AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg pleier å bruke ca 45kg når jeg gjør denne. Men det varierer veldig hvor tungt jeg synes dette er. Jeg har lurt på om det er dagsform. Noen dager føles 40kg tungt, andre dager kan jeg ta greit noen reps med 50kg. Jeg har lurt på om det kan ha med selve maskinen å gjøre, f.eks. om det er lenge siden trinsen/kabelen er oljet? Noen ganger så føles det så seigt at jeg blir nesten skuffet - er jeg virkelig SÅ svak i dag? Anonymkode: ba362...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 25. august 2022 #2 Del Skrevet 25. august 2022 Har opplevd det samme, og tolket det som variasjon i dagsformen er årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 25. august 2022 #3 Del Skrevet 25. august 2022 Dagsform påvirkes jo av så mange ting. Hvis det er endringer i trening/søvn/stress/restitusjon, så vil det kunne gi slike utslag. Tren masse biceps dagen før for eksempel, og du vil merke det godt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Del Skrevet 26. august 2022 Min dagsform varierer i takt med syklusen. I slutten må løfter jeg lettere, og jeg føler meg svakere. Motivasjon og tiltak et også lavere. Av ren vilje trener jeg I disse periodene, ihvertfall ikke av motivasjon😅 Anonymkode: 521ee...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 26. august 2022 #5 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Min dagsform varierer i takt med syklusen. I slutten må løfter jeg lettere, og jeg føler meg svakere. Motivasjon og tiltak et også lavere. Av ren vilje trener jeg I disse periodene, ihvertfall ikke av motivasjon😅 Anonymkode: 521ee...5ff Også et godt poeng! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 26. august 2022 #6 Del Skrevet 26. august 2022 Dette gjelder mer eller mindre alle øvelser for min del og ofte vet jeg allerede før jeg drar på trening om det er dagen for å stå på stedet hvil eller sette nye rekorder. Tror det er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min dagsform varierer i takt med syklusen. I slutten må løfter jeg lettere, og jeg føler meg svakere. Motivasjon og tiltak et også lavere. Av ren vilje trener jeg I disse periodene, ihvertfall ikke av motivasjon😅 Anonymkode: 521ee...5ff Samme her. Vesentlig svakere uka før mens. Og trener også i disse periodene bare pga disiplin 🙈😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 26. august 2022 #8 Del Skrevet 26. august 2022 Nedtrekk -> Pullups / chins. 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Del Skrevet 26. august 2022 Rights skrev (46 minutter siden): Nedtrekk -> Pullups / chins. 💪 Det er mitt mål også, men det blir lenge til tror jeg 🙈. TS, jeg har også litt varierende dagsform, spesielt på nedtrekk, beinpress og knebøy av alle øvelser. Anonymkode: 0ae79...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Del Skrevet 2. september 2022 Kvinne eller mann? Er du kvinne så er det gjort gode studier på kvinner, trening og menstruasjonsyklus. Den viser at kvinner som trener hardt de to første ukene av syklusen, og trener rolig de neste ukene, blir sterkere og bygger mer muskelmasse enn de som trener jevnt over men med lavere intensitet i hele syklusen. Kvinner presterer bedre og er sterkere de to første ukene i syklusen visst. Jeg har aldri tenkt over det, men når jeg tenker tilbake så ser jeg at det er noe sannhet i det.. så nå prøver jeg rett og slett ut å legge hardtreningen til når mensen starter, og uka etter, også tar jeg det roligere ukene etter. For å se hva som skjer 😆 så økning i vekt osv legger jeg til ca 3 mensdag. Anonymkode: 8bbe6...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå