AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #21 Skrevet 21. august 2022 I sommer var vi ute å spiste i Spania, en kamerat hadde bestilt blekksprut. Jeg er mest vant til oppskjært/ringer som er panert og fritert og kan godt like det. Men han hadde bestilt hel liten blekksprut med sugekopper og det hele. Jeg spurt om å få smake og den hadde geleaktig konsistens og smakte tran. Jeg tygget og svelget og sa det var ok men brakk meg nesten i det jeg svelget og angret som faen. FY FAEN Anonymkode: d206c...19d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #22 Skrevet 21. august 2022 Svigers er voldsomme på å lage hjemmelagde pølser og slikt. De blander alt mulig rart i de pølsene, og det lukter død og fordervelse! Husker engang mannen min hadde fått noen slike pølser og kokt dem… jeg slet voldsomt med lukta, men bestemte meg for å prøve. Smaken var ubeskrivelig! Det er en av få ganger jeg har kastet opp av mat🙈 Anonymkode: 58b48...463 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #23 Skrevet 21. august 2022 Det står mellom hvalbiff og østers Anonymkode: 50e1a...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #24 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må være en melkefri kokosyoghurt som hadde en svær lysegrønn muggklump i bunnen, som eksploderte u munnen på meg. Brakk meg på refleks, og kjentes ut som jeg fikk såpe eller noe annet sterkt i svelget. Smak og konsistens var noe av det vondeste og kvalmeste jeg noen gang har opplevd. Kan ikke sammenligne det med noe jeg har smakt eller luktet tidligere. Hverken smak eller konsistens. Men det jeg spyttet ut, minnet om fugledrit i utseende. Husker jeg tenkte at kanskje det er sånn fugledrit smaker🤮 Stod og gurglet, skylte og spyttet i flere minutter etterpå. Helt ubeskrivelig ekkelt. 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 0493f...c37 Fy fader, det hørtes forferdelig ut!! Anonymkode: fbbc6...81a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #25 Skrevet 21. august 2022 Er generelt ganske altetende, men akkurat sushi sliter jeg med. Fisk er godt, men ikke rå. Anonymkode: 73604...e9d 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #26 Skrevet 21. august 2022 Fikk servert pizza med alt for mye ost og sardiner 🤢 Anonymkode: 8f479...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #27 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må være en melkefri kokosyoghurt som hadde en svær lysegrønn muggklump i bunnen, som eksploderte u munnen på meg. Brakk meg på refleks, og kjentes ut som jeg fikk såpe eller noe annet sterkt i svelget. Smak og konsistens var noe av det vondeste og kvalmeste jeg noen gang har opplevd. Kan ikke sammenligne det med noe jeg har smakt eller luktet tidligere. Hverken smak eller konsistens. Men det jeg spyttet ut, minnet om fugledrit i utseende. Husker jeg tenkte at kanskje det er sånn fugledrit smaker🤮 Stod og gurglet, skylte og spyttet i flere minutter etterpå. Helt ubeskrivelig ekkelt. 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 0493f...c37 Det med muggklump har jeg også opplevd, bare med kjøttdeig🤢🤮 Var som en eksplosjon av motbydelighet i munnen på meg. ellers: Kabaret, blodpølse og oliven. Anonymkode: ec802...9ef
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #28 Skrevet 21. august 2022 First price kyllingkjøttdeig. Hadde en helt grusom og nesten harsk bismak jeg kjente selv i gjennom den sterkeste dolmiosausen. Jeg trodde nesten den var utgått på dato, men den hadde god dato. Luktet greit og ikke dårlig, men smaken var grusom. Klarte ikke å spise opp enda jeg var hjemme alene uten bil og takeaway-steder ikke leverer hit. Jeg har ingenting imot First price, syns de har flere bra ting, men akkurat kyllingkjøttdeigen var helt jævlig 🤢 Blåskjell Lever Kabaret Raspeballer Er heller ikke spesielt glad i vanlige grillpølser og wienerpølser, men det verste jeg har smakt er det ikke. Anonymkode: 1bfad...acb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #29 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 13.27): Det som smakte verst: Lutefisk Det som er mest motbydelig, men som faktisk smakte ganske godt: Balut Anonymkode: 2f66c...996 Fy f så jævelig Anonymkode: 6eff7...61f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #30 Skrevet 22. august 2022 Gammelsaltet sei. Anonymkode: fc40c...620 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #31 Skrevet 22. august 2022 Million skrev (På 21.8.2022 den 14.36): 😄 Haha, det er jo noe av det beste jeg vet! Mamma er fra vestlandet, så jeg og brødrene mine er vokst opp med det i Oslo. Noe av det verste jeg vet, er ting som har kokt melk i seg. Grøt av alle slag. Sild har jeg smakt en gang, spydde nesten. Makaroni kokt i melk, da kastet jeg opp etter maten. Fy flate så ekkelt. Jeg har ikke smakt så mye rart på reiser som andre i tråden her, men jeg er generelt litt feig når det kommer til å prøve nye ting. Det er mye som rett og slett får magen til å vrenge seg allerede bare ved snakk om det, så...nei. Ja, jeg også liker det vanligvis 😅 Men akkurat hennes hadde en merkelig smak 😅 Anonymkode: 8b677...b2d
Mardina Skrevet 22. august 2022 #32 Skrevet 22. august 2022 Ikke noe fan av verken sushi, rakfisk(mest p.g.a lukten) og lutefisk. Synes ikke kyllingkjøttdeig er noe særlig heller..... 😝
Besserwisser Skrevet 22. august 2022 #33 Skrevet 22. august 2022 Værtestikler… De var kokt i lang tid i en slags salt buljong. Skinnet var seigt og vanskelig å tygge gjennom, man måtte liksom «rive og slite» med tennene. Og når du endelig fikk hull fikk du munnen full av en varm, lett klumpete masse som kom ut av ballene. 🤢 Altså, jeg har spist mye rart på gatene i Asia, men det må vel være en av de verste opplevelsene. Spiste forøvrig også kakerlakk samme sted (matmarked i Beijing), smakte beskt og harskt, i tillegg til en slags bitter ettersmak. Anbefales ikke 😅 3
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #34 Skrevet 22. august 2022 Rosiner, honning, oliven, svisker, blant annet. Det går ikke ned.🤮 1
Fru Uperfekt Skrevet 22. august 2022 #35 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 19.05): Er generelt ganske altetende, men akkurat sushi sliter jeg med. Fisk er godt, men ikke rå. Anonymkode: 73604...e9d Sushi er risen ikke fisken
Daraya Skrevet 22. august 2022 #36 Skrevet 22. august 2022 Surstrømming. Ikke en gang akevitt hjalp. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #37 Skrevet 22. august 2022 Besserwisser skrev (24 minutter siden): Værtestikler… De var kokt i lang tid i en slags salt buljong. Skinnet var seigt og vanskelig å tygge gjennom, man måtte liksom «rive og slite» med tennene. Og når du endelig fikk hull fikk du munnen full av en varm, lett klumpete masse som kom ut av ballene. 🤢 Altså, jeg har spist mye rart på gatene i Asia, men det må vel være en av de verste opplevelsene. Spiste forøvrig også kakerlakk samme sted (matmarked i Beijing), smakte beskt og harskt, i tillegg til en slags bitter ettersmak. Anbefales ikke 😅 Anonymkode: 359c0...201 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #38 Skrevet 23. august 2022 Blåskjell. Konsistensen og følelsen i munnen var av en annen verden. Det var noe mykt, noe slintrete, og noe lite som liksom "sprakk" når man tygde det. Hvordan klarer folk å spise en hel organisme på den måten? Superekkelt. Anonymkode: 2ac94...d27 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #39 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 13.54): Når min bestemor lagde raspeball. Det hadde en sånn forferdelig bismak. Smakte rett og slett råtten. Anonymkode: 8b677...b2d Den skal ikke ha noen bismak, og i alle fall ikke smake råttent. Min mor lagde raspeball av kokte poteter, rå poteter og mel, kokt sammen med salt lammekjøtt. Helt fantastisk godt. Anonymkode: 2ac94...d27 3 1
flusa Skrevet 23. august 2022 #40 Skrevet 23. august 2022 Fælt å si det, men konsistensen av blåskjell.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå