AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #21 Skrevet 24. august 2022 Haha. Her om dagen hadde jeg en gresshoppe på kjøkkenet. Synes det bare var koselig jeg. Edderkopper er da ingenting å bry seg med.. Anonymkode: 6318c...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #22 Skrevet 24. august 2022 Husedderkoppene kan være litt ekle ja. Edderkoppjager fungerer fint, om du kan sette den høyt oppe. Vi merket det med en gang i vår kjeller, Vi har enda noen få igjen i noen kriker eller kroker. Vi kaller alle for Kari, og Kari er bra dame as. Hun løper vekk om vi kommer for nært, spiser smådyr og er såpass stor at vi veit stort sett alltid hvor hun er Anonymkode: 961af...ca1 1
Smascha Skrevet 24. august 2022 #23 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er på ingen måte ufarlig for husdyr og mennesker, det er ren gift. For en idiotisk påstand. Anonymkode: a69b9...853 Ja, det er vel meir det at vi mennesker ikkje døyr øyeblikkeleg av dette giftmiddelet, slik feks kattar gjer. Kan ikkje fatte og begripe at nokon tør å sprøyte dette stoffet inne i sin eigen heim. 1
Daria Skrevet 24. august 2022 #24 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du leier, kontakt skadedyrfirma. Utleier kan betale. Anonymkode: 96638...de5 Jeg tror invasjonen skal være stor og tallrik før en utleier møter en sånn forespørsel med noe særlig annet enn en latter... Tenk på hvor andre kryp du slipper unna fordi edderkoppen tar seg av dem - dessuten sies det jo at de bringer lykke. Jeg har stort sett en i stua og en på badet (Petter og Petrine), fjerner spindelvevet når det blir for synlig og lar dem ellers fråtse i fred... 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå