Queen94 Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Min er en ræva sjef! Er sur, grinete og rett og slett dårlig person! Hvordan er din sjef?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 I jobben jeg har nå jeg veldig bra sjefer, både teamlederen min og den som er over der igjen. Faglig dyktige og reale folk det går an å prate med. Men jeg har hatt sjefer som aldri burde vært sjef, f.eks han som var litt redd for de ansatte og lot alle andre styre skuta. Eller hun som var superkontrollerende og detaljstyrte alt jeg gjorde. Eller hun som var falsk superhyggelig opp i ansiktet mitt og så baksnakket og slengte dritt og kommentarer utenom når hun trodde jeg ikke hørte. Anonymkode: 5679d...215
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Sjefen min er fantastisk og sjefen over der igjen er også helt fantastisk! Jeg har hatt flere virkelig gode ledere og noen helt elendige (grrrr!). En god leder er en som lytter, iverksetter, hjelper til, tilrettelegger og løfter deg som person. En som har omsorg for deg og virkelig bryr seg. En sjef som sier ifra til kundene og andre at nok er nok, en som sier familie og egen helse før jobb og som hjelper deg når du måtte trenge det. Det er slike ledere som gjør at churn/turnover går ned til 0 eller helt det minimale, at folk trives på jobb og vokser som mennesker. Anonymkode: 5ac73...c4c 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Virker som de verste menneskene har en tendens til å bli sjefer. Helt utrolig! Anonymkode: a07e0...966
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Har en fantastisk sjef. Har hatt mange gode ledere, og et par dårlige. Anonymkode: 3f829...c29
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 Ikke spesielt glad i min nåværende sjef. Han er relativt ny som leder, og ekkelt opptatt av å rævsleike oppover i systemet. Anonymkode: 7815c...9d3
Anononyma Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 Sjefen min er så fantastisk at jeg faktisk savner henne litt nå som jeg er i permisjon 🥰 1
MissIndependent45 Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 Kjempefin sjef. Han er både et fint menneske, og en fantastisk god leder. 1
Krist1an Skrevet 23. august 2022 #9 Skrevet 23. august 2022 Har en enestående sjef/eier. En sjef som gjør at jeg gir alt jeg kan tilbake til bedriften.
Topsi Skrevet 23. august 2022 #10 Skrevet 23. august 2022 Både sjefen min og sjefen hennes er fantastisk
Million Skrevet 23. august 2022 #11 Skrevet 23. august 2022 (endret) Jeg har hatt mange ulike sjefer. Noen gode, noen mindre gode. Den ene kvinnelige sjefen var så rotete og kaotisk i hodet sitt og på kontoret at hun ble sendt på kurs i rydding og organisering. Skrivebordet hennes så ut som et katastrofeområde etter det kurset også, så det hjalp ikke noe. Vi på avdelingen lærte fort at det var dødfødt å legge igjen papirer hos henne for å få signatur på dem og hente dem senere. Senere.... da var de borte i den enorme mengden rot og papirer hun hadde. Så da gjaldt det i stedet å gå inn og få signaturen mens hun satt der, og så ta med seg papiret ut igjen med det samme. Bare sånn sikret man seg at papirene ikke ble borte. Hun satt i lederstillingen på vår avdeling bare ett år, tror jeg det var. De prøvde å plassere henne litt forskjellige steder i bedriften (stort firma!) men det rotete vesenet hennes gjorde det vanskelig å finne noe hun passet i. Min beste sjef het Elin og var trønder. Jeg savner henne den dag i dag. Har hatt andre fine sjefer, men hun var den hyggeligste og alltid blid og flink i jobben sin. Min siste sjef mens jeg var i arbeidslivet var en skrekkøgle, prøvde å få folk hun ikke likte sparket og lovte bedre lønn (som aldri kom) til de hun ville skulle bli værende i jobben. Men jeg skal ikke opplyse om navnet hennes her. Endret 23. august 2022 av Million
Queen94 Skrevet 23. august 2022 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2022 Min sjef føler det er godt å behandle ansatte som dritt. Kommer med stygge kommenterer uten videre. Blir liksom stående og ser stygt på oss. Kan innkalle deg på møte for å snakke m hvor lei hu er. Skjønner ikke hvordan slike mennesker kan ha det bra med seg selv. Hu sier så mye stygt at man kan begynne å gråte at det. Og på andre siden skryter av hvor god mor hu er.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #13 Skrevet 23. august 2022 Jeg har per nå en av de beste sjefene jeg har hatt. Veldig støttende, positiv og fleksibel. Aldri overlegen eller "autoritær". Eneste negative jeg har å si er at han er så travel at han kan være vanskelig å få tak i når det er noe. Anonymkode: 2caaf...9ff
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #14 Skrevet 23. august 2022 Vet ikke. Har aldri sett ham. Det sier vel sitt. Jobbet her i 13 år. Anonymkode: 76bf7...052
PetterKanin Skrevet 23. august 2022 #15 Skrevet 23. august 2022 I gjennomsnitt helt ok. Dessverre varierer det fra veldig grei og real til komplett idiot, i stedet for å ligge nærmere gjennomsnittet hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #16 Skrevet 23. august 2022 Han er faktisk helt super! 😄 Blid og oppmerksom, tør å utfordre toppledelsen og jobber på. Anonymkode: b2803...094
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #17 Skrevet 23. august 2022 Han er super! Hyggelig, inkluderende og dyktig, men litt utydelig, forstår ikke altodnhva han mener, men alt i alt, en super fyr, ganske pen å se på også 😉 Anonymkode: 6f8e6...252
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #18 Skrevet 23. august 2022 Min sjef er veldig grei og bryr seg om oss ansatte. Veldig takknemlig for henne, en av grunnene til at jeg søkte på jobben 😊 Anonymkode: 81914...e18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #19 Skrevet 23. august 2022 Min sjef er et fantastisk menneske og en veldig god sjef. Hun har snudd opp ned på organiseringen, strukturen og miljøet på arbeidsplassen, og alle er så utrolig fornøyd med henne og arbeidet hun gjør. Anonymkode: 22989...779
Gjest Ghostface Skrevet 23. august 2022 #20 Skrevet 23. august 2022 Han var en dritt. Han likte å sette folk han hadde midre sansen for i bås. Glad jeg ikke har ham i livet mitt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå