AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Hver gang jeg spiser prior kyllingboller så promper jeg helt drøyt mye. Ikke opplevd det av noen andre matvarer! Jeg spiste de en del for en stund siden fordi de er gode og sunnere enn vanlig kjøttboller, jeg husker godt prompeproblemet, og nå har jeg spist det to ganger igjen og får samme greia nå. En annen ting er at det lukter ikke spesielt digg når man åpner pakken, og promoen lukter HELT likt som de kyllungbollene lukter før de blir stekt. Ganske sterk og voldsom lukt. Dette er som sagt ikke noe jeg opplever med noe annen mat og lurer på hva dette kommer av og om andre opplever det med disse ? Anonymkode: 994d0...331
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Det er dekstrose i den som gjør det. Anonymkode: 20a7f...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Hva er greia med å dytte i seg drittmat? Ville ikke spist kyllingkjøttdeig eller "kyllingboller" om det så var det siste alternativet foran sultedøden. Anonymkode: 67938...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Ser ut som de inneholder "aroma" og dekstrose. Sistnevnte tåler ikke magen min, da er det luft luft og luft. "Aroma" kan være ca hva som helst, og der kan det nok gjemme seg noen artigheter som gir luft i magen. Har selv opplevd lignende med andre matvarer. Til felles er at de er billige og/eller har mystiske aromaer. Eller at de inneholder dekstrose eller kunstig søtning. Anonymkode: 89833...185 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er dekstrose i den som gjør det. Anonymkode: 20a7f...0ae Hva er det? Brukes det ikke i noe annet enn de ? Anonymkode: 994d0...331
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er greia med å dytte i seg drittmat? Ville ikke spist kyllingkjøttdeig eller "kyllingboller" om det så var det siste alternativet foran sultedøden. Anonymkode: 67938...9cb Fordi jeg syns det er godt vel. Anonymkode: 994d0...331
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Mat med "mindre fett", "mindre sukker" osv er gjerne stappfull av andre merkelige ting for å kunne gi "samme" konsistens og smak som tilsvarende produkter. Gjerne unaturlige ingredienser som tarmene kanskje ikke har så stort behov for. Anonymkode: 89833...185
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå