Gå til innhold

Godteribuffet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket godtesnop vil du helst finne i en godteribuffet?

Vi skal ha barnedåp hvor det vil være flere barn i 10-årsalderen og oppover. I kaffen skal vi ha "godteribuffet" hvor vi skal fylle på ulikt godtesnop i krukker hvor man kan gå og plukke og mikse. Her vil vi ha godteri som passer både barna og de voksne. Hittil har vi Twist, Dumle, smågodt og slikkepinner. Vi skal også ha noe salt snacks. Men vi ønsker et par typer godteri til slik at det er nok til alle. Forslag?

Anonymkode: 3a47b...16f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nå er twist og Dumle godtesnop? Trodde smågodt var godtesnop og sjokolade var sjokoladesnop! 

Anonymkode: 686b4...6e0

• Liker 1
Skrevet

Godtesnop??  Dette er pleonasme.... 

Anonymkode: 46af3...e38

Skrevet

Skulle aldri ha kalt det for godtesnop... 😅😂

Vet ikke hvorfor jeg ble anonym, ingen grunn til at jeg skal være det.

Skrevet

Er dette i stedet for kaker? 

Er det i stedet for, så hadde jeg valgt minisjokolader (twix, snickers, bounty osv), oppknekt mørk sjokolade, m&m, peanøtter, casewnøtter, yoghurtnøtter, sjokoladefigurer, myke karameller, noe lakris, noe mer fargerikt/surt til barna, gumper. 

Anonymkode: 7f1bb...204

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er dette i stedet for kaker? 

Er det i stedet for, så hadde jeg valgt minisjokolader (twix, snickers, bounty osv), oppknekt mørk sjokolade, m&m, peanøtter, casewnøtter, yoghurtnøtter, sjokoladefigurer, myke karameller, noe lakris, noe mer fargerikt/surt til barna, gumper. 

Anonymkode: 7f1bb...204

Nei, det er i tillegg til kaker. Lakris er lurt, det må vi få med. Og Smørbukk. Takk for gode forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...