AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg har møtt en mann og vi var på date noen ganger, også til slutt sov vi sammen. Men han er usikker på å ta på meg, redd for at han skal gjøre noe jeg ikke vil. Det er ingen iniativ. Jeg vet ikke noe om hans tidligere sexliv, men han er en voksen mann. Jeg har vært i langvarige forhold og er veldig trygg i sexen, men jeg vil ikke ta all iniativet. Personligheten hans er veldig bra, kjempe snill, god til å lytte og elsker å høre på alt jeg prater om og jeg prater mye. Så da ender det med at jeg prater mye og ikke sex. Men det er kos å være nær hverandre og prate vil han bli trygg, hva skal jeg si eller gjøre. Jeg blir tiltrukket av dominans av menn, ikke at jeg må være big mama… Anonymkode: 32320...b1d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har møtt en mann og vi var på date noen ganger, også til slutt sov vi sammen. Men han er usikker på å ta på meg, redd for at han skal gjøre noe jeg ikke vil. Det er ingen iniativ. Jeg vet ikke noe om hans tidligere sexliv, men han er en voksen mann. Jeg har vært i langvarige forhold og er veldig trygg i sexen, men jeg vil ikke ta all iniativet. Personligheten hans er veldig bra, kjempe snill, god til å lytte og elsker å høre på alt jeg prater om og jeg prater mye. Så da ender det med at jeg prater mye og ikke sex. Men det er kos å være nær hverandre og prate vil han bli trygg, hva skal jeg si eller gjøre. Jeg blir tiltrukket av dominans av menn, ikke at jeg må være big mama… Anonymkode: 32320...b1d Be ban manne seg til helvette opp. Du er ikke en kjerring. Anonymkode: a2936...5df
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Metoo backlash Anonymkode: ea123...331 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Du må kanskje gi beskjed om at du samtykker til at han tar initiativ? Og at du ikke blir sint om han ønsker sex Anonymkode: e170c...4d1 2
Pingvinen Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Opplevde det samme med en mann på 58. Kom frem at han ikke hadde hatt noe særlig sex før og blitt latterliggjort av en tidligere partner. Prøvde å trygge han, men det ble rett og slett utmattende og turn off etterhvert. Så endte opp med vennskap.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Menn litt opp i åra (50+) er ikke nødvendigvis så interessert i sex lenger. De stiller opp når de må, men foretrekker samvær og samtaler fremfor sex. Anonymkode: d6538...e3f 1
MuffinStud Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Tålmodighet og kommunikasjon. Ikke tro at tålmodighet erstatter kommunikasjon. Så ikke bare "ta tiden til hjelp" og tro at "han endrer seg når han blir mer komfortabel". Inntil du har grunn til å tro noe annet, så synes jeg du skal anta at hans nåværende væremåte det som faller seg naturlig for han. Spesielt siden du beskriver en nogenlunde frisk person sånn ellers. Å tro at andre egentlig vil være slik du mener de selv burde ønske å være, er gjenstand for mye misforståelser. Hvis han jobber med sine komfortsoner og utfordrer seg selv, så synes jeg det er helt greit å være åpen med det til sin partner.
Woah0 Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Kanskje han ikke vil bli annmeldt for voldtekt? Kultur problemer og slikt. Mikset signaler gjør menn mer beskjedne 1
Bamseklemmer Skrevet 26. august 2022 #9 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har møtt en mann og vi var på date noen ganger, også til slutt sov vi sammen. Men han er usikker på å ta på meg, redd for at han skal gjøre noe jeg ikke vil. Det er ingen iniativ. Jeg vet ikke noe om hans tidligere sexliv, men han er en voksen mann. Jeg har vært i langvarige forhold og er veldig trygg i sexen, men jeg vil ikke ta all iniativet. Personligheten hans er veldig bra, kjempe snill, god til å lytte og elsker å høre på alt jeg prater om og jeg prater mye. Så da ender det med at jeg prater mye og ikke sex. Men det er kos å være nær hverandre og prate vil han bli trygg, hva skal jeg si eller gjøre. Jeg blir tiltrukket av dominans av menn, ikke at jeg må være big mama… Anonymkode: 32320...b1d Det skal som regel bare et lite nattakyss til, men det må vare såpass lenge at det gir betydning. Et kyss som betyr: "jeg vil ha deg" er en treningssak, men også hvor du plasserer hendene. Men det viktigste er, at det så deilig at kyss nr 2 kommer kommer fort. Det tredje kysset varer lengst, og det gir jo svaret alle venter på uten ord.. og kyss med lyd får hjernen til å gå amokk og rett ned i ereksjonen. De gangene jeg ligger med en kvinne, har vi nok forlengst bestemt oss før vi kler av oss.. Så jeg liker samtykke og forstår viktigheten med det. Men det ligger vel et samtykke i kyss nr 3? For det har aldri slått feil, men jeg har jo også fagbrev i kyssing😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå