Gå til innhold

Klorerbrett - anbefaling

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sånn, bare fra zooplus.no og ene katten elsker den, men klorer bare på den stolpen bak, han ligger å klorer med bakbena og den andre katten har sånn ca aldri rørt den 😂 

Har 100 forskjellige og det varierer veldig hvilke de bruker, ene liker noen, den andre liker noen.. Så det er litt sånn prøving og feiling der. 

Det eneste begge liker, er stolper vi har laget selv som er så høy at de kan strekke ut hele kroppen å klore på. Laget av papprør (byggvare) og sisal tau (biltema, jula) festet med limpistol. Så anbefaler i hvert fall å ha en stolpe han kan strekke seg helt ut på, for det er de veldig glad i. 

Anonymkode: 8d297...f2f

Skrevet

Kjøpte en på Felleskjøpet som jeg har hengt på veggen, litt for «høyt» sånn at katten får strekt seg sikkelig, har en stor katt og alle sånne gulvstativ river han over ende. Er en sånn plate med hamptau på, bruker opp den i løpet av et år ca.

Anonymkode: cf96a...972

Skrevet

Har ett fra gulv til tak, som en pus virkelig ELSKER! 
De andre to har fått prøve både stolper, brett, mindre stativer, hjørner som skrus opp... Det eneste de orker bruke er dørmatter som ligger på gulv! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 9.28):

De liker og veldig godt klorepapp, som er flatt på gulvet.. slik som dette:

https://www.smartasaker.no/no/kattleketoy-med-klorebrett?gclid=EAIaIQobChMIgcSz5Lvh-QIVxYTVCh1iTg4iEAQYBCABEgKpnPD_BwE

Fant ikke akkurat de vi har men sånn lignende.

Ser for meg at det blir mye papp over alt med slike? 

Anonymkode: fd546...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ser for meg at det blir mye papp over alt med slike? 

Anonymkode: fd546...745

Har en sånn med papp i midten og ball rundt og der har jeg ikke merket det, men har en annen type som bare er papp og der griser det en del papp rundtom, men det er ikke verre enn å koste det opp, som jeg likevel må gjøre med alle kattehårene og kattesanden 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...