Gå til innhold

100 day challenge/fast feet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser dette er en greie på TikTok, hvor det trippes iherdig på samme sted i noen sekunder, til en gitt låt. 

Har dette egentlig noe for seg? Ser det jo gjerne er litt større damer som holder på med dette, og som også ser ut til å gå ned noe og bedre kondisjonen. 

Noen erfaringer om dette?

Anonymkode: 8b4f6...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke peiling, og aner ikke hva du snakker om. MEN, jeg har selv stått og trippet (omtrent småjogget) rundt i stua eller ved sengekanten for å nå skittmålet mitt og holde streaken 🤭

Jeg er ikke i villfarelse om at de skittene har en effekt på helsa mi. De er likevel viktige! For de er med å bygge en vane om at jeg skal bevege meg nok til å nå det målet hver dag. De gjør at jeg holder streaken gående, og derfor at jeg en del andre dager kommer meg ut på lengre turer. Den der streaken er merkelig motiverende for meg!

Sist men ikke minst, når disse skrittene tar mer enn 2-3 minutter - så ser jeg at pulsen øker noe (ikke mye, og jeg løper lett en mil eller to, så er i ok form). Er du da overvektig og i dårlig form, så har det nok bittelitt å si både direkte, og indirekte med fokus/vaner/tankesett.

Anonymkode: a8664...978

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...