AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg skal strikke lester til min svoger. Han bruker kraftig fottøy på jobb, men fryser ofte på bena. Jeg har strikket lester i typisk «lestegarn» til han tidligere, men det blir ofte for tykt til å ha i arbeidsskoene. Er det noen som har tips til tynt, men slitesterkt ullgarn som passer til å strikke «arbeidslester»? Anonymkode: 477d6...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Drops fabel, kanskje? Eller noe annet tynt med nylon i. Du kan jo forsterke hæl/tå også. Anonymkode: bdf53...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Drops fabel, kanskje? Eller noe annet tynt med nylon i. Du kan jo forsterke hæl/tå også. Anonymkode: bdf53...ffb Konkret tips? TS Anonymkode: 477d6...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 Hva med Sisu? Anonymkode: 9fa86...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 De tynne garnene er ofte myyye skjørere og utsatt for slitasje. Så de vil nok ikke holde like lenge. Men skulle jeg strikket i tynt garn ville jeg valgt Rauma 2-tråds gammelserie. De andre typene blir for myke og skjøre. Anonymkode: f18f2...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med Sisu? Anonymkode: 9fa86...8d6 Takk 😊 TS Anonymkode: 477d6...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Del Skrevet 27. august 2022 Ville funnet noe som er forsterket med nylon, ellers blir det fort hull. Fabel fra Drops, Stripy tynt strømpegarn eller Cool cookie print fra Gjesdal, eller Sisu fra Sandnesgarn. Vil bare tipse om at Spar Kjøp har salg på Gjesdal sine garn nå. Ellers er det beste tiltaket mot kalde føtter i arbeidssko å få seg såler i ull. Anonymkode: 5e0af...891 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 27. august 2022 #8 Del Skrevet 27. august 2022 Hillesvåg Fjord er et tynt sokkegarn som er forsterket med nylon. Det er derimot ikke superwashbehandlet, men min erfaring er at det tåler ullvask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #9 Del Skrevet 27. august 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Konkret tips? TS Anonymkode: 477d6...f2a 13 hours ago, AnonymBruker said: Hva med Sisu? Anonymkode: 9fa86...8d6 13 hours ago, AnonymBruker said: Takk 😊 TS Anonymkode: 477d6...f2a Enig med sisu Anonymkode: bdf53...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå