Daria Skrevet 25. august 2022 #21 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Bare anta at alle vet hva du snakker om så har du ikke problem med det. Vet ikke motparten hva du snakker som så får de enten spørre eller være uviten! 😄 Anonymkode: 2d2e3...cd9 Et godt utgangspunkt i de aller fleste situasjoner. Om noen ubedt forklarer meg ting jeg vet, kan jeg bli litt snurt over at de tror jeg er så uvitende. Tar de for gitt at jeg vet ting jeg ikke vet, blir jeg smigret over deres tiltro til min kunnskap, og de kan føle seg smarte og opplyste når jeg ber dem forklare. Vinn-vinn.
Isambard Skrevet 26. august 2022 #22 Skrevet 26. august 2022 (endret) Jeg mener det handler om toleranse. At man må tolerere menns måte å være på. En helaften med kompiser er mansplaining maraton. Folk holder foredrag om det ene og andre. Det er sånn vi snakker, rett og slett. Jeg drev nylig og reparerte taket. Nabomannen kom bort og holdt foredrag om takreparasjon. Stort sett visste jeg alt fra før, men det var bare hyggelig. Sånn er vi. Endret 26. august 2022 av Isambard 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #23 Skrevet 26. august 2022 En kvinne som forklarer en mann noe: En sterk og kunnskapsrik kvinne. Et forbilde. En mann som forklarer en kvinne noe: En mansplainer. Velkommen til 2022, der feminisme og likestilling er to helt forskjellige ting. Likestilling = likestilling. Feminisme = alle fordeler til kvinner og diskriminering av menn. Noe mer du lurte på i kveld? Anonymkode: 86e23...140 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå