AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Når timelønn er 200kr? Er trygdeavgift i tillegg til arbeidsgiveravgift? Er det avgifter på FP? Takk for evt svar🙏Og gjerne et regnestykke til min dyskalkuli-hjerne🙈 Anonymkode: fcef0...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når timelønn er 200kr? Er trygdeavgift i tillegg til arbeidsgiveravgift? Er det avgifter på FP? Takk for evt svar🙏Og gjerne et regnestykke til min dyskalkuli-hjerne🙈 Anonymkode: fcef0...4ba Du ganger timelønn med 1.288 Det skal dekke arb.giveravigift, sosiale utgifter, klær etc. Samme tall som NAV bruker når de betaler for arbeidstaker til arbeidsgiver. Anonymkode: c6993...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 Takk😃men jeg er veldig interessert i å se oppsettet😇 Anonymkode: fcef0...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du ganger timelønn med 1.288 Det skal dekke arb.giveravigift, sosiale utgifter, klær etc. Samme tall som NAV bruker når de betaler for arbeidstaker til arbeidsgiver. Anonymkode: c6993...7fc Dette kan umulig stemme. 1. arbeidsgiveravgiften er forskjellig fra region til region 2. Feriepenger er også forskjellig fra bedrift til bedrift. 3. Sosiale kostnader kan umulig være med i regnestykket. Personen er ikke på jobb, så hvorfor skal det belastes arbeisuniform, sosiale goder m.m? 1.288 er kun med å dekke det lovpålagte, ingenting utover det. Det er bl.a. begrensninger i feriepenger vedsykdom. TS, det enkleste og det bese er å multiplisere brutto lønn med 1.75 - 2. Da får du et godt budsjett for hva kostnaden er per ansatt. Anonymkode: 5013d...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette kan umulig stemme. 1. arbeidsgiveravgiften er forskjellig fra region til region 2. Feriepenger er også forskjellig fra bedrift til bedrift. 3. Sosiale kostnader kan umulig være med i regnestykket. Personen er ikke på jobb, så hvorfor skal det belastes arbeisuniform, sosiale goder m.m? 1.288 er kun med å dekke det lovpålagte, ingenting utover det. Det er bl.a. begrensninger i feriepenger vedsykdom. TS, det enkleste og det bese er å multiplisere brutto lønn med 1.75 - 2. Da får du et godt budsjett for hva kostnaden er per ansatt. Anonymkode: 5013d...94c Takk. 1,75 stemmer godt med det jeg har estimert. Tror AGA er 10,6%. FP er 10,2%.Men er usikker på trygdeavgift, og avgifter på FP. Men ca 350kr per time tror jeg er noelunde rett 😃 Anonymkode: fcef0...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg fant denne. https://www.altinn.no/starte-og-drive/arbeidsforhold/ansettelse/hva-koster-en-arbeidstaker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 23. august 2022 #7 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Takk. 1,75 stemmer godt med det jeg har estimert. Tror AGA er 10,6%. FP er 10,2%.Men er usikker på trygdeavgift, og avgifter på FP. Men ca 350kr per time tror jeg er noelunde rett 😃 Anonymkode: fcef0...4ba Trygdeavgift er en del av skatten den ansatte betaler. Altså inkl. i de 200,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Del Skrevet 23. august 2022 Anonym Brukar0 skrev (22 minutter siden): Trygdeavgift er en del av skatten den ansatte betaler. Altså inkl. i de 200,-. Skjønner! takker😊 Anonymkode: fcef0...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå