AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #21 Skrevet 2. september 2022 Har du fått sjekket ut brystet nå? 🤞 Anonymkode: 8464c...f98
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #22 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 14.56): Har du fått sjekket ut brystet nå? 🤞 Anonymkode: 8464c...f98 Hei. Jeg mistet helt innlegget og fant det igjen først nå. Så har rett og slett ikke fått med meg at du spurte. Takk for spørsmålet og bryderiet. Jeg har enda ikke fått fastlege (venteliste) og de nektet ta meg inn uten en lege på kontoret… så jeg har enda ikke fått sjekket. Men brystet er ikke hovent og ømt lenger føler enda små (kuler), men disse er kanskje bare noe som skal være der. Anonymkode: 758a7...f8f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #23 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har hatt brystkreft, så kan litt om det kan man si og her er min mening: Bli kjent med egne bryst. Gjør det til en vane å sjekke på jevnlig basis. Finner man noen unormale endringer i brystet, ikke nøl med å få sjekket det ut hos legen! Bedre å være på den sikre siden. Endringer kan være kul, hevelse, hardhet, rødhet, innsunket område, appelsinhud/hudfortykkelse, væskende brystvorte, brystvorte som peker annerledes enn før.. Tidlig oppdagelse er viktig; det gir et lettere forløp/mer skånsom behandling og store sjanser for at det skal gå fint. Siden du ennå ikke har fått legetime bør du vurdere å få det sjekket privat. Til syvende og sist er det din helse og ditt liv det gjelder. Man tenker det er usannsynlig, men det usannsynlige skjedde plutselig meg. Så er som regel de aller aller fleste endringer ikke brystkreft, men ufarlige cyster, hormonendringer osv, men det må sjekkes uansett. Krysser fingrene for at du får sjekket det snart og kan oppdatere med at det var noe ufarlig. Sjansen for det er veldig stor 👍 Anonymkode: 990f2...7b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå