Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som vet om denne forsikringen er bra sammenlignet med de andre tilbudene(europeiske osv.)?

Det som ER bra er at den varer i 90 dager, mens forsikringer ellers er gyldig for reiser opp til 45 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen som vet om denne forsikringen er bra sammenlignet med de andre tilbudene(europeiske osv.)?

Det som ER bra er at den varer i 90 dager, mens forsikringer ellers er gyldig for reiser opp til 45 dager.

Det vanlige er 6 uker reiseforsikring på kredittkort som gir INNTIL 45 dgr rentefri bet.utsettelse...

Skrevet

Jeg var inne på gebyrfri.no og las at de har 90 dagers reiseforsikring.

Skrevet

OK, da er ikke det SÅ bra egentlig. Vet at bl.a noen av Dnbnor's kredittkort opererer med 6 uker.

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? 90 dager er jo 12 uker, og hvor bra en reiseforsikring måles jo i mer enn antall dager den gjelder for .... ?

Skrevet (endret)
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? 90 dager er jo 12 uker, og hvor bra en reiseforsikring måles jo i mer enn antall dager den gjelder for .... ?

Selvfølgelig! Men nå forstod jeg det slik at det var varigheten du var ute etter...og jeg var ikke klar nok i tankegangen når jeg leste 90 dgr, for ja du har jo så rett: 12 uker er jo bra! Hallooo (flau over meg selv)!

Endret av Smørblomsten
  • 6 år senere...
Skrevet (endret)

12 uker burde jo holde for de fleste som jobber og har maks 5 uker i året ferie uansett - langt mindre sammenhengende! :-)

På 8080.no har vi forresten en oversikt over kredittkort med reiseforsikring for de som skulle være interessert.

Husk at det er lurt å ha "skikkelig" reiseforsikring i tillegg, slik at du ikke står med sjegget i postkassen om reiseforsikringen på kredittkortet ikke gjelder.

Endret av 8080.no
Skrevet

Du burde ikke satse på kredittkort forsikring. Da må du være påpasselig med å bruke kredittkorte 50% av alt du gjør på ferien. Dessuten er du ikke forsikret om du betaler en reise med f.eks bussen kontant. Du må passe på dette hele tiden. Hvorfor ikke kjøpe ordentlig forsikring? I lengden er det billigere og MYE tryggere.

Skrevet

Du burde ikke satse på kredittkort forsikring. Da må du være påpasselig med å bruke kredittkorte 50% av alt du gjør på ferien. Dessuten er du ikke forsikret om du betaler en reise med f.eks bussen kontant. Du må passe på dette hele tiden. Hvorfor ikke kjøpe ordentlig forsikring? I lengden er det billigere og MYE tryggere.

Nei nei! Så lenge 50% av hovedtransporten er betalt med kredittkortet er du dekket.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...