Anonymburker Skrevet 8. oktober 2022 #21 Del Skrevet 8. oktober 2022 De MÅ slutte å lage flere sesonger nå.. Den er blitt så dårlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. oktober 2022 #22 Del Skrevet 8. oktober 2022 Anonymburker skrev (22 minutter siden): De MÅ slutte å lage flere sesonger nå.. Den er blitt så dårlig. Enig, ikke flere sesonger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audifreak1997 Skrevet 9. oktober 2022 #23 Del Skrevet 9. oktober 2022 12 hours ago, Anonymburker said: De MÅ slutte å lage flere sesonger nå.. Den er blitt så dårlig. Det må man regne med etter såpass mange sesonger at det blir dårligere, men er enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 9. oktober 2022 #24 Del Skrevet 9. oktober 2022 audifreak1997 skrev (3 timer siden): Det må man regne med etter såpass mange sesonger at det blir dårligere, men er enig med deg. Burde ha sluttet for flere sesonger siden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #25 Del Skrevet 9. oktober 2022 Episoden "Nye naboer" er en av de morsomste episodene noen sinne 😂 Men utenom det bør de jekke ned Silje og Jonas litt. Anonymkode: 40c74...78e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. oktober 2022 #26 Del Skrevet 9. oktober 2022 Vi snakker ikke kvalitet som de første sesongene, men jeg humrer meg nå litt gjennom diverse på den nye sesongen også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #27 Del Skrevet 10. oktober 2022 Anonymburker skrev (21 timer siden): Burde ha sluttet for flere sesonger siden. Enig. I hvert fall når Almaas sluttet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #28 Del Skrevet 10. oktober 2022 Nå ser jeg bare «kleggen» når jeg hører på henrettelsespodden Anonymkode: a0ba7...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #29 Del Skrevet 12. oktober 2022 Dette har blitt som en parodi på en skolerevy, i beste fall. Begriper ikke at "skuespillerne" (de aller fleste er vel med pga kjent fjes) henger med fortsatt, ser de ikke selv hvor FLAUT det er..denne serien begynner seriøst å bli dårligere enn "Familien Lykke". Og jada, jeg ser på fortsatt! Fordi niåringen synes det er litt gøy og vil se det på lørdagskvelden. Det er et mareritt hver gang. Hvis ingen snart tar livet av han rektoren så gjør jeg det. Dumme dumme Celine, og han kompisen hennes som må ha en dobbeltgjenger, idiototiske Silje og mannen hennes som jeg ikke husker hva heter - dronninga og kongen av overspilling. Ikke EN av karakterene er troverdige, alle er så dumme at det halve kunne vært nok. Anonymkode: 917a8...919 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 12. oktober 2022 #30 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) *Postet i feil tråd* Endret 12. oktober 2022 av Anonymburker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #31 Del Skrevet 12. oktober 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Hvorfor skal ikke dette være greit når det er ok å reklamere med sminke? Begge bidrar jo til kroppspress? Og for menn; hvorfor er det ok at man reklamerer med proteinpulver for å bygge muskler, eller diverse legemidler for å behandle hårtap? Dette bidrar også til press blant menn. Syns ikke det ene er verre enn det andre. ? Anonymkode: 3a298...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 12. oktober 2022 #32 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ? Anonymkode: 3a298...3fd Oi, her har jeg kommentert i heeelt feil tråd!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #33 Del Skrevet 12. oktober 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Oi, her har jeg kommentert i heeelt feil tråd!😄 Shit happens😅 Side om side har blitt like dårlig som en ræva reklame uansett😉 Anonymkode: 3a298...3fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. oktober 2022 #34 Del Skrevet 12. oktober 2022 Silje blir bare verre og verre, orker snart ikke å se på pga henne. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #35 Del Skrevet 12. oktober 2022 Synes det er morsomt så ser på det enda. Liker spesielt lisbeth og frode godt. Anonymkode: d5321...853 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #36 Del Skrevet 12. oktober 2022 De kunne droppet Silje og Jernia. Takler ikke den Silje-karakteren. Er bare pinlig alt hun gjør. Anonymkode: 7c5ca...abb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. oktober 2022 #37 Del Skrevet 22. oktober 2022 Må bare si, det var utrolig digg, med en episode uten Silje. La det bli flere uten 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #38 Del Skrevet 22. oktober 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Må bare si, det var utrolig digg, med en episode uten Silje. La det bli flere uten 🙌 Enig! 😄 Du er forresten kg sin versjon av Silje for meg 😋 Anonymkode: b04e7...058 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #39 Del Skrevet 22. oktober 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Må bare si, det var utrolig digg, med en episode uten Silje. La det bli flere uten 🙌 Får håpe Nrk har lest her og tatt hintet 😁 Anonymkode: 7c5ca...abb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. oktober 2022 #40 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig! 😄 Du er forresten kg sin versjon av Silje for meg 😋 Anonymkode: b04e7...058 Takk, det samme. Anonymbruker er KG sin versjon av Silje for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå