Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kaller hverandre «jenta mi» og «guttebassen» 🙈 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hesya skrev (4 minutter siden):

🤢🤮

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har hun fått en søt liten valp av David, og det første jeg tenkte var at dette er et substitutt for baby.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Nå har hun fått en søt liten valp av David, og det første jeg tenkte var at dette er et substitutt for baby.

Eller at hun klarte å manipulere David, slik at hun fikk viljen sin. Hun får ofte det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihone skrev (1 time siden):

Eller at hun klarte å manipulere David, slik at hun fikk viljen sin. Hun får ofte det. 

Bedre for David med en hund til enn baby.

• Liker 8
Skrevet

Håper hunden blir tatt godt vare på.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Sen ve ben skrev (3 timer siden):

Håper hunden blir tatt godt vare på.

Ja for en nydelig liten forsvarløs baby  bamse😭🥰 Og de bare antar da den andre store hunden vil godta den??? Hmmm....her er det Louise som har fått babyen sin ( siden hun er nok lei seg det ikke blir flere menneske babyer siden David er gammel og ferdig med barn ). Garantert sjakktrekk fra Eriksen for at Louise skal slutte mase om ekte baby tenker jeg.... Hun er så shallow det menneske...... Her er det happy wire,happy lives 🙄

Hva med alle de små hundene hun hadde med Riise??? Hvor ble de av😡 Håper dette ikke er bruk og kast med de stakkars dyrene...😡 

Endret av M.H85
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (2 timer siden):

Ja for en nydelig liten forsvarløs baby  bamse😭🥰 Og de bare antar da den andre store hunden vil godta den??? Hmmm....her er det Louise som har fått babyen sin ( siden hun er nok lei seg det ikke blir flere menneske babyer siden David er gammel og ferdig med barn ). Garantert sjakktrekk fra Eriksen for at Louise skal slutte mase om ekte baby tenker jeg.... Hun er så shallow det menneske...... Her er det happy wire,happy lives 🙄

Hva med alle de små hundene hun hadde med Riise??? Hvor ble de av😡 Håper dette ikke er bruk og kast med de stakkars dyrene...😡 

Hundene hun hadde med Riise, levde godt og de ble gamle til de🐾🐾🐾🌈  De var veldig flinke med dem🥰

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sommer48 skrev (3 timer siden):

Hundene hun hadde med Riise, levde godt og de ble gamle til de🐾🐾🐾🌈  De var veldig flinke med dem🥰

Så de døde av alderdom? Det var da bra altså i den forstand!

• Liker 2
Skrevet

Det er nok Louise som har fått gjennomslag for ny hund, hun har byttet ut ALT av interiør og stil, nå skal garantert hunden Disco byttes ut til en liten veskehund som passer for henne...ikke lenge før Disco er omplassert eller plutselig syk og borte...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Carabilla skrev (12 timer siden):

Det er nok Louise som har fått gjennomslag for ny hund, hun har byttet ut ALT av interiør og stil, nå skal garantert hunden Disco byttes ut til en liten veskehund som passer for henne...ikke lenge før Disco er omplassert eller plutselig syk og borte...

Alt for content

• Liker 1
Skrevet
Hesya skrev (På 28.9.2025 den 15.09):

«Guttebass» på 60 år, ja, da har man hørt det også 😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en venninne som kjøpte via Instagrammen hennes. Betalte først for å sikre varen, men hun ble plutselig helt stille etter at pengene var betalt.

Etter mye mas så foreslo LAR en dato også ble hun stille igjen. Slik foregikk det noen ganger. Venninnen min ble så fortvilet at hun ville politianmelde for det var snakk om mye penger. LAR unnskyldte seg med at hun hadde det travelt men på sosiale medier var det content på content med negler, shopping og restaurant🙄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...