Gå til innhold

Laks eller ørret?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes du er best?

Anonymkode: 9cebe...417

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det smaker akkurat det samme🤷🏼‍♀️ Så tar det som er billigst.

Anonymkode: 90b09...5a7

Skrevet

Det er ganske likt. Ørret er vel litt magrere. 

Skrevet

Jeg foretrekker ørret. 

Anonymkode: ea6d4...75a

Skrevet

Fjellørret er best.

Anonymkode: 51bb6...147

  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen av delene. Men laks er så full av miljøgifter du faktisk blir syk av å spise for mye av det. 

Skrevet

Ørret er best. Smaker litt mer

Anonymkode: 00ef6...e07

  • Liker 2
Skrevet

Ørret!

Anonymkode: b50c0...436

Skrevet

Ørret selvfølgelig😋

Skrevet
36 minutter siden, Mamajune11 said:

Ingen av delene. Men laks er så full av miljøgifter du faktisk blir syk av å spise for mye av det. 

Det gjelder vel ørret?

Anonymkode: 4d880...9f3

Skrevet
Mamajune11 skrev (44 minutter siden):

Ingen av delene. Men laks er så full av miljøgifter du faktisk blir syk av å spise for mye av det. 

Overdrevet, du skal spise alvorlig mye over lenger tid, skal du merke noe som helst. 

Spis med god samvittighet.

Anonymkode: 06e92...a2c

  • Liker 2
Skrevet

Fjellørret er magisk godt.

Anonymkode: 67ee5...345

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det gjelder vel ørret?

Anonymkode: 4d880...9f3

Det gjelder både laks og ørret fra oppdrett.

Jeg tror ikke jeg har smakt verken laks eller ørret som ikke er fra oppdrett, og sluttet å spise det for lenge siden fordi det ikke er mat.

Anonymkode: d4e6d...789

Skrevet

Ørret, men ikke oppdretts ørret. Fra fjellet og rett i panna med masse smør 😍

Anonymkode: f68db...efb

Skrevet

Som en over nevnte så smaker det såpass likt at jeg går for det billigste som stort sett er ørret.

Anonymkode: 50787...b8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som en over nevnte så smaker det såpass likt at jeg går for det billigste som stort sett er ørret.

Anonymkode: 50787...b8b

Det er jo motsatt.

Anonymkode: 278d2...149

Skrevet

Ørret er litt magrere, så jeg synes det er litt bedre, da jeg ikke er så god på å steke fisk. Fett i laks kan smake litt tran. Men er det riktig tilberedt er laks himmelsk.

Anonymkode: 76fb3...4ea

Skrevet

snakker vi nå oppdrettsfisk eller villfisk? For da smaker de absolutt ikke det samme! Og da foretrekker jeg ørret uten tvil.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...