AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Vi skal snart reise med dfds båten til København, det er gåavstand til byen, sånn at man ikke må ta shuttlebuss? Anonymkode: bbcef...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vi skal snart reise med dfds båten til København, det er gåavstand til byen, sånn at man ikke må ta shuttlebuss? Anonymkode: bbcef...888 Spørs hva man mener med byen, men det tar minst tre kvarter å gå til Tivoli feks. Så et godt stykke unna. Anonymkode: a3eea...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs hva man mener med byen, men det tar minst tre kvarter å gå til Tivoli feks. Så et godt stykke unna. Anonymkode: a3eea...db4 Sant, men feks Nyhavn og Havfruen. Før var det jo 7-8 timer i København, nå er det vel bare 4-5 timer, så begrenset hva man får gjort på de timene. Blir nok ikke tivoli da. Anonymkode: bbcef...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 35 minutter til Nyhavn iflg Google maps. Som forteller meg at det antagelig er lengre, jeg hadde i hvert fall ikke gått fra Nyhavn til Tivoli på 10 minutter. Google tar nok ikke med i beregningen at man får røde lys på veien, og slett ikke at man stopper og handler i Strøget. Ville nok unnet meg en natt på hotell i København, 4-5 timer blir for lite med såpass avstand til byen. Og man bør jo helst være tilbake på båten i god tid før den går. Jeg har tatt de shuttlebussene en gang, tjåka fulle på de siste avgangene på returen. Så frister ikke til gjentagelse. Det er alltids taxi, men med to sånne taxiturer kan man like godt bo på hotell tenker jeg. Forutsatt at man har tid da. Må si jeg langt foretrekker fly til København, kun få minutter med tog fra Kastrup til byen og veldig billig. Anonymkode: a3eea...db4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 35 minutter til Nyhavn iflg Google maps. Som forteller meg at det antagelig er lengre, jeg hadde i hvert fall ikke gått fra Nyhavn til Tivoli på 10 minutter. Google tar nok ikke med i beregningen at man får røde lys på veien, og slett ikke at man stopper og handler i Strøget. Ville nok unnet meg en natt på hotell i København, 4-5 timer blir for lite med såpass avstand til byen. Og man bør jo helst være tilbake på båten i god tid før den går. Jeg har tatt de shuttlebussene en gang, tjåka fulle på de siste avgangene på returen. Så frister ikke til gjentagelse. Det er alltids taxi, men med to sånne taxiturer kan man like godt bo på hotell tenker jeg. Forutsatt at man har tid da. Må si jeg langt foretrekker fly til København, kun få minutter med tog fra Kastrup til byen og veldig billig. Anonymkode: a3eea...db4 Vi har dessverre ikke tiden til å bo på hotell, og reiser mest for båtturens skyld, reiser med barn. Har hørt at man må forlate båten, men med slike avstander, og fulle busser, så frister det ikke så veldig å gå i land. Anonymkode: bbcef...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 Båten legger til i nye nordhavn tror jeg det heter... det er ganske langt fra sentrum 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 23. august 2022 #7 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har dessverre ikke tiden til å bo på hotell, og reiser mest for båtturens skyld, reiser med barn. Har hørt at man må forlate båten, men med slike avstander, og fulle busser, så frister det ikke så veldig å gå i land. Anonymkode: bbcef...888 Shuttlebussene fungerer fint, ellers er taxi et alternativ, det er langt billigere med taxi i Køben enn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Del Skrevet 23. august 2022 Med barn hadde jeg tatt taxi. Anonymkode: d3569...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #9 Del Skrevet 23. august 2022 Ta taxi, det er jo ingenting å lure på. Taxi i København er billig. Gå unna den oppsatte køen, gå helelr rundt et gatehjørne og prai en taxi der. jeg visste ikke at tidene er endret forresten, hvorfor er det bare 4-5 timer i land nå? Det er jo alt for lite. Anonymkode: 0ae42...52a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 23. august 2022 #10 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ta taxi, det er jo ingenting å lure på. Taxi i København er billig. Gå unna den oppsatte køen, gå helelr rundt et gatehjørne og prai en taxi der. jeg visste ikke at tidene er endret forresten, hvorfor er det bare 4-5 timer i land nå? Det er jo alt for lite. Anonymkode: 0ae42...52a De går innom Fredrikshavn nå 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #11 Del Skrevet 23. august 2022 Fjugur skrev (3 minutter siden): De går innom Fredrikshavn nå 😕 Ah, OK. Takk for svar! Anonymkode: 0ae42...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #12 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har dessverre ikke tiden til å bo på hotell, og reiser mest for båtturens skyld, reiser med barn. Har hørt at man må forlate båten, men med slike avstander, og fulle busser, så frister det ikke så veldig å gå i land. Anonymkode: bbcef...888 Hvorfor? Synes barna dine det er såå gøy med ferge? Må i så fall være mer moro å ta en tur til vestlandet hvor dere voksne kan nyte naturen mens barna har det moro med å telle bilene eller hva nå enn de synes er så moro med ferger. Anonymkode: 45625...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 8.55): Sant, men feks Nyhavn og Havfruen. Før var det jo 7-8 timer i København, nå er det vel bare 4-5 timer, så begrenset hva man får gjort på de timene. Blir nok ikke tivoli da. Anonymkode: bbcef...888 Det er ikke gåavstand, og shutlebussen kjører heller ikke til sentrum. Det er en jernbanestasjon ganske nær. Vurder å gå til den og ta toget inn til byen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Del Skrevet 25. august 2022 Kjetil E skrev (På 24.8.2022 den 11.00): Det er ikke gåavstand, og shutlebussen kjører heller ikke til sentrum. Det er en jernbanestasjon ganske nær. Vurder å gå til den og ta toget inn til byen. Er ikke Hovedbanegården sentrum? Anonymkode: 7226d...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. august 2022 #15 Del Skrevet 25. august 2022 Den stopper vel ved Østerbro, Nørrebro, Vesterbro eller en annen "bro"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #16 Del Skrevet 25. august 2022 Den stopper ved Hovedbanegården. Det er flere busser som stopper på forskjellige steder. Anonymkode: 35811...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 25. august 2022 #17 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke Hovedbanegården sentrum? Anonymkode: 7226d...778 Shuttlebussen stopper ikke ved Hovedbanegården den stopper ved en av de Nørrebro husker ikke hvem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #18 Del Skrevet 25. august 2022 Kjetil E skrev (1 minutt siden): Shuttlebussen stopper ikke ved Hovedbanegården den stopper ved en av de Nørrebro husker ikke hvem. Tok den for 3 uker siden og gikk av og på ved Hovedbanegården. Gikk også buss til Nørrebro. Anonymkode: 7226d...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #19 Del Skrevet 27. august 2022 Kjetil E skrev (På 25.8.2022 den 13.46): Shuttlebussen stopper ikke ved Hovedbanegården den stopper ved en av de Nørrebro husker ikke hvem. Vi har nettopp kommet hjem og shuttlebussen går til Hovedbanegården. Det er endestoppet. Anonymkode: ea680...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #20 Del Skrevet 27. august 2022 Det er flere shuttlebusser til ulike destinasjoner. Anonymkode: 35811...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå