorstruser og slaskete undertøy ikke særlig sexy. Og ikke minst trusene som blir brukt under mensen..... men de burde ikke kastes.....

Anonymkode: 1590b...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg ikke truser på en mann er spesielt lekkert, foretrekker boksere. Det kunne jo vært verre da, bananhengekøye. Det er det virkelig ingen menn som kler uansett kroppsform. 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Best med dametruser

Anonymkode: 61136...3d9

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 1.04):

comfyballs? du mener de bokserne som er 5 x ganger så dyr som vanlige boksere men er også helt vanlige boksere men reklamerer seg for å være for MENN; YEAH FOR EKTE MENN MED BALLER 

altså helt vanlige boksere, men mye dyrere?

skal lage mitt eget firma som selger boksere og kalle det big dick boxer for real men

er vell mange som kjøper da

Anonymkode: 54c3c...621

Jeg har en del Comfyballs og de er faktisk meget behagelige å ha på, mer behagelige enn "vanlige" boksere kjøpt på butikken... Og det skal nesten mer til å ikke kjøpe CB på tilbud enn til fullpris. Alle mine har jeg kjøpt til ca 100-lappen på forskjellige tilbud, og det er vel ikke dyrt sammenlignet med andre boksere.

Anonymkode: 1ee75...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...