Gå til innhold

Slette tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.  Nå har jeg endelig etter mye dårlige erfaringer truffet ei jeg virkelig har falt for.  Vi har vært på 2 dater,  og avtalt alt en tredje date, jeg fikk en match på tinder og fikk en dårlig følelse med en gang jeg så det, sletta Tinder med en gang da.  Jeg vet at hun ikke har gjort det og det føles litt vondt og da ble jeg veldig usikker på om vi ønsker det samme, og om hun snakker med andre potensielle partnere.  Burde jeg bare ikke tenke over det?  Vi har ikke snakka på noe eksklusiv dating eller noe sånt, og jeg er redd det kan virke feil ved å spørre henne om det. 

Anonymkode: 671de...816

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fremstår allerede som en supertøffel. 

Anonymkode: f0d56...6ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Før dere er ENIGE om å være eksklusive kan hun (og du) gjøre hva dere vil 

Anonymkode: 0dafd...b14

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er litt tidlig å forvente sletting, det holder at hun ikke avtaler nye dater og det kan du selvfølgelig spørre henne om. Det er jo nå dere skal bli kjent; se om dere har samme verdier og samme ønsker for fremtiden. Hvis hun blir sur fordi du forteller at du har slettet Tinder og er bekymret for om hun dater andre, så passer dere kanskje ikke sammen. Kommunikasjon er grunnsteinen i forholdet. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ta det rolig, og ikke legg for mye i det. Når man skal være eksklusive, slette tinder, deaktivere synlighet, slutte swipe, eller  chatte med andre, osv er det veldig ulike oppfatninger om fra person til person.
Men etter noen flere dater er det naturlig å prate med henne. Ta initiativ og spør hva hun tenker!

• Nyttig 2
Skrevet

Kan hende hun er ute på byen og treffer noen der også, uten å bruke Tinder. Du må roe ned litt så du ikke skremmer henne langt vekk.

Anonymkode: fa532...88e

• Nyttig 1
Skrevet

TS her. Takk for noen nyttige svar, og ja skal nok være enig i at jeg er litt tøffel, men et 23 års langt forhold som varte siden ungdomsskolen har vel satt sine preg kanskje. har slått meg til ro at jeg er den personen som gjør det, og hva andre gjør er ikke opp til meg før man faktisk har datet en del ganger, er planlagt et tredje møte nå så får vi se hva som skjer videre. 

Anonymkode: 671de...816

• Nyttig 1
Skrevet

Du glemmer at du er en mann. En mann kan ikke lure på om en app skal slettes. En mann vet at apper kan reinstalleres ganke enkelt.

Anonymkode: 98267...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...