Gå til innhold

Heidi E Foss


LinnHenrikke

Anbefalte innlegg

Er det noen her som følger henne?
 

Begynte å følge henne for 4 uker siden for å få inspirasjon til mat/trening men etter fire uker er det bare en evig repeat av «i dag har jeg fått ny diett og gleder meg til å følge planen» og etter 4 timer kommer det en ny story hvor hun har gått på en sjokoladesmell og skal prøve igjen i morgen. Det har nesten blitt litt komisk å følge med på for det er det samme hver eneste dag.. Sunn frokost og kanskje lunsj også er det sofa resten av dagen med en eller annen «matsmell». Og hele sommeren var «spiste en del mer i dag men tar det igjen i morgen».

Er dette greia hennes eller er det bare en dårlig periode? Har full respekt for folk som vil gjøre en livsstilsendring så er ikke det det går på, bare nysgjerrig hvis noen har fulgt henne lengre enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greia hennes - har jo også en liste over ting som feiler henne og fått avslag på uførepensjon i NAV som er offentlig lagt ut. 

Så er nok andre inspirasjonskontoer som er mer motiverende enn denne.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å følge henne for en tid tilbake og sånn jeg har skjønt det, correct me if i'm wrong, så har hun gått ned veldig mange kilo fra før av. Kanskje litt naturlig at det stagnerer litt og at man møter på utfordringer? Syntes kontoen er motiverende med matdelen, men noe utover det er det veldig repeterende med "Må lytte til kroppen" og sofatjeneste. Tror bare rett og slett det ikke var slik jeg så for meg og kommer nok ikke til å fortsette å følge med lenger. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne en stund,  men det går jo bare i egenpleie, propud med vaniljesaus, matsmell og sofatid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne en stund, men følger heller andre som eksempel: veientiletbedreliv. 
Har egentlig ikke helt skjønt hva som er greia med Heidi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger henne. Jeg synes hun er flink til å se positivt på livet på tross av at hun har kroniske sykdommer som vanskelig å leve med. Hun har jo gått ned rund 35kg eller noe.  Jeg synes det er fint at hun ikke legger skjul på at det er gode og dårligere dager/perioder. Hvis man scoller nedover feeden ser man jo at hun fortsatt går ned i vekt. Bare saktere enn før og det er jo ikke så rart at det stagnerer litt etter et så stort vekttap. Jeg liker hvertfall folk som er helt ærlig i en sånn prosess og viser det som det er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun har gått opp nesten 10 kilo på kort tid og klager over dette og skal gi ALT for å gå ned.. Også går det et par timer før det er «unner meg pannekaker til middag pga balanse🙏» Snakk om lite selvdisiplin og hakk i plata 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (14 timer siden):

Hun har gått opp nesten 10 kilo på kort tid og klager over dette og skal gi ALT for å gå ned.. Også går det et par timer før det er «unner meg pannekaker til middag pga balanse🙏» Snakk om lite selvdisiplin og hakk i plata 🙈

Seriøst? 😳 hvis du skal kritisere henne for noe burde du klare å hoste opp noe bedre 🤪 Hva er galt med å spise to pannekaker? Man kan fint leve sunt og gå ned i vekt selv om spiser to pannekaker til middag. Hun har gått ned over 30 kg og har sikkert mer selvdisiplin enn folk flest. Hvorfor har du behov å kritisere henne for dette? Får det deg til å føle deg bedre?  Jeg har selv gått ned i vekt og er normalvektig nå, men må jobbe hardt for å holde meg mer. Det handler ikke bare om selvdisiplin, men nettopp balanse i hverdagen. I sommer gikk jeg opp nesten 3 kg på en uke. Men de var heldigvis helt borte igjen 2 uker etterpå. Hun har jo ikke gått opp 6 kg i kroppsfett, det er mye vann. Hun har jo mensen også. Jeg synes hun er modig som faktisk tør å dele det! 😊 endlig en som faktisk viser det bak fasaden også 👏🏼

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle99 skrev (4 timer siden):

Seriøst? 😳 hvis du skal kritisere henne for noe burde du klare å hoste opp noe bedre 🤪 Hva er galt med å spise to pannekaker? Man kan fint leve sunt og gå ned i vekt selv om spiser to pannekaker til middag. Hun har gått ned over 30 kg og har sikkert mer selvdisiplin enn folk flest. Hvorfor har du behov å kritisere henne for dette? Får det deg til å føle deg bedre?  Jeg har selv gått ned i vekt og er normalvektig nå, men må jobbe hardt for å holde meg mer. Det handler ikke bare om selvdisiplin, men nettopp balanse i hverdagen. I sommer gikk jeg opp nesten 3 kg på en uke. Men de var heldigvis helt borte igjen 2 uker etterpå. Hun har jo ikke gått opp 6 kg i kroppsfett, det er mye vann. Hun har jo mensen også. Jeg synes hun er modig som faktisk tør å dele det! 😊 endlig en som faktisk viser det bak fasaden også 👏🏼

Man går ikke opp 10kg med bare pga vann i kroppen og mensen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (41 minutter siden):

Man går ikke opp 10kg med bare pga vann i kroppen og mensen 

Stor forskjell på 6 og 10 kg 🤪 er uansett begrenset hvor mye man legger på seg på 10 dager 😊 hun gikk jo ned nesten 2 av 6 kiloene bare et døgn etterpå. Synes uansett det er utrolig unødvendig å kritisere noen for å spise 2 pannekaker 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle99 skrev (På 7.9.2022 den 18.00):

Stor forskjell på 6 og 10 kg 🤪 er uansett begrenset hvor mye man legger på seg på 10 dager 😊 hun gikk jo ned nesten 2 av 6 kiloene bare et døgn etterpå. Synes uansett det er utrolig unødvendig å kritisere noen for å spise 2 pannekaker 😳

Det handler ikke om om «2 pannekaker», det handler om totalt mangel på å holde seg til en plan og å finne på alle slags mulige unnskyldinger for å ikke følge planen man lagde for seg selv 3 timer før…   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lizard skrev (1 time siden):

Og ny smell i går... Ny start i morgen!

Dette burde ikke vært på en offentlig Instagram 

Lurer bare seg selv dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (4 minutter siden):

Lurer bare seg selv dessverre.

Hva er målet hennes? Generelt ned i vekt eller bygge muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mumrikk1 skrev (17 timer siden):

Hva er målet hennes? Generelt ned i vekt eller bygge muskler?

Gå ned i vekt. Hun trener ikke eller noe. Er kronisk syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (19 timer siden):

Og ny smell i går... Ny start i morgen!

Dette burde ikke vært på en offentlig Instagram 

Skjønner ikke hvorfor hun prøver rehabilitering for overvekt som veientiletbedreliv har gjort. Kroppen stopper selvsagt opp når man har gått ned 30kg. For kroppen trenger tid til å venne seg til ny vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (7 timer siden):

Gikk ikke så bra denne uken heller gitt… Uvaner har blitt til vaner igjen. 

Tror ikke at hun er så motivert, for er man motivert så står man virkelig på. 

Endret av Litenoggod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...