Bendie Skrevet 10. september 2022 #461 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Bettys skrev (1 time siden): Men de andre husket at de faktisk hadde vært i Baneheia drapsdagen. Akkurat hva de hadde observert, var det noen som forvekslet med andre dager de hadde vært der. Flere tok feil av når de var i Baneheia. Er det ikke avdekket at piloten tok feil av hvilken dag han faktisk var der? En annen som observerte to jenter ved bryggen er usikker på hvilken dag dette var. En dame som kjente Lena, så henne stå på rulleski i sentrum, samme kveld hun forsvant. Hun bommet også på hvilken dag hun så Lena. Så hvorfor tar andre feil av hvilken dag det var, mens VK lyver??? Endret 10. september 2022 av Bendie 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. september 2022 #462 Del Skrevet 10. september 2022 Callisto83 skrev (4 timer siden): Jeg vil gå så langt som og si at det er 100x verre nå, for nå dreier det seg ikke bare om avisartikler fra journalister i retten, men blogger, serier, sosiale medier, bøker ++++. I en pågående etterforskning. For rettssikkerhetens del, så er det vel heller 100x bedre nå, siden det har kommet flere plattformer til å sette søkelyset på ting som kan skurre litt.. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. september 2022 #463 Del Skrevet 10. september 2022 Bendie skrev (21 minutter siden): Flere tok feil av når de var i Baneheia. Er det ikke avdekket at piloten tok feil av hvilken dag han faktisk var der? En annen som observerte to jenter ved bryggen er usikker på hvilken dag dette var. En dame som kjente Lena, så henne stå på rulleski i sentrum, samme kveld hun forsvant. Hun bommet også på hvilken dag hun så Lena. Så hvorfor tar andre feil av hvilken dag det var, mens VK lyver??? Piloten var på SAS-hotellet den helga, og hadde sin første løpetur i Baneheia. Han var ikke kjent der, og fikk anbefalt Baneheia av ansatte på hotellet. Hvorfor skulle han ta feil av dagen? Hva med de som anbefalte ham Baneheia som løperunde, skulle de ta feil av dagen om de ble spurt under rundspørringen? Den ene av jentene hadde badedrakt, den andre hadde på seg bukse og topp. En flaske med gul brus lå ved siden av dem. Disse to jentene har aldri meldt seg etter at tipset ble kjent. Jeg er ganske sikker på at de ville huske det hvis dette hadde vært samme kveld som jentene ble drept. Derfor er det også grunn til å tro at det var dem han så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 10. september 2022 #464 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (2 timer siden): Hvem andre enn VK glemte at de hadde vært i Baneheia drapsdagen? Meg bekjent tok noen feil av tidspunkt og hvilke dager de gjorde observasjoner. Jeg har ikke hørt om andre enn VK som glemte at han hadde vært i Baneheia. Ville man, dvs politiet,nødvendigvis visst om det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #465 Del Skrevet 10. september 2022 Hank Amarillo skrev (19 minutter siden): Ville man, dvs politiet,nødvendigvis visst om det? Vedkommende jeg siterte nevnte alle de andre som også hadde glemt at de hadde vært i Baneheia. Men det er altså hypotetisk, at man ikke vet om andre også eventuelt kan ha glemt det. Litt vesentlig forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 10. september 2022 #466 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (5 minutter siden): Vedkommende jeg siterte nevnte alle de andre som også hadde glemt at de hadde vært i Baneheia. Men det er altså hypotetisk, at man ikke vet om andre også eventuelt kan ha glemt det. Litt vesentlig forskjell. Nei, nettopp, så da blir det like hypotetisk at det skulle være påfallende at VK har glemt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #467 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (3 minutter siden): Vedkommende jeg siterte nevnte alle de andre som også hadde glemt at de hadde vært i Baneheia. Men det er altså hypotetisk, at man ikke vet om andre også eventuelt kan ha glemt det. Litt vesentlig forskjell. Hva så? tenker du damen som mente hun så Lena på rulleskøyter drapsdagen , hadde noe å skjule? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #468 Del Skrevet 10. september 2022 Lana01 skrev (2 minutter siden): Hva så? tenker du damen som mente hun så Lena på rulleskøyter drapsdagen , hadde noe å skjule? Glemte hun også at hun hadde vært i Baneheia på drapskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #469 Del Skrevet 10. september 2022 Hank Amarillo skrev (5 minutter siden): Nei, nettopp, så da blir det like hypotetisk at det skulle være påfallende at VK har glemt det. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 10. september 2022 #470 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (Akkurat nå): Glemte hun også at hun hadde vært i Baneheia på drapskvelden? Hun glemte hvilken dag hun var i sentrum og så Lena. Hva er forskjellen? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 10. september 2022 #471 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Millimani skrev (1 time siden): Piloten var på SAS-hotellet den helga, og hadde sin første løpetur i Baneheia. Han var ikke kjent der, og fikk anbefalt Baneheia av ansatte på hotellet. Hvorfor skulle han ta feil av dagen? Hva med de som anbefalte ham Baneheia som løperunde, skulle de ta feil av dagen om de ble spurt under rundspørringen? Den ene av jentene hadde badedrakt, den andre hadde på seg bukse og topp. En flaske med gul brus lå ved siden av dem. Disse to jentene har aldri meldt seg etter at tipset ble kjent. Jeg er ganske sikker på at de ville huske det hvis dette hadde vært samme kveld som jentene ble drept. Derfor er det også grunn til å tro at det var dem han så. Jeg mener å ha hørt at piloten er sjekket ut av saken? Har ikke kilden her og nå. Når det gjelder det andre vitne mener jeg han beskrev det du sier, men var usikker på tidspunktet. Altså ikke hva han så, men når. Noe som i såfall understreker poenget med at vitner har problemer med å tidfeste. Endret 10. september 2022 av Bendie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #472 Del Skrevet 10. september 2022 Bendie skrev (2 minutter siden): Hun glemte hvilken dag hun var i sentrum og så Lena. Hva er forskjellen? Hun var ikke rett ved åstedet for en av Norgeshistoriens største forbrytelser, det er forskjellen. Oppholder man seg et sted man i ettertid får høre har vært et åsted i en forbrytelse, glemmer man ikke plutselig at man har vært der. I alle fall ikke når man får høre det samme kveld (at jentene var borte) og to dager etterpå (at jentene var funnet drept). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 10. september 2022 #473 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (Akkurat nå): Nei Jo beklager men du kan ikke få i pose og sekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #474 Del Skrevet 10. september 2022 Ramona1970 skrev (7 minutter siden): Men hvordan får du til at det er like lett å glemme hva man gjør den dagen man voldtar og myrder noen, som å glemme noe på en helt vanlig dag? JHA glemte selvfølgelig ikke hvor mange han voldtok. Og han lyver om mye. Men at han ikke husker akkurat fluktruten tenker jeg ikke er usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #475 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (3 minutter siden): JHA glemte selvfølgelig ikke hvor mange han voldtok. Og han lyver om mye. Men at han ikke husker akkurat fluktruten tenker jeg ikke er usannsynlig. Han lyver om det , som det meste annet . Hva får deg til å stole på noe av det han forteller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #476 Del Skrevet 10. september 2022 Hank Amarillo skrev (2 minutter siden): Jo beklager men du kan ikke få i pose og sekk. Hvilken pose og sekk?. Dere mener det er helt normalt for VK å glemme at han var nært åstedet og dessuten var det mange andre som også glemte det. Jeg er uenig. At JHA kan ha glemt fluktruten tenker jeg ikke er usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 10. september 2022 #477 Del Skrevet 10. september 2022 Lana01 skrev (Akkurat nå): Han lyver om det , som det meste annet . Hva får deg til å stole på noe av det han forteller? Jeg stoler på svært lite av det han forteller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 10. september 2022 #478 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (Akkurat nå): Hvilken pose og sekk?. Dere mener det er helt normalt for VK å glemme at han var nært åstedet og dessuten var det mange andre som også glemte det. Jeg er uenig. At JHA kan ha glemt fluktruten tenker jeg ikke er usannsynlig. Fluktrute? Snakker vi ikke om hvilken vei han forklarte at de gikk til åstedet? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 10. september 2022 #479 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (4 minutter siden): Hun var ikke rett ved åstedet for en av Norgeshistoriens største forbrytelser, det er forskjellen. Oppholder man seg et sted man i ettertid får høre har vært et åsted i en forbrytelse, glemmer man ikke plutselig at man har vært der. I alle fall ikke når man får høre det samme kveld (at jentene var borte) og to dager etterpå (at jentene var funnet drept). Hun viste ikke hvor hun hadde vært samme kveld jentene forsvant og forvekslet dagene. Vil tro hun som kjente Lena var en av de, som burde merke seg at jentene var savnet og lure på hva som var skjedd. I stedet for en ung mann med adhd , som sikkert mer opptatt av seg og sitt. Allikevel klarte hun ikke å huske hva hun gjorde kvelden Lena forsvant. Dette understreker det enhver ekspert på vitner vil skrive under på. Vitner tar feil. Tror hele Kristiansand viste i løpet av morgentimene lørdag at jentene var savnet. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. september 2022 Forfatter #480 Del Skrevet 10. september 2022 Bettys skrev (Akkurat nå): Jeg stoler på svært lite av det han forteller. så hvorfor stoler du på han år han hevder at VK deltok? ingen av bevisene støtter JHA sin forklaring 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg