AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Hei! Har en hund (9 år) som har vært halt på høyre forfot av og på det siste året. Har tenkt det kan være artrose, men hun har også tidligere hatt sand/grus fast under poten. Jeg er ikke helt sikker på om alt ble tatt bort. Hun slikker seg på poten og vil ikke at jeg skal ta på høyre forfot. Da hun ikke lar meg sjekke foten har jeg ikke fått kjent om det er noe mer. Ser at hun særlig blir halt etter å gå på grus og andre ujevne underlag. Virker ellers i god form. Spiser godt og er seg selv. Tok røntgen av labben for 1-2 år siden, så ingen artrose den gang. Har vært hos veterinær med poten i år, men da hun ikke kan legges i narkose får jeg ikke svar angående artrose. Det mistenkes likevel artrose. Jeg er usikker på om det er artrose eller om hun har skade eller fortsatt sand under poten. Har noen lignende erfaring? Anonymkode: bf6f7...bc0
Try2 Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Hunden skal være vant med at man undersøker hele hunden overalt inkl negleklipp. Dette MÅ starte fra du får valpen i hus. Jeg ville uansett tatt hageslangen eller dusjhodet og vasket/spylt godt under potene. Regner med at du får gjøre dette? 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Hunden lar seg undersøke og kloklipp, men ikke at vi skal sjekke poten han halter på. Ingen problem før. Anonymkode: bf6f7...bc0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå