AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Vi er begge i 30 årene, hun med flere års utdanning og god jobb. Gift og 1 barn. Han også i hundre prosent jobb. Jeg er minsteufør og alene. Her om dagen snakket vi om en ny restaurant i byen og hun presterte å foreslå om ikke jeg kunne spandere på henne og niesen min?! Jeg ble helt paff og ga henne det blikket, det så hun jo fort og prøvde fort å ro seg inn «åh, du har ikke så god råd?» Nei, det er jo såvidt jeg klarer meg, svarte jeg! At hun i det hele tatt kunne si noe sånt, selv har de vært to uker i Syden i sommer mens jeg har vært hjemme og lever av like lite og ofte mindre enn de på sosialen. Måtte bare få det ut! Anonymkode: 20b54...faf 9
Gjest ti10 Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Synes det virker spesielt at en voksen person ber andre spandere på seg uansett hvem man sier det til. Kan det ha vært bare en dum spøk hun kom med uten å tenke seg om, dvs. noe hun bare sa for moro skyld? Altså fordi det er så absurd å be andre om å spandere på seg at hun tenkte du tok den spøken?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Var det forsøk på og si «Kan vi gå ut og spise?». Sa hun det ordrett slik? Hvis ikke, forstår jeg ikke kommentaren hennes. Ingen voksne oppegående mennesker spør om og bli spandert på, på den måten. Anonymkode: 059d5...915 8
Maleficenta Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 ti10 skrev (2 minutter siden): Synes det virker spesielt at en voksen person ber andre spandere på seg uansett hvem man sier det til. Kan det ha vært bare en dum spøk hun kom med uten å tenke seg om, dvs. noe hun bare sa for moro skyld? Altså fordi det er så absurd å be andre om å spandere på seg at hun tenkte du tok den spøken? var uansett en slem spøk og et slag under beltestedet når søsteren vet at ts sliter så mye økonomisk. Liksom du kan jo spandere på meg og datteren min..... Nei vent. du er jo fattig. hahaha? 13 6
klarinetta Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er begge i 30 årene, hun med flere års utdanning og god jobb. Gift og 1 barn. Han også i hundre prosent jobb. Jeg er minsteufør og alene. Her om dagen snakket vi om en ny restaurant i byen og hun presterte å foreslå om ikke jeg kunne spandere på henne og niesen min?! Jeg ble helt paff og ga henne det blikket, det så hun jo fort og prøvde fort å ro seg inn «åh, du har ikke så god råd?» Nei, det er jo såvidt jeg klarer meg, svarte jeg! At hun i det hele tatt kunne si noe sånt, selv har de vært to uker i Syden i sommer mens jeg har vært hjemme og lever av like lite og ofte mindre enn de på sosialen. Måtte bare få det ut! Anonymkode: 20b54...faf Var det kanskje et slags hint om at du er blitt spandert på av dem før, og at hun mente det var noe du kunne gjelgjelde? 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Virker som hun prøver å gni det inn. Føle seg bedre enn andre, fordi hun egentlig ikke er der hun vil være. Hadde holdt kontakten på et minimum med den fitta der. Du er god nok Anonymkode: 163c5...dd0 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Skjønner godt ar du ble provosert, ts. Det hadde jeg også blitt i din situasjon, om her hadde fått en sånn kommentar. Kommer hun med sånne stikk jevnlig, eller er det første gangen? Anonymkode: 46629...21e 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noe å bli rasende for. Søster er helt blåst, det er hennes problem. Anonymkode: dd841...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker som hun prøver å gni det inn. Føle seg bedre enn andre, fordi hun egentlig ikke er der hun vil være. Hadde holdt kontakten på et minimum med den fitta der. Du er god nok Anonymkode: 163c5...dd0 Det var da voldsomt til anklage. Anonymkode: 69445...a4e 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #10 Skrevet 25. august 2022 Det spør man vel ikke om uansett hvor god råd den som blir spurt har?! Merkelige greier! Skjønner godt du ble sur Anonymkode: 4f3d9...97c 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 ti10 skrev (13 minutter siden): Synes det virker spesielt at en voksen person ber andre spandere på seg uansett hvem man sier det til. Kan det ha vært bare en dum spøk hun kom med uten å tenke seg om, dvs. noe hun bare sa for moro skyld? Altså fordi det er så absurd å be andre om å spandere på seg at hun tenkte du tok den spøken? Nei, kjenner henne og vet at dette sa hun i fullt alvor, det så jeg også på henne da hun så ansiktsutrykket jeg fikk. Ts Anonymkode: 20b54...faf 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): var uansett en slem spøk og et slag under beltestedet når søsteren vet at ts sliter så mye økonomisk. Liksom du kan jo spandere på meg og datteren min..... Nei vent. du er jo fattig. hahaha? Det kommer an på. Nå er ikke spøken særskilt morsom om man er uføretrygdet eller ei. Men jeg har selv en venninne som er trygdet og det er ærlig talt ikke noe jeg går rundt og har lengst fremme i hjernebarken hver gang jeg drar en spøk eller uttaler meg om noe. Anonymkode: 1f8b2...cfd 4
Veggdyret Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 Var det du som la ut om hvor lyst du hadde til å gå på den restauranten og at hun bare MÅTTE prøve den hun også? Da kan det jo hende at hun enten følte at du hintet altfor sterkt om en invitasjon og ville snu situasjonen, eller at hun ikke tenkte seg om og tolket det som en indirekte invitasjon og bare ville forsikre seg om at det var det du mente. 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var da voldsomt til anklage. Anonymkode: 69445...a4e Noe må det jo være. Hvorfor skulle hun ellers oppføre seg som ei fitte. Anonymkode: 163c5...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 klarinetta skrev (8 minutter siden): Var det kanskje et slags hint om at du er blitt spandert på av dem før, og at hun mente det var noe du kunne gjelgjelde? Jeg har ikke blitt spandert på av dem. Ts Anonymkode: 20b54...faf 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #16 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner godt ar du ble provosert, ts. Det hadde jeg også blitt i din situasjon, om her hadde fått en sånn kommentar. Kommer hun med sånne stikk jevnlig, eller er det første gangen? Anonymkode: 46629...21e Det har vært jevnlig sånn oppigjennom. Har skrevet denne tråden om temaet tidligere: Ts Anonymkode: 20b54...faf 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #17 Skrevet 25. august 2022 Veggdyret skrev (2 minutter siden): Var det du som la ut om hvor lyst du hadde til å gå på den restauranten og at hun bare MÅTTE prøve den hun også? Da kan det jo hende at hun enten følte at du hintet altfor sterkt om en invitasjon og ville snu situasjonen, eller at hun ikke tenkte seg om og tolket det som en indirekte invitasjon og bare ville forsikre seg om at det var det du mente. Nei, hun som har skrytt så av restauranten. Ts Anonymkode: 20b54...faf 1
klarinetta Skrevet 25. august 2022 #18 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke blitt spandert på av dem. Ts Anonymkode: 20b54...faf Kanskje hun mener det. Om ikke direkte spandert på middag, at du har fått noe av dem som hun tenker kunne gjengjeldes. Tipper det. Men om dere skal danse tundt grøten og ikke snakke direkte blir det bare spekulasjoner. Så enten spør du henne - oppriktig - om detver noe uoppgjort mellom dere, eller så glemmer du det. Alle kan si ting de ikke har tenkt så nøye igjennom på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #19 Skrevet 25. august 2022 Her ble mannen spurt om det samme fra kompisen. Kompisen som er i full jobb (godt betalt) og mannen min som er arbeidsledig uten dagpenger. Skjønner meg ikke på folk ass. Anonymkode: 6391b...893 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #20 Skrevet 25. august 2022 Hvis hun ikke gjør det med vilje så overreagerer du, og bruker alt for mye energi på dette. Hvis hun gjør det med vilje så treffer hun jo solid med stikket sitt om du overreagerer, og bruker energi på dette. Så uansett har du jo tapt. Anonymkode: 40da5...756 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå