rampeguri Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 Liker å øke kunnskapen min, gjerne ved å høre podcast eller lese/høre bøker. Podcasten Rekommandert med Kristopher Schau er min definitivt yndlingspodcast. Tror jeg har hørt det meste av det som ligger på nrk av ting jeg syns kan være interessant, og hører helst på norsk eller svensk - kan til nød høre dansk eller engelsk. Noen gode forslag? Tema er ikke så viktig, men helst ikke sport. Og ikke mye svada, men om de som har podcasten blir avsporet innen emnet podcasten handler om er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Del Skrevet 26. august 2022 Du har vel kanskje hørt Kongerekka på Nrk? Om ikke; den er knall. Ellers liker jeg veldig godt Freakonomics. Anonymkode: 84050...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Del Skrevet 26. august 2022 Leger om livet. Anonymkode: 44b89...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå