AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #21 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at de er gjerrige. Men jeg har ikke drevet og spurt dem om det hele tiden for det. Når jeg og broren min var små fikk vi ikke engang en is eller litt lommepenger når vi var på tur om sommeren, og vi fikk kjeft hvis vi spurte. Hvis vi spiste hos dem noen ganger etter vi hadde flyttet ut så måtte vi betale for maten selv om de hadde invitert oss. Må betale for et glass vann om vi tar det hos dem for vann koster jo penger må vite. Jeg kaller det ekstremt gjerrig. Fikk vel klær og sånt som barn og tenåring, men ikke hvis jeg spurte. Jeg er litt over 20. De tjener bra, men de er gjerrige. Jeg kjenner jo mine egne foreldre. Å søke lån har jeg prøvd, men fikk avslag overalt. Selv om jeg ikke har lån fra før eller betalingsanmerkninger. Anonymkode: 1ca6d...239 Herregud ja da er de kjipe. Men da hadde jeg hvertfall aldri turt å be om penger nå, og ikke blitt overrasket over at de sa nei heller.. Hva er den uforutsette utgiften? Ofte er det mulighet med avbetaling, dele opp kostnaden over flere måneder osv. Men hør med nav også, nødhjelp er en greie. Man kan også få støtte til feks tannbehandling og andre utgifter. Anonymkode: 5e297...fd5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #22 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du er bare litt over 20 og allerede på uføretrygd??? Jeg kan forstå at foreldrene dine er skuffet. Men de har sikkert endel skyld de også? Hva er det som gjør at du ikke kan jobbe i det hele tatt? Hilsen dame på 55 som også er ufør, men som ble det etter 30 år i jobb. Anonymkode: 3b366...144 De er ikke skuffet for at jeg er ufør. En diagnose jeg har og en del annet som gjør at jeg ikke kan jobbe. Men det var ikke for å snakke om det at jeg opprettet tråden. Anonymkode: 1ca6d...239
Kaisada Skrevet 27. august 2022 #23 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har uføretrygd og har stort sett alltid nok penger, men kom oppi en situasjon der jeg hadde lite penger i en måned, ikke selvvalgt situasjon. Spurte foreldrene mine om de kunne låne meg litt til måneden etter. Nei det var ikke aktuelt, om jeg ikke hadde penger fikk jeg bare sulte. Nei det var ikke aktuelt å foreksempel komme på middag til dem heller, eller komme på besøk. De bryr seg rett og slett ikke. Blir såret.de har god råd så er ikke det som er problemet, men de har alltid vært gjerrige. Jeg vet det ikke er deres ansvar. Men var en sårende kommentar. Noen flere her med sånne foreldre? Føler meg så alene om det. Anonymkode: 1ca6d...239 Full sympati med deg. For noen jævla kjipe foreldre du har! Husk på deres gjerrighet når de kommer og ber deg om hjelp om noen år. Jeg har lite til overs for hevngjerrighet, men her må det faktisk være lov å gi tilbake med samme mynt, eller i mangelen av mynten, gi samme respons tilbake. Skulle veldig gjerne hjulpet deg om du var min datter. 1
Maskinfører Skrevet 27. august 2022 #24 Skrevet 27. august 2022 Ja de er gjerrige dårlig gjort å gjøre sånt ved noen 1-2-3 gangs hendelser min far var alltid raus nå er han på sykehjem og jeg overtok huset hans
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #25 Skrevet 27. august 2022 Greit å huske på når de blir gamle og trenger hjelp. Anonymkode: 634d5...b26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå