Gå til innhold

Sjarmerende = tiltrekkende?

Fremhevede innlegg

Skrevet
DundreMilfin skrev (5 minutter siden):

Ok, men….

Kan ikke du og Bamseklemmer ta dette på PM? 😅🤷‍♀️

Jeg forstår ikke helt spørsmålet.

Mange er attraktive (nok) og seriemonogame. Du nevner ingenting annet enn utseende med deg selv, og det er jo litt trist tenker jeg da. 

Det er helt okei det du mener. Jeg mangler et kapittel i hovedinnlegget som beskriver meg som person, det er sant. Takk for innspillet. -ts

(Jeg og @Bamseklemmerbør nok få oss et rom, ja)🤭😘

Anonymkode: e034e...a24

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i noe her. Har alltid hatt en hærskare gutter og menn summende etter meg. Helt ærlig ble jeg lei av det allerede i 20åra. Veldig mange useriøse som helt klart kun var interessert fordi jeg tok meg godt ut på armen, og hadde ingen interesse av å bli kjent med meg som person. Jeg er intelligent (noe som var flaut for mange menn av en eller annen grunn), snill, morsom, reflektert...men ingenting hadde interesse annet enn hvordan jeg så ut. Jeg har valgt og være singel i mange år nå, og helt ærlig er det helt nydelig. Jeg er mer interessert i hjernen og tenkemåten til en mann, enn hvordan han ser ut/hva han eier/hva han jobber med men av en eller annen grunn er det kun de overfladiske mannfolka som kommer etter meg. Veldig, veldig synd. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

jeg bare lurer på hvordan andre damer som har dette "mannfolk-draget" opplever det? 

Det virker som du er ganske på snittet som oss ande.   Vær deg selv, og nyt livet. Ikke vær så veldig opptatt av hva som er "normalt", eller hva andre mener og synes.   Livet er for kort.

Skrevet
bullehurk skrev (2 timer siden):

Det virker som du er ganske på snittet som oss ande.   Vær deg selv, og nyt livet. Ikke vær så veldig opptatt av hva som er "normalt", eller hva andre mener og synes.   Livet er for kort.

Takk for gode kloke ord.  Jeg er sluttet å være opptatt av hva andre tenker er "normalt". Og det er ganske så befriende. Men det tok sin tid å komme dit. Jeg ville som skrevet tidligere bare høre andres synspunkter og vinklinger. -ts

Skrevet (endret)

Hei Godmusa😘

Beklager for at det tok så lang tid før du fikk svar.. jeg har vært på hytta med ved, og klargjordt den for høsten. Plukket kantareller, blåbær og vill bringbær, og fikk til ei god stekepanne med ørret.. Så det ble litt kantarellsuppe av fløte og bacon til kvelds. Jeg er veldig glad i å lage mat, og selvfølgelig spise den. Men maten smaker ikke likegodt når jeg er alene, men heldigvis dukket "Godmusa" opp i tankene mine.. så maten smakte aldeles fortreffelig🤭 Som oftes om kveldene sitter jeg ved båpanna og hører på grana knitre, og kjenner på lukta og varmen. Da sitter jeg og myser utover vannet, ser på ørretvak og opp mot himmelen. Da takker jeg bestandig for alt godt det naturen har gitt meg.. da blir jeg ofte rørt og veldig glad inni meg, som er så heldig som kan forsyne meg av naturens delikatesser. Så det er på hytta jeg virkelig "ladder batteriene", og får ro i sjela.

Og den her gangen dukket faktisk du opp i tankene mine, og det er nok fordi du ga meg inntrykk. Jeg ble oppriktig glad av det du skrev, og den gleden tok jeg med på hytta.. Du Godmusa du.. vet du hva du har gjordt? Du har fått en mann i begynnelsen av 50 årene.. til å bli stum av beundring og betatt, kun av to besvarelser. Det skal igrunn ikke være mulig, men det tror jeg også kommer av at vi er som like på mange måter. Og da ser jeg at du også fortjener ros og godhet🦋

AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 13.52):

Hei igjen, vakre kloke sjel💖 jeg humrer for meg selv her nå og jeg fikk frysninger av ordene dine.  *sukk,  skriver svar på frierbrev...✍️*

Du skriver SÅ levende og lettforståelig. Du har en morsom formidlingsevne selv om temaet kanskje ikke alltid er like 'morsomt'. Og at du valgte å forstå din ex og ikke hadde hjerte til å bli sint sier mye om deg som person. Tvers gjennom godhjertet gjort. 

"Vakre kloke sjel" Takk, den likte jeg godt😍.. 💞 Gjensidighetshjerte til deg også..

Vi blir nok smittet av hverandres ord, fordi vi liker det vi leser og liker hverandre så godt. Om så du har hatt 100 forhold, tenker jeg ikke så mye på.. da ser jeg bare at du har hatt 100 dumme menn, som ikke så din godhet og hjertevarme. Så hvis vi to f.eks ble et par, har jeg nok sendt ut 100 takkebrev😅 Jo humor er viktig, selv i sexen er det viktig, fordi det skaper en utrolig avslappende atmosfære. Da blir det heller ikke så ekkelt, hvis vi gjør en feil. Neida, vi prøver på nytt i morgen.. Positivitet og humor overvinner alt, mens eierskap og sjalusi dreper jo alt. Det som er så enkelt å forstå, er tydeligvis vanskelig for andre å se🤔

Min ex var ikke redd hvordan jeg kom til å reagere, for jeg er aldri voldelig eller bruker psykologisk vold. Men mest redd for at jeg skulle bli skuffet og knust. Knust ble jeg jo ikke, men det er nok fordi jeg er den jeg er.. så enkel snill og god, masse humor, godt humør, løsningsorientert. Og ser problemstillingen fra begge sider, men jeg ser også fremtidsrettet på bruddet.. Kortversjon av forklaringen er at jeg er proppfull av omsorg, og omsorgfulle mennensker har ikke 1 gram av ondhet i seg... vi vil bare at alle skal føle seg bra og ha det godt. Det eneste som gjør meg forbannet, er når snille gode mennesker blir dårlig behandlet.. Da kommer jernrustningen min på, og skjoldet som beskytter.

Jeg er ingen fordomsfull person, folk får være som dem er i mitt selskap. Jeg setter selv pris på høflighet og da praktiserer jeg høflighet i min hverdag og også her på KG. Jeg kan gi ironiske tullesvar her på forumet, men jeg er ikke ute etter å skrive sårende ting. Må passe på min karma😉 ønsker ikke å få boomerangen klasket i bakhodet😇

"Vi to er som to dråper vann.. vi skulle møttes, og dannet en dam av fred og kjærlighet" 😂🥰

Jeg er oppriktig glad for at du ble glad av at jeg ble glad. 💫

Du @Bamseklemmer gir meg grundige og solide svar med 'glimt i øyet'.😚  Noe jeg setter umåtelig stor pris på. Hjertelig takk🙏🥰det er en fornøyelse å lese svarene fra deg.

Jeg tenker, du verden: her har jeg møtt en mannlig versjon av meg selv😂🥰 som skriver lange svar og tenker likt som meg selv. Er det mulig🤭😉

Herrefred så glade og like vi er.. kanskje ikke så rart vi blir svimmel når vi er i gledesrus💫😉

Speilbilde av seg selv ja, det er igrunn det jeg ser etter i drømmedama.. da vet jeg at hun får det like godt som meg selv, og mulig enda bedre. For jeg ser så mye glede, positivitet, fordeler og bonuser av å se smilet og gleden i en tilfredstilt kvinnes øyne.. da er hun på det vakreste, selv om hun lager masse grimaser i orgasmer. Det synet vil jeg gjerne se igjen.. daglig❤️

Kanskje mye avsporinger her nå Godmusa, men du eier jo tråden, håper du ikke rapporterer meg🤞😅

Så ser jeg at noen skriver at vi må få oss et rom? Det blir asså ikke aktuellt eller seksuellt.. Jeg forlanger at vi får oss en suitte med terrasse, sigar, jordbær, bobler og et boblebad😂 Så bare ring på døra mi du Godmusa, når du er klar for litt gøy😘💫💞

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Hei Godmusa😘

Beklager for at det tok så lang tid før du fikk svar.. jeg har vært på hytta med ved, og klargjordt den for høsten. Plukket kantareller, blåbær og vill bringbær, og fikk til ei god stekepanne med ørret.. Så det ble litt kantarellsuppe av fløte og bacon til kvelds. Jeg er veldig glad i å lage mat, og selvfølgelig spise den. Men maten smaker ikke likegodt når jeg er alene, men heldigvis dukket "Godmusa" opp i tankene mine.. så maten smakte aldeles fortreffelig🤭 Som oftes om kveldene sitter jeg ved båpanna og hører på grana knitre, og kjenner på lukta og varmen. Da sitter jeg og myser utover vannet, ser på ørretvak og opp mot himmelen. Da takker jeg bestandig for alt godt det naturen har gitt meg.. da blir jeg ofte rørt og veldig glad inni meg, som er så heldig som kan forsyne meg av naturens delikatesser. Så det er på hytta jeg virkelig "ladder batteriene", og får ro i sjela.

Og den her gangen dukket faktisk du opp i tankene mine, og det er nok fordi du ga meg inntrykk. Jeg ble oppriktig glad av det du skrev, og den gleden tok jeg med på hytta.. Du Godmusa du.. vet du hva du har gjordt? Du har fått en mann i begynnelsen av 50 årene.. til å bli stum av beundring og betatt, kun av to besvarelser. Det skal igrunn ikke være mulig, men det tror jeg også kommer av at vi er som like på mange måter. Og da ser jeg at du også fortjener ros og godhet🦋

"Vakre kloke sjel" Takk, den likte jeg godt😍.. 💞 Gjensidighetshjerte til deg også..

Vi blir nok smittet av hverandres ord, fordi vi liker det vi leser og liker hverandre så godt. Om så du har hatt 100 forhold, tenker jeg ikke så mye på.. da ser jeg bare at du har hatt 100 dumme menn, som ikke så din godhet og hjertevarme. Så hvis vi to f.eks ble et par, har jeg nok sendt ut 100 takkebrev😅 Jo humor er viktig, selv i sexen er det viktig, fordi det skaper en utrolig avslappende atmosfære. Da blir det heller ikke så ekkelt, hvis vi gjør en feil. Neida, vi prøver på nytt i morgen.. Positivitet og humor overvinner alt, mens eierskap og sjalusi dreper jo alt. Det som er så enkelt å forstå, er tydeligvis vanskelig for andre å se🤔

Min ex var ikke redd hvordan jeg kom til å reagere, for jeg er aldri voldelig eller bruker psykologisk vold. Men mest redd for at jeg skulle bli skuffet og knust. Knust ble jeg jo ikke, men det er nok fordi jeg er den jeg er.. så enkel snill og god, masse humor, godt humør, løsningsorientert. Og ser problemstillingen fra begge sider, men jeg ser også fremtidsrettet på bruddet.. Kortversjon av forklaringen er at jeg er proppfull av omsorg, og omsorgfulle mennensker har ikke 1 gram av ondhet i seg... vi vil bare at alle skal føle seg bra og ha det godt. Det eneste som gjør meg forbannet, er når snille gode mennesker blir dårlig behandlet.. Da kommer jernrustningen min på, og skjoldet som beskytter.

"Vi to er som to dråper vann.. vi skulle møttes, og dannet en dam av fred og kjærlighet" 😂🥰

Herrefred så glade og like vi er.. kanskje ikke så rart vi blir svimmel når vi er i gledesrus💫😉

Speilbilde av seg selv ja, det er igrunn det jeg ser etter i drømmedama.. da vet jeg at hun får det like godt som meg selv, og mulig enda bedre. For jeg ser så mye glede, positivitet, fordeler og bonuser av å se smilet og gleden i en tilfredstilt kvinnes øyne.. da er hun på det vakreste, selv om hun lager masse grimaser i orgasmer. Det synet vil jeg gjerne se igjen.. daglig❤️

Kanskje mye avsporinger her nå Godmusa, men du eier jo tråden, håper du ikke rapporterer meg🤞😅

Så ser jeg at noen skriver at vi må få oss et rom? Det blir asså ikke aktuellt eller seksuellt.. Jeg forlanger at vi får oss en suitte med terrasse, sigar, jordbær, bobler og et boblebad😂 Så bare ring på døra mi du Godmusa, når du er klar for litt gøy😘💫💞

😍😍

-vi er som to dråper vann, sant det. Går det virkelig an å få kriblinger og sommerfugler i magen av tekst fra en fremmed på KG. Det hadde jeg ikke trodd. *smiler for meg selv her*.😚

Innhøsting fra naturen er terapi og deretter lage god mat av den er en god følelse. Du er glad i naturen-liker å lage og spise mat- fisking- godhjerta-forståelsesfull m.m. Det kommer vel ikke som et sjokk at jeg er en "tur-berte" som liker bålkaffe, får hjertebank av å se masse kantareller og bær😂 (uten å være manisk på plukking da. Man plukker det man anser at man trenger). Fiskelykke har jeg ikke, men har ikke gitt opp å prøve. Der andre får ørret på 5-600 gr får jeg på 100 gr. Haha😆

*sukk, jeg blir helt satt ut av svarene dine* 😍🥺🙏💫

-hva var det denne tråden handlet om igjen? 🤭🥰 

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Hei Godmusa😘

*smiler mens jeg skriver*

Siden du kjenner meg så godt så kan jeg avsløre at det stemmer det du tenker om hvem jeg er her inne på KG. 😉 

-Kanskje er det sånn at du ønsker at jeg "ringer på" (sender deg PM) ? Har lyst, tro meg. Dette ble mer spennende enn hva jeg kunne se for meg. Helt ut av det blå sitter jeg her og humrer for meg selv og jeg har både frysninger og gode følelser av å lese hva du skriver. Er selv en høysensitiv person. Leser folk og energien deres ganske korrekt. At jeg er gjensidig betatt av noen jeg ikke har møtt er ganske vilt. -og det skal noe spesielt til for at DET skal skje. Er om å gjøre å stole på magefølelsen. 

"En luring klarer ikke å lure en luring".. tenker jeg.

(Bruker ikke å lure folk, håper og tror du vet hva jeg mener med utsagnet) 🙈😇 

-ts 😘

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

*smiler mens jeg skriver*

Siden du kjenner meg så godt så kan jeg avsløre at det stemmer det du tenker om hvem jeg er her inne på KG. 😉 

..og når du beskriver din opplevelse, smiler jeg også. Det er jo både komisk og deilig å kjenne på. Komisk fordi det er rart, sjeldent og litt uvirkelig at kjemien glir så lett inn. Og deilig fordi det kribler både i magen og får krøll i boxeren. Krøll i boxeren er ikke mye sjarmerende å si, men jeg velger å være ærlig med deg.. og skal forklare hvorfor.. Nei, forresten.. jeg kan forklare det senere til deg, det blir litt feil å legge det ut her😇

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

-Kanskje er det sånn at du ønsker at jeg "ringer på" (sender deg PM) ? Har lyst, tro meg. Dette ble mer spennende enn hva jeg kunne se for meg. Helt ut av det blå sitter jeg her og humrer for meg selv og jeg har både frysninger og gode følelser av å lese hva du skriver. Er selv en høysensitiv person. Leser folk og energien deres ganske korrekt. At jeg er gjensidig betatt av noen jeg ikke har møtt er ganske vilt. -og det skal noe spesielt til for at DET skal skje. Er om å gjøre å stole på magefølelsen.

Jeg kjenner til den gode personligheten din, og vet nøyaktig hvor deilig og viktig det har å si i et forhold. Det var nok derfor jeg gikk i kne og ble betatt🥰.. så jeg tenkte.. "her har jeg endelig truffet mitt eget speilbildet, vi to har helt sikkert mye å snakke om.. siden vi er så like og gjevngamle.. ja hun vil jeg gjerne bli bedre kjent med, og skrive om dating og seksualivets mysterier sammen med"  Og det tror jeg på fremdeles, men som sagt.. jeg tvinger ingen å sende meg pm. Men jeg stiller gjerne opp for deg, når du er klar❤️ Og med det hjerte jeg nettopp satte inn, fikk jeg inn den onde følelsen at du tror jeg bare lurer deg. Og det er ingen god følelse ha, når man er omsorgsfull og vil det beste med alt.. men jeg er også full klar over at tilliten, kan være vanskelig med anonyme på nettet. Og det er ikke din oppgave for at jeg skal gi deg tillit, tilliten kommer av sine egne magefølelser. Det spørs hvilken intensjoner du har med meg da.. forhold, vennskap eller sex? Det eneste jeg forlanger, er at du stoler på din magefølelse.. og at du føler deg komfortabel😉😘

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...