Gjest Lilleulv Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Noen som vet hvem som vant? fikk ikke sett finalen... Noe sted man kan lese om det, se resultatet?
@lfa Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Det var hun lyse psykologjenta som vant. Husker ikke hva hun heter... Like etter roseseremonien var det klipp fra studio, og Kate (eller hva hun nå heter hun som ble nummer to) røpte at hun og ungkaren hadde hatt "intimiteter" på en av datene. Ungkaren og hun som vant var fortsatt sammen.
Rosenrød Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Er det bare meg, eller var det lite pene jenter med i dette programmet?
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Det er ikke bare deg. Men de jentene der var litt mer naturlige enn supermodellene som er med i de amerikanske versjonene. Og det er jo de vi er "vant" til å se..
Gjest Lilleulv Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Er det bare meg, eller var det lite pene jenter med i dette programmet? ← Det var jo britiske jenter jo. de ser jo sånn ut
@lfa Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Syntes ikke ungkaren var så veldig mye og løpe etter heller jeg da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå