Gå til innhold

.


Seluu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lille_fiol skrev (19 minutter siden):

Kjempepen ung jente🥰 Ikke la noen andre lure deg til å tro noe annet😊

Tusen takk, kan du endre på kommentaren din slik at bildet mitt blir sletta, er litt redd. Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skid_raw skrev (1 minutt siden):

Er du smart så sletter du dette bildet fortere enn svint. Google fanger opp mye bare så du er klar over det. Ikke fordi du blamerer deg selv akkurat nå, men i fremtiden kan du få problemer. For eks. ved jobbansettelser. Søk heller hjelp hos en psykolog eller snakk med fastlegen din for dine problemer høres ut til å være psykiske. Og det er hjelp å få.

Du har rett, takk for tips! Tenkte ikke over det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (19 minutter siden):

Du er utrolig vakker 😊 Og det er min ærlige mening 😁

Kan du endre på kommentaren, slik at bildet fjernes! Tusen takk forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seluu skrev (1 minutt siden):

Du har rett, takk for tips! Tenkte ikke over det

Take care!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seluu skrev (Akkurat nå):

Tusen takk, kan du endre på kommentaren din slik at bildet mitt blir sletta, er litt redd. Takk! 

Gå inn på mine vedlegg og fjern det derfra, da forsvinner det fra alle innlegg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Gå inn på mine vedlegg og fjern det derfra, da forsvinner det fra alle innlegg :) 

Hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kom du på tanken om at du er stygg, er det noen som har sagt det til deg? Ikke tro på dem, du er jo vakker! Og hvis det er noen trøst, så har de aller, aller fleste fått høre nedsettende kommentarer om seg selv og sitt utseende.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ihvertfall ikke legge all din verdi i utseendet. Har du lagt merke til at folk du ikke liker ikke er så vakre, mens dem du er glad i liksom er pene uansett? Hvis du smiler til folk og er vennlig og interessert, blir du oppfattet positivt uansett. Og ps, du ser ut som en veldig pen jente utfra dette bildet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vil si du er pen. Værtfall ikke stygg. Jeg personlig likte best bildet der du har løst hår. Rastafletter er ok, men ikke det jeg liker best. Men nå har jo alle forskjellig smak, ikke legg for mye i hva vi synes. Kjør din egen stil som du liker best selv. Det vil alltid være noen som synes du er pen, mens andre syns du er stygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skid_raw skrev (47 minutter siden):

Er du smart så sletter du dette bildet fortere enn svint. Google fanger opp mye bare så du er klar over det. Ikke fordi du blamerer deg selv akkurat nå, men i fremtiden kan du få problemer. Kan hende at du da ikke har psykiske problemer, men kan fort bli kjipt å måtte forklare noe som skjedde i en vanskelig livsfase. Arbeidslivet kan være ganske brutalt til tider. Søk heller hjelp hos en psykolog eller snakk med fastlegen din for dine problemer høres ut til å være psykiske. Og det er hjelp å få.

Infoen du gir er jo nyttig. Men siden du siterte bildet, så får hun ikke slettet det fra ditt svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...