Mammamoa Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 Har fulgt mammahjerter og alle de som snapper på sin private snap i noen år nå. Jeg syns mye av det Ronja kommer med er kopiert fra de andre jentene.. Anna og Iris snakker åpent om IBS, så har plutselig Ronja det også. Tina snakker om hvordan man skal få det bra med seg selv, og at man da noen ganger må kutte kontakt med folk som ikke er bra for seg selv. Og nå er Ronja begynt å snakke om akkurat det samme. Er flere ting jeg har lagt merke til, men som jeg ikke husker akkurat nå. Og at hun sier hun ALDRI ville reklamert og anbefalt videre noe hun ikke viste funka 100%. Så la hun ut på snap at hun igjen skulle teste den tingen som skulle fjerne hår, men at hun enda ikke kunne se noen resultater. Så lager hun plutselig en reklamepost om det på insta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 Det finnes allerede en tråd om Ronja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 Åhoi, Forever Living, Nuskin og nå Herbalife..? Ingenting er vel bedre enn Herbalife nå…? Hun hopper rundt i pyramideverden 🙃 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå