Gå til innhold

De får straff, heldigvis!


Tullerusk

Anbefalte innlegg

To av de jentene som mishandlet den 16 årige jenta i nord, får heldigvis straff! Det er så bra syntes jeg!

Vi må få slutt på disse jentegjengene som mishandler, syntes det er helt forferdelig! :evil:

Det står på:

www.sol.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært mye av dette i det siste. Det blir ikke bedre om det ikke blir gjort noe med.

Husker da jeg gikk på ungdomsskolen, da måtte vi passe på å ikke se for mye på andre jenter.(stort sett fra andre skoler)

Jeg mener,se på som man ofte gjør på folk på bussen.

Da risikerte du å få skikkelig bank.

Lillebroren min fikk bråk for ikke så lenge siden.

Han skulle ta t-banen til skolen(alene) og hadde sett mot en guttegjeng på 3 el 4.. (han ser ikke stygt på noen,det tør han ikke)

Han ene kom og dro til han i ansiktet..og trua med å banke hanskikkelig nest egang han så han..Dette var foran masse mennesker..

Og ingen sier noe, hva er det med folk sier jeg bare.

Og noen drittunger av enkelte ungdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ille, det som skjedde, og det rystet nok også bygda skikkelig. Og klart det må komme reaksjoner på slike handlinger.

Men jeg leste i dag at bygda har tatt et tak sammen for å gjøre noe positivt i kjølvannet av dette - en eksotisk skidag, ble arrangert.

Synes det er kjempepositivt at noen virkelig gjør noe og ikke vare sitter og sier uff og uff - så fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...