Gå til innhold

Vannmelon skaper STORE problemer i matsøppla!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg og mannen min ELSKER vannmelon, d er sunt og sykt godt syns vi og har hatt det hele sommeren🥰😍 Men de siste ukene har det snudd drastisk ettersom vi har oppdaget at matsøppla ute lekker masse vannmelon vann ut i hele matavfallet🤢🤮, vi trappet opp til 2 matposer når vi hadde vannmelon, men det fortsetter samme problemet. I tillegg har vi nå fått bananfluer!! Noe vi aldri har hatt i huset vårt tidligere, så dette setter oss skikkelig ut etter å ha vært så flinke å ikke få bananfluer.. 

Nå må vi nesten droppe vannmelonen på grunn av det blir for slitsomt å deale med i etterkant, har noen andre erfaringer med dette?? Vil gjerne høre ❤

Anonymkode: a3c03...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grav de ned

Anonymkode: 242ef...52c

• Liker 1
Skrevet

For en sterk histore 💔 Å kjempe med melonskall er ikke bare bare.

• Liker 8
Skrevet

Hiv skallet i fryseren fram til det er tømming av matavfall. Så hiver dere det frosne skallet godt innpakket så tett så mulig opp i hentetid. Da tenker jeg problemet blir minimalt.

• Liker 4
Skrevet

...forresten, vær glad det ikke er rekeskall det er snakk om 😬🤢

• Liker 4
Skrevet
Perle skrev (5 minutter siden):

For en sterk histore 💔 Å kjempe med melonskall er ikke bare bare.

Beste kommentar, hahah😂😂 men helt serr, d er sykt plagsomt og vil faktisk finne en løsning!!😅😂😂

- TS

Skrevet
C8H10N4O2 skrev (Akkurat nå):

...forresten, vær glad det ikke er rekeskall det er snakk om 😬🤢

Du det tror jeg på🤢

Skrevet
C8H10N4O2 skrev (1 minutt siden):

Hiv skallet i fryseren fram til det er tømming av matavfall. Så hiver dere det frosne skallet godt innpakket så tett så mulig opp i hentetid. Da tenker jeg problemet blir minimalt.

Det kan kanskje funke🤔 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan kanskje funke🤔 

Dere kan jo og legge noen ubrukte kaffefilter oppi posen, de suger til seg fuktighet, og går helt fint å hive i matavfall.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Meg og mannen min ELSKER vannmelon, d er sunt og sykt godt syns vi og har hatt det hele sommeren🥰😍 Men de siste ukene har det snudd drastisk ettersom vi har oppdaget at matsøppla ute lekker masse vannmelon vann ut i hele matavfallet🤢🤮, vi trappet opp til 2 matposer når vi hadde vannmelon, men det fortsetter samme problemet. I tillegg har vi nå fått bananfluer!! Noe vi aldri har hatt i huset vårt tidligere, så dette setter oss skikkelig ut etter å ha vært så flinke å ikke få bananfluer.. 

Nå må vi nesten droppe vannmelonen på grunn av det blir for slitsomt å deale med i etterkant, har noen andre erfaringer med dette?? Vil gjerne høre ❤

Fy faen for en helt sjuk sinnsjuk sittuasjon dere har havna i der fy fan jeg hadde tippa helt asso kanskje helt over tilåmed. Erre mulig lissom å oppleve no sånnt må jo være det kjipeste evver tenker jeg sp jævla shit lissom nei fy fan stakkars jævla dere ass unner dere ikke den shitten der for alt i verden ass men bare stå i det det årdnerd seg nok til slutt for dere og dere slipper den sinnsykt shipe dritten nå går det jo mot vinter osså så da blir det jo litt lettere med den driten men fye fan aså bare stå i det det årdnærs det ass

Anonymkode: b1bf0...fe1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fy faen for en helt sjuk sinnsjuk sittuasjon dere har havna i der fy fan jeg hadde tippa helt asso kanskje helt over tilåmed. Erre mulig lissom å oppleve no sånnt må jo være det kjipeste evver tenker jeg sp jævla shit lissom nei fy fan stakkars jævla dere ass unner dere ikke den shitten der for alt i verden ass men bare stå i det det årdnerd seg nok til slutt for dere og dere slipper den sinnsykt shipe dritten nå går det jo mot vinter osså så da blir det jo litt lettere med den driten men fye fan aså bare stå i det det årdnærs det ass

Anonymkode: b1bf0...fe1

Jeg dauer hahah😂😂😂 d er skikkelig plagsomt daaa - TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...