Leah10 Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Jeg trodde min katt hadde en flått, den var hvit men jeg tenkte den ikke hadde fått noe blod enda… Jeg prøvde å ta den til katten min mjauet så da stoppet jeg. Faren min sa at det ser ut som puppen/brystvortene hans. Jeg har grått så mye og er redd det har skjedd noe. Er det noen som vet om det er farlig eller ikke? Den ble litt løs/kuttet av.( Den sitter enda på) Tusen takk på forhånd! 😭😭😭
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Du ser vel om det er en brystvorte? Katten har to rader med 6-8 brystvorter ca. midt på maven. Det påvirker jo hva svaret blir. Anonymkode: fe246...f3f
Leah10 Skrevet 27. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du ser vel om det er en brystvorte? Katten har to rader med 6-8 brystvorter ca. midt på maven. Det påvirker jo hva svaret blir. Anonymkode: fe246...f3f Så kun 1 og det var ikke midt på magen
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Just now, Leah10 said: Så kun 1 og det var ikke midt på magen Hvor er den? Katter kan få fettkuler, cyster etter bitt/skader, men også kreft. Om katten har kuler du mener ikke er brystvorter, så bør katten til dyrlege. Anonymkode: fe246...f3f
Leah10 Skrevet 27. august 2022 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor er den? Katter kan få fettkuler, cyster etter bitt/skader, men også kreft. Om katten har kuler du mener ikke er brystvorter, så bør katten til dyrlege. Anonymkode: fe246...f3f Er mer på siden av magen men ikke langt utpå siden. Jeg trodde det var flått ettersom den var formet som en liten en..Det var ikke en kul, det stakk opp som en flott. Det gikk fint med han, han oppførte seg som normalt etterpå. Jeg får sjekke han i morgen tidlig
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Google «katt brystvorte», hvis det ikke er det, så bør du ta katten med til dyrlege. Anonymkode: cde3d...974
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå