Gå til innhold

Hvorfor må jeg


Gjest Klebba

Anbefalte innlegg

AaaaRGhhhhh! Nå har den teite siden ved å være kvinnen dukket opp i meg..Den analytiske siden dukker opp imeg og nå er det Torsdag og selvfølgelig kommer han ikke til å ringe å for avtale date... ÅHÅ hvorfor sitter jeg og analyserer alt han skriver?? Hvorfor gidder jeg?? Og hvorfor gidder jeg å bry meg om han tar kontakt eller ikke nå?????? ÅÅÅRGHGGRGR!! Lei av å analysere sååå mye..... :frustrert:

Er det bare jeg som er slik????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er bare sånn skapt tror jeg, og ja, det er sliiiiitsomt! Hadde vi bare hatt en av-knapp for grubling... :sjenert:

Jeg analyserer ALT! Sønder og sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg var verdensmester i dette temaet, men jeg skjønner jo at konkurransen er hard :ler:

Utroooolig slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den analytiske siden dukker opp imeg og nå er det Torsdag og selvfølgelig kommer han ikke til å ringe å for avtale date.

Hvorfor i svarte kan du ikke bare ringe selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i svarte kan du ikke bare ringe selv?

Fordi det er jeg som har kontaktet han de siste gangene..Og han sa han skulle kontakte meg...Men uansett; jeg skal på date imorgen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, om du leser innlegget min engang til så vil du kanskje legge merke til hvilket kjønn jeg bruker på personen dette handler om..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, beklager valentino...Jeg misforstod innlegget ditt noe enormt! :ler: tleste feil...trudde du lurte på om det var en mann jeg skulle ut med...

Det er den samme fyren det er snakk om ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, om du leser innlegget min engang til så vil du kanskje legge merke til hvilket kjønn jeg bruker på personen dette handler om..... ;)

Det skrives om en mann i alle innleggene i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rabrabara

Du er ikke alene. Og det er ikke noe som er så vanskelig å analysere som smser og epost. Innholdet kan jo forandre seg helt etter dagens humør! Men jeg er litt sånn, ikke ta mer kontakt enn han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ååh, det er så slitsomt! sliter med det samme nå... ta kontakt eller ikke ta kontakt? Vil han bli bedre kjent eller ikke? Jeg overanalyserer ALT! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe... kvinner er nok slik! analyserer hele tiden! noen ganger så grubler vi også, kanskje litt unødvendig til tider!  :ler:

Ikke bare kvinner. Typen min analyserte alt ned til den minste ting før vi ble sammen. :ler: Men tror kanskje kvinner er best på det, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christineemily

Kjenner meg igjen! Jeg er sånn... Mine to mødre og min svigermor er sånn... De fleste av mine venniner er sånn... Og alle mine tre søstre... Tror det er et kvinnefenomen. Men ÅÅÅåååhhh :kjempesinna: så plagsomt det kan være!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elskerinnen

Så det er ikke bare elskerinner som analyserer osv da? Jeg er trådstarter Elskerinnen. Det var jo en trøst at man analyserer i ethvert forhold. Det hadde jeg glemt helt i denne tåka jeg befinner meg i nå, men nå husker jeg tilbake til fordums tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også en som absolutt skal analysere alt. Tror det kanskje er for å få sikre bekreftelser på ting som kan være "flytende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...