Gå til innhold

Vennepar hvor mannen viser meg interesse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått et relativt nytt vennepar. Jeg og hun ble venninner først, også begynte vi å finne på ting alle sammen. De og barna, og vi og barna. Alt har vært veldig hyggelig, og de har vært helt supre. Vi har hverandre på snap alle sammen, og jeg kan like gjerne sende snaps til mannen som sin venninna mi, og motsatt. Siste tiden har jeg fått litt rarere meldinger fra han. «God morgen» snap hver morgen, spørsmål og hvordan det går osv hver dag. Om jeg legger ut bilde av meg og datteren min på Instagram så får jeg privat melding med at vi er vakre og sånn. I helgen fikk jeg en angivelig feilsendt snap av han i undertøy med en uskyldig random tekst. Jeg svarte ikke, og noen timer seinere fikk jeg beklagelse om at det var til kona. Det er ekstremt ubehagelig, og jeg føler jeg burde si noe til venninna mi, men er redd det blir dramatikk og uvennskap ut av det.
 

Men idag toppet det seg, da jeg fikk melding hvor han skriver «beklager hvis jeg sier noe dumt, men jeg har fått en følelse av at du liker meg?» 

Jeg er overhodet ikke interessert, han er IKKE min type uansett. Han er ålreit, men aldri en fyr jeg ville blitt interessert i uansett om jeg hadde vært singel. Jeg svarte at det var feil, og at han ikke trengte å uroe seg for det. Men æsj, burde jeg gjøre noe mer?? Frister ikke å treffe dem mer :( 

Anonymkode: 46a8c...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vennskapet med dem bra da? Jeg er veldig usikker på om du bør fortelle det til hans samboer, men jeg hadde nok gjort det. Hva slags inntrykk har du sv deres relasjon? Han er jo tapt bak en låvedør som gjør dette for øvrig.

Anonymkode: 1a6c1...740

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg rolig unna- blir bare drama uansett hva du gjør/ ikke gjør ellers. Svar ham ev 1 gang at du ikke ønsker oppmerksomheten - så finner du andre venner. Hilsen singel mamma med både gml og nye venner som ter seg sånn- ikke helt uvanlig dessverre men du får skylda om su sier noe og du får om det blir oppdaget- unnvik er det eneste som funker 

Anonymkode: 25229...28f

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trekk deg rolig unna- blir bare drama uansett hva du gjør/ ikke gjør ellers. Svar ham ev 1 gang at du ikke ønsker oppmerksomheten - så finner du andre venner. Hilsen singel mamma med både gml og nye venner som ter seg sånn- ikke helt uvanlig dessverre men du får skylda om su sier noe og du får om det blir oppdaget- unnvik er det eneste som funker 

Anonymkode: 25229...28f

HAR tedd seg sånn skulle det stå- 

pga ungene bør du få det så rolig som mulig 

Anonymkode: 25229...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt skjermbilde av dialogen, for å sikre rett  versjon av samtalen (i tilfelle han vrir på sannheten).

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vennskapet med dem bra da? Jeg er veldig usikker på om du bør fortelle det til hans samboer, men jeg hadde nok gjort det. Hva slags inntrykk har du sv deres relasjon? Han er jo tapt bak en låvedør som gjør dette for øvrig.

Anonymkode: 1a6c1...740

Ekteskapet dems er greit, såklart litt krangling og sånt og uenigheter, men venninnen min er veldig åpen mot meg, så jeg vet de har det mye bra også. Mer bra enn dårlig! Er så skuffa over at han gjør sånt, for jeg synes det var så fint å kunne være sammen med dem som venner 😞

Anonymkode: 46a8c...d9e

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal ta det opp så tror jeg du skal basere deg på at den feilsendinga av han i undertøy faktisk var ei feilsending. Altså oppføre deg som om du tror på det. Og da må det være innafor at du neste gang alle fire møtes sier "Ha ha, enn at du sendte meg det bildet i stedet for Marit! Ja, her kan du tro vi lo godt begge to." For du bør absolutt fortelle mannen din om dette hvis du ikke allerede har gjort det. Det at han andre spurte deg om du har følelser for han, kan tyde på at han holder på å omskrive denne historia til at det er du som har prøvd deg på han.

Jeg tror at dette kan løse seg ved at du stikker hull på byllen. Og den enkleste måten å gjøre det på er ved åpenhet. Fyren kommer sikkert til å bli litt flau, men det synes jeg han fortjener. Forhåpentligvis tenker han seg grundig om før han gjør noe sånt igjen.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (3 minutter siden):

Hvis du skal ta det opp så tror jeg du skal basere deg på at den feilsendinga av han i undertøy faktisk var ei feilsending. Altså oppføre deg som om du tror på det. Og da må det være innafor at du neste gang alle fire møtes sier "Ha ha, enn at du sendte meg det bildet i stedet for Marit! Ja, her kan du tro vi lo godt begge to." For du bør absolutt fortelle mannen din om dette hvis du ikke allerede har gjort det. Det at han andre spurte deg om du har følelser for han, kan tyde på at han holder på å omskrive denne historia til at det er du som har prøvd deg på han.

Jeg tror at dette kan løse seg ved at du stikker hull på byllen. Og den enkleste måten å gjøre det på er ved åpenhet. Fyren kommer sikkert til å bli litt flau, men det synes jeg han fortjener. Forhåpentligvis tenker han seg grundig om før han gjør noe sånt igjen.

Dette!!!!!!!! Og aller viktigst: fortell det til mannen din!!!

Anonymkode: 1e65c...b50

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du svart når han har gitt deg komplimenter på bilder på dm på insta? Kan han ha mistolket noe som flørting?

at han skriver til deg at han får en følelse av at du er interessert er sleipt. Han legger det på deg. Virker som han tenker at om han blir tatt i dette så kan han skylde på deg, du la deg etter han. Tror dessverre dette er en fyr som har flørtet mye med andre damer. Å sende snap med undertøysbilder «feil» og så si han får en følelse av at du er interessert er kalkulert. Som en annen skriver så ra screen shoot av det han sender på snap, at han ser du gjør det er bare bra. Han burde bli litt stressa. Send han en kort og saklig melding  om du syns det er ubehagelig med komplimenter og snap av han halvnaken så sletter du han fra snap. 

Anonymkode: e7a20...b95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vi har fått et relativt nytt vennepar. Jeg og hun ble venninner først, også begynte vi å finne på ting alle sammen. De og barna, og vi og barna. Alt har vært veldig hyggelig, og de har vært helt supre. Vi har hverandre på snap alle sammen, og jeg kan like gjerne sende snaps til mannen som sin venninna mi, og motsatt. Siste tiden har jeg fått litt rarere meldinger fra han. «God morgen» snap hver morgen, spørsmål og hvordan det går osv hver dag. Om jeg legger ut bilde av meg og datteren min på Instagram så får jeg privat melding med at vi er vakre og sånn. I helgen fikk jeg en angivelig feilsendt snap av han i undertøy med en uskyldig random tekst. Jeg svarte ikke, og noen timer seinere fikk jeg beklagelse om at det var til kona. Det er ekstremt ubehagelig, og jeg føler jeg burde si noe til venninna mi, men er redd det blir dramatikk og uvennskap ut av det.
 

Men idag toppet det seg, da jeg fikk melding hvor han skriver «beklager hvis jeg sier noe dumt, men jeg har fått en følelse av at du liker meg?» 

Jeg er overhodet ikke interessert, han er IKKE min type uansett. Han er ålreit, men aldri en fyr jeg ville blitt interessert i uansett om jeg hadde vært singel. Jeg svarte at det var feil, og at han ikke trengte å uroe seg for det. Men æsj, burde jeg gjøre noe mer?? Frister ikke å treffe dem mer :( 

Anonymkode: 46a8c...d9e

Her har du en gylden mulighet til å sette skapet på plass. Du svarer selvfølgelig at han må ha misforstått deg totalt. At du ikke har noe interesse for ham utover at dere som par er venner. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

burde jeg gjøre noe mer??

Anonymkode: 46a8c...d9e

Ja, du burde la være å sende 'god morgen'-snapper og all mulig annet tøys til en mann du akkurat har blitt kjent med. 

Anonymkode: da53b...65e

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Å sende snap med undertøysbilder «feil» og så si han får en følelse av at du er interessert er kalkulert. Som en annen skriver så ra screen shoot av det han sender på snap, at han ser du gjør det er bare bra. Han burde bli litt stressa.

Joda, men så har du også de som er enda mer kalkulert. De som flørter åpenlyst irl, og får noen til å skrive slike ting. Så er det liksom den som har skrevet det finnes ''bevis'' mot, mens den som virkelig flørter både er den skyldige, men kan snu hele saken med å vise til snapene. 

Anonymkode: 4008c...23a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ute etter mer ja.

Om han ikke var en del av en slik «vennegjeng» hadde jeg bare satt skapet på plass.

Men han her går jo mye lengre enn de fleste som er utro gjør. Dette er virkelig over stokk og stein. 
 

Så jeg hadde nok spurt et åpent spørsmål for å se om han bekreftet sin interesse (for eksempel: « prøver du å si at det bildet av deg i undertøy var ment til meg og ikke feilsending? ;) «)

Hadde tatt bilder av korrespondansen, og bare rett og slett vært åpen til venninna og din mann. 

Han prøver jo være utro med ei VENNINNE av kona, det er sykt drøyt. 
 

Her må jo dessverre kontakten bare kuttes.

Barna må jo gjerne leke sammen fortsatt om de bor i samme nabolag, men hans «vennskap» trengs jo ikke. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevd en variant av dette. Han var veldig direkte når han hadde muligheten. 

Jeg sa tydelig i fra til han hver gang noe skjedde. Jeg informerte mannen min om alt. Ellers lot jeg det bare være. Det blir jo ord mot ord, og hun vil primært tro på han. Som flere allerede har påpekt klarer "slike" alltid å vri det til at de er offeret, og ofte blir flere venninner med på det. Her er jenter dessverre verst mot seg selv. 

Uansett, dette endte med skilsmisse, og vi er nå alle fortsatt gode venninner/vennepar, uten han. Jeg fortalte jo i ettertid hva jeg hadde opplevd, og fikk bekreftet at signalene hadde vært der, men blitt ignorert, så jeg ville nok kommet dårlig ut av å dele. 

Men støtter forslaget over om å ta det opp med humor. Da sier du det, uten å eksponere deg selv. 

Anonymkode: 71dfc...98d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj for en creepy type. Det er sikkert ikke første gang han gjør noe sånt.

Da er nesten åpenlyst siden dere er et nært vennepar. Det er kynisk gjort. 

Anonymkode: 20341...68c

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 13.29):

Vi har fått et relativt nytt vennepar. Jeg og hun ble venninner først, også begynte vi å finne på ting alle sammen. De og barna, og vi og barna. Alt har vært veldig hyggelig, og de har vært helt supre. Vi har hverandre på snap alle sammen, og jeg kan like gjerne sende snaps til mannen som sin venninna mi, og motsatt. Siste tiden har jeg fått litt rarere meldinger fra han. «God morgen» snap hver morgen, spørsmål og hvordan det går osv hver dag. Om jeg legger ut bilde av meg og datteren min på Instagram så får jeg privat melding med at vi er vakre og sånn. I helgen fikk jeg en angivelig feilsendt snap av han i undertøy med en uskyldig random tekst. Jeg svarte ikke, og noen timer seinere fikk jeg beklagelse om at det var til kona. Det er ekstremt ubehagelig, og jeg føler jeg burde si noe til venninna mi, men er redd det blir dramatikk og uvennskap ut av det.
 

Men idag toppet det seg, da jeg fikk melding hvor han skriver «beklager hvis jeg sier noe dumt, men jeg har fått en følelse av at du liker meg?» 

Jeg er overhodet ikke interessert, han er IKKE min type uansett. Han er ålreit, men aldri en fyr jeg ville blitt interessert i uansett om jeg hadde vært singel. Jeg svarte at det var feil, og at han ikke trengte å uroe seg for det. Men æsj, burde jeg gjøre noe mer?? Frister ikke å treffe dem mer :( 

Anonymkode: 46a8c...d9e

Dette var jo merkelig fra han. Det er da han som liker deg, men så vinkler han det som at du liker han? 😅 Men kan det være at han tolker det som flørting om du sender en snap til han da, kan jo være han er innbilsk og tenker kvinner flest liker han hihi. 

Jeg hadde vært forsiktig her, kan jo være at de ikke har det så greit i forholdet og at han ser etter en enkel vei ut, og kunne tenkt seg å hoppe fra leilighet til ny leilighet med deg. Hvem vet. Forstår det er ubehagelig.

Anonymkode: 51119...802

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe… enda en opptatt mann som prøver seg🤭 

Anonymkode: a9c77...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare droppet å gi han noen som helst respons, og sluttet å sende han snapper.

Anonymkode: e4781...f2a

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du ikke er intr og spør om han har drukket

Anonymkode: a1759...f06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en ekkel type (og stakkars jente) men det sagt jeg hadde aldri hatt en dame som har Snap. Det er bare barn som spør meg etter "Snap'en" min. Det er sikkert bare barn som har barn nå.🤳 fuckin' retarded👮‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...