AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #21 Skrevet 22. august 2022 Er han 25 og medikamentfri er det litt spesielt. Men hvis denne mannen er over 40, er det iikke så sjelden at slikt skjer. Bruker han i tillegg medisiner av noe slag, er det enda mindre å undre seg over. Det har uansett neppe noe med lyst å gjøre hvis han får ereksjon. Anonymkode: 3992e...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #22 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): . Men det stemte sikkert ikke, kanskje. Du er nødt til å legge om tankegangen din. Du vender negative tanker mot deg selv, trolig i flere sammenhenger her i livet, og det er i så fall det som tar knekken på forholdet. Mannlig fysikk, og seksualitet, vet du nok veldig lite om. Anonymkode: ae81c...9d2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #23 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er nødt til å legge om tankegangen din. Du vender negative tanker mot deg selv, trolig i flere sammenhenger her i livet, og det er i så fall det som tar knekken på forholdet. Mannlig fysikk, og seksualitet, vet du nok veldig lite om. Anonymkode: ae81c...9d2 Du har rett. Jeg er i hvert fall klar over at jeg må snu tankegangen min i sånne sammenhenger Anonymkode: f4ac2...0f0 1
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2022 #24 Skrevet 23. august 2022 De fleste er ikke ærlig nok med sin elskede.. og jeg tror begge skjønner at det er en "feil", men gjør ingenting med det. Begge begynner å tenke og gruble, blir usikre og overtenker. Men fortsetter å ha sex, men problemene er jo fremdeles der. Det som skjer hver gang over tid, er jo skuffelse av å ikke strekke til. Og hver gang typen din skal ha sex, skjønner han at han kommer til å feile igjen. Å føle seg presset til å feile, er vel kvinner og menns største skrekk. Men manglende kommunikasjon er den største årsaken for alle problemer. Det er sjelden det er en biologisk feil, problemene er menneskeskapt. Hvor deilig er det ikke å bli problemfri, av gode samtaler med sin kjære? Dette må jo felles en felles glede og interesse, som viser trygghet av å bli inkludert som et team. Det er jo dem som jobber i team, som virkelig knekker koder sammen. For det fjerner all bekymring av problemer, som også gjør at orgasmene trives sammen med dere😉
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #25 Skrevet 23. august 2022 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): De fleste er ikke ærlig nok med sin elskede.. og jeg tror begge skjønner at det er en "feil", men gjør ingenting med det. Hva tenker du på med at vi ikke er ærlige med hverandre? At han ikke sier at jeg gjør noe feil? Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Begge begynner å tenke og gruble, blir usikre og overtenker. Men fortsetter å ha sex, men problemene er jo fremdeles der. Det som skjer hver gang over tid, er jo skuffelse av å ikke strekke til. Og hver gang typen din skal ha sex, skjønner han at han kommer til å feile igjen. Forstår ikke? Han feiler jo ikke, i mine øyne. Men jeg er redd jeg feiler siden han ikke får orgasme. Tror du at den andre parten, altså han i dette tilfelle, kan tenke at det er han som feiler? Det forstår jeg ikke? Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Å føle seg presset til å feile, er vel kvinner og menns største skrekk. Men manglende kommunikasjon er den største årsaken for alle problemer. Det er sjelden det er en biologisk feil, problemene er menneskeskapt. Hvor deilig er det ikke å bli problemfri, av gode samtaler med sin kjære? Dette må jo felles en felles glede og interesse, som viser trygghet av å bli inkludert som et team. Det er jo dem som jobber i team, som virkelig knekker koder sammen. For det fjerner all bekymring av problemer, som også gjør at orgasmene trives sammen med dere😉 Kjempe viktige ting, ja. Hva mener du med at man føler seg presset til å feile? Anonymkode: f4ac2...0f0
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2022 #26 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker du på med at vi ikke er ærlige med hverandre? At han ikke sier at jeg gjør noe feil? I ditt tilfelle håper jeg du er ærlig, for ingen av oss her vet om han er ærlig. Tankene dine svirrer jo om at du ikke er attraktiv nok for han. Det er jo en bare en tanke du har inni deg, som du ikke har fått svar på. Eller har du fått noe ærlig svar på dette, på at du er attraktiv for han? diskuterer dere ikke hvorfor han ikke kommer? Jeg tror du har for mye fokus at det er din feil alt sammen.. det er din feil at du ikke er attraktiv nok, og det er da også din feil at han ikke kommer.. Attraktivitet spiller ikke så stor rolle for orgasmer, det er stimuli fra erogene soner som virkelig gir grunnlaget for grimaser. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår ikke? Han feiler jo ikke, i mine øyne. Men jeg er redd jeg feiler siden han ikke får orgasme. Tror du at den andre parten, altså han i dette tilfelle, kan tenke at det er han som feiler? Det forstår jeg ikke? Nei, dette med at han ikke får orgasme har ei biologisk forklaring, det har ingenting med deg å gjøre. Så plutselig uattraktiv er du ikke blitt på noen få dager. Det er kun ting som kan ha blitt sagt eller gjordt, som gjør at han har mistet tenningen turn-off ting. Da kan orgasmen utebli for enkelte som er hårsår.. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjempe viktige ting, ja. Hva mener du med at man føler seg presset til å feile? Anonymkode: f4ac2...0f0 Jo det er både kjempeviktig, koselig og spennende å være sammen om alt som i et team. Tenk hvor mye deilige ting dere kan utvikle sammen med å være inkluderende, ærlige og gjensidige på kjærlighet.. "Vi skulle ha hatt verdens hærligste liv sammen"❤️ Han vet nok at han sliter med orgasmen, og da er det heller ikke like stas å ha sex. For dette tror jeg gnager mye på psyken hans, han er jo bare 25 år tross alt... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå