AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Hva synes du er best? Anonymkode: 9cebe...417
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Synes det smaker akkurat det samme🤷🏼♀️ Så tar det som er billigst. Anonymkode: 90b09...5a7
Muskath Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Det er ganske likt. Ørret er vel litt magrere.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Jeg foretrekker ørret. Anonymkode: ea6d4...75a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Fjellørret er best. Anonymkode: 51bb6...147 1
Mamajune11 Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Ingen av delene. Men laks er så full av miljøgifter du faktisk blir syk av å spise for mye av det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Ørret er best. Smaker litt mer Anonymkode: 00ef6...e07 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 36 minutter siden, Mamajune11 said: Ingen av delene. Men laks er så full av miljøgifter du faktisk blir syk av å spise for mye av det. Det gjelder vel ørret? Anonymkode: 4d880...9f3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 Mamajune11 skrev (44 minutter siden): Ingen av delene. Men laks er så full av miljøgifter du faktisk blir syk av å spise for mye av det. Overdrevet, du skal spise alvorlig mye over lenger tid, skal du merke noe som helst. Spis med god samvittighet. Anonymkode: 06e92...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 Fjellørret er magisk godt. Anonymkode: 67ee5...345
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #14 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det gjelder vel ørret? Anonymkode: 4d880...9f3 Det gjelder både laks og ørret fra oppdrett. Jeg tror ikke jeg har smakt verken laks eller ørret som ikke er fra oppdrett, og sluttet å spise det for lenge siden fordi det ikke er mat. Anonymkode: d4e6d...789
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #15 Skrevet 26. august 2022 Ørret, men ikke oppdretts ørret. Fra fjellet og rett i panna med masse smør 😍 Anonymkode: f68db...efb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #16 Skrevet 26. august 2022 Som en over nevnte så smaker det såpass likt at jeg går for det billigste som stort sett er ørret. Anonymkode: 50787...b8b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #17 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som en over nevnte så smaker det såpass likt at jeg går for det billigste som stort sett er ørret. Anonymkode: 50787...b8b Det er jo motsatt. Anonymkode: 278d2...149
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #18 Skrevet 26. august 2022 Ørret er litt magrere, så jeg synes det er litt bedre, da jeg ikke er så god på å steke fisk. Fett i laks kan smake litt tran. Men er det riktig tilberedt er laks himmelsk. Anonymkode: 76fb3...4ea
Carrot Skrevet 26. august 2022 #19 Skrevet 26. august 2022 snakker vi nå oppdrettsfisk eller villfisk? For da smaker de absolutt ikke det samme! Og da foretrekker jeg ørret uten tvil..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå