AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Som eneste avis dekker de alt av Karpe. Er de PR-byrået til Karpe? Og alt som kommer derfra er bare ren hyllest som minner om . Det er ikke journalistikk, det er reklame. Litt som facebook sin hyllest til metaverset. Skikkelig flau reklame. Anonymkode: 937e4...cd7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Karpe er jo overalt om dagen. Alle kanaler på SoMe. Må innrømme jeg har sett noen klipp fra konserten selv, og angrer på at vi ikke kjøpte billetter. Anonymkode: f556d...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Å, nei. Ikke enda en Karpe-tråd; kanskje like greit å endre navnet på denne forumkategorien tii "Karpe, litteratur og annen musikk". For øvrig er jeg helt enig med TS, men hva VG står for, burde være velkjent. Kvalitet er det neppe. For min del boikotter jeg alt som har sammenheng med Karpe; sammenlignet med god, gammeldags rock er rap som musikkstil like talentløs som en brekende sau i forhold til en amerikansk romferge. Endret 28. august 2022 av - Brian 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 alt mulig piss som klarer å generere en del "klikk" til VG er jo selvfølgelig av interesse for VG. Anonymkode: f5979...d86 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 De er jo flinke de. Fortjener oppmerksomheten. "Kenya" må være årets låt. Anonymkode: 3eec3...899 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg leser ikke VG, men vil tro at folk som leser VG vil vel lese om Karpe da. De får masse klikk på de artiklene, og som vi jo vet er klikk=annonseinntekter. Hvor vanskelig er dette å forstå egentlig? 🙄 Anonymkode: 56b04...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) On 8/28/2022 at 9:59 AM, AnonymBruker said: alt mulig piss som klarer å generere en del "klikk" til VG er jo selvfølgelig av interesse for VG. Anonymkode: f5979...d86 VG burde lære av Dagbladet, og komme med noe slikt som dette: Som utsendinger for menneskeheten møtte Karpe gjestene fra det ytre rom. Etter å ha hørt den første sangen, flyktet de vettskremte, små, grønne mennene til farkosten sin, som deretter forsvant i lysets hastighet. Endret 2. september 2022 av - Brian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 Er vel ikke så rart at de skriver om fenomenet Karpe som fyller Spektrum 10 ganger! Gi meg et annet norsk band som kunne klart det!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 tirben skrev (Akkurat nå): Er vel ikke så rart at de skriver om fenomenet Karpe som fyller Spektrum 10 ganger! Gi meg et annet norsk band som kunne klart det!! Dum Dum Big Bang Rotlaus Diverse danseband Listen er lang og fornemsfull. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Del Skrevet 28. august 2022 Hvem er Kapre Anonymkode: 7ca51...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er Kapre Anonymkode: 7ca51...c15 Kapre? Er du i feil tråd? Anonymkode: 25b02...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er Kapre Anonymkode: 7ca51...c15 Dumskryt er patetisk. Anonymkode: 03ffa...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Del Skrevet 28. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvem er Kapre Anonymkode: 7ca51...c15 Det er Kaptein Sabeltanns nye navn. Han tror det vil selge flere billetter. Anonymkode: 557e7...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Del Skrevet 28. august 2022 tirben skrev (3 timer siden): Er vel ikke så rart at de skriver om fenomenet Karpe som fyller Spektrum 10 ganger! Gi meg et annet norsk band som kunne klart det!! Jeg tenkte først at alle hattrådene her inne handlet om misunnelse. Men, egentlig, når man tenker på det; er det musikk jeg ikke liker så unngår jeg den bare, og hisser meg ikke opp over populariteten, eller mediedekningen. Så leser jeg alle innleggene som gir sleivspark til alt fra talefeil til innholdet i sangene. Så vi er nok dessverre tilbake på fremmedfrykt og fremmedhat. Noe som egentlig er temmelig ironisk når du tenker på stiftelsen til Karpe, og det Karpe har kjempet for gjennom 10+ aktive år. Anonymkode: f556d...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #15 Del Skrevet 1. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 28.8.2022 den 10.44): Dum Dum Big Bang Rotlaus Diverse danseband Listen er lang og fornemsfull. Lol nei. Anonymkode: 630cd...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå