AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Jeg skal i konfirmasjon og vil lage en liten bok med hverdagsråd. jeg har funnet mange fine, men litt seriøse råd. Nå vil jeg myke det opp med litt humor. som fx: «ikke spis gul snø» men står bom fast 🙈 har dere noen morsomme hverdags tips jeg kan bruke? Anonymkode: bcd7d...278
Brunello Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Råd 1: ikke lag teite bøker om hverdagsråd til tenåringer. 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Jeg lagde et "førstehjelpsskrin" til min konfirmant, bl a fylt med ørepropper for å slippe å høre på masete voksne, "piller" mot/for ulike ting, f eks "angrepiller" når man har gjort noe dumt, "ikke sove-piller" når man ikke får sove, krisekasse m penger til trangere tider og mye mer. Konfirmanten og vennene koste seg lenge i selskapet med å gå gjennom kofferten. Bare et tips. Anonymkode: 858e9...ef3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lagde et "førstehjelpsskrin" til min konfirmant, bl a fylt med ørepropper for å slippe å høre på masete voksne, "piller" mot/for ulike ting, f eks "angrepiller" når man har gjort noe dumt, "ikke sove-piller" når man ikke får sove, krisekasse m penger til trangere tider og mye mer. Konfirmanten og vennene koste seg lenge i selskapet med å gå gjennom kofferten. Bare et tips. Anonymkode: 858e9...ef3 Ooh, den ideen stjeler jeg til niesen min som skal konfirmeres neste år!🤩 Anonymkode: 0ebc2...e7b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Brunello skrev (4 timer siden): Råd 1: ikke lag teite bøker om hverdagsråd til tenåringer. Hva du synes er teit er helt irrelevant.. tror mor kjenner barnet sitt og vet hva som vil glede Anonymkode: 3d639...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå