Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det stas å ha en pur ung kjæreste for en 44 årig mann.

Jeg reagerer mye mer på at en 24 åring vil være i forhold med en såpass voksen mann, men han er jo tidligere superstjerne på fotballbanen og det er nok stas for mange damer, og han tok jo tak i livet sitt og slanket/trente seg til en ny kropp nylig, så han er nok på et bedre sted i livet nå.

Har inntrykk av at JAR er snill og gir damene alt de vil ha.

Håper denne damen er litt selvgående og ikke utnytter han.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Snøløs skrev (På 23.5.2025 den 17.40):

Hun burde tenke på fremtiden sin. Spare penger. Hun lever jo 50-60-tallets kvinnefelle. Ingen utdanning. Forsørges av partner. Kommer til å ende opp med minstepensjon. 

Hun prøvde seg med en Interiørbutikk i Ålesund, som gikk konk rimelig kjapt. Så hun får vel ikke dagens partner til å skyte inn noe penger for noe slikt. 
Regner med hun er deprimert fordi samboeren hennes ikke vil ha barn med henne?
Et barn med han kunne sikret henne i 18 år fremover. Giftemål? Klarer hun ikke å få han til å gifte seg med henne står hun virkelig på bar bakke den dagen han går lei og avbryter forholdet. 

Å gud. Det går fint ann å sikre henne uten at de får barn sammen eller gifter seg.  

Jeg skjønner godt at han ikke vil ha flere barn. Han har nok, hun har ett og sånn sett har begge barn. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (11 minutter siden):

g reagerer mye mer på at en 24 åring vil være i forhold med en såpass voksen mann, 

Hva burde de ifølge deg

For å si det sånn. Nok av menn på 30 som ikke tør sjekke opp Hedda. Da hjelper det lite at de er 30....

Endret av totti_1
Skrevet
Tough cookie skrev (58 minutter siden):

Selvfølgelig er det stas å ha en pur ung kjæreste for en 44 årig mann.

Jeg reagerer mye mer på at en 24 åring vil være i forhold med en såpass voksen mann, men han er jo tidligere superstjerne på fotballbanen og det er nok stas for mange damer, og han tok jo tak i livet sitt og slanket/trente seg til en ny kropp nylig, så han er nok på et bedre sted i livet nå.

Har inntrykk av at JAR er snill og gir damene alt de vil ha.

Håper denne damen er litt selvgående og ikke utnytter han.

Han ser yngre ut enn sin alder nå, sikkert litt botox kombinert med mer fit kropp. Men nei ikke alle menn vil ha damer lile gamle som døtrene sine. Det må være noen manglende selvfølelse og ikke minst et stort bekreftelsesbehov bak

• Liker 8
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (På 22.9.2025 den 21.59):

Han ser yngre ut enn sin alder nå, sikkert litt botox kombinert med mer fit kropp. Men nei ikke alle menn vil ha damer lile gamle som døtrene sine. Det må være noen manglende selvfølelse og ikke minst et stort bekreftelsesbehov bak

Det er mange menn i 40-årene/midtlivskrise som legger seg etter unge damer.

Jeg vet om flere, og særlig hvis de er litt kjente.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvor mange menn i 40-årene/midtlivskrise er det som legger seg etter unge damer? Jeg vet om mange og særlig hvis de er litt kjente

Jeg bor i en stor by og kjenner til en god del kan du si siden jeg er 40 selv og har 4 barn og kjenner mange foreldre. Ingen jeg kjenner har 20 år yngre damer🤣 Det er ikke vanlig. 5  til 10 år yngre noe helt annet. Noen av de. 

Kjendiser er egen kategori 🎥📹🖥

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Hvor mange menn i 40-årene/midtlivskrise er det som legger seg etter unge damer? Jeg vet om mange og særlig hvis de er litt kjente

Det er mange det, så det er virkelig ikke uvanlig. Er jo det samme med de som finner seg damer fra utlandet (Thailand)

• Liker 1
Skrevet

Nå har LAR fått ADHD. Hedvig (eksen) fikk også ADHD etter å ha blitt utredet privat. Betaler man for å få ADHD på Volvat eller? Noen ganger virker det som om influencere bruker sine diagnoser som unnskyldning, f.eks Sophie Elise.

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet
Marihone skrev (35 minutter siden):

Nå har LAR fått ADHD. Hedvig (eksen) fikk også ADHD etter å ha blitt utredet privat. Betaler man for å få ADHD på Volvat eller? Noen ganger virker det som om influencere bruker sine diagnoser som unnskyldning, f.eks Sophie Elise.

Virker em om ADHD er den nye «om sykdommen» Sorry til alle dere som virkelig har det. .. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
gladidag skrev (20 minutter siden):

Virker em om ADHD er den nye «om sykdommen» Sorry til alle dere som virkelig har det. .. 

Det er så enkelt som at de fleste av oss kunde nok få en diagnose hvis vi ville. Og ADHD er den nye folkesykdommen ja.

(Sier også sorry til dere som virkelig sliter)

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet
gladidag skrev (4 timer siden):

jeg jobber med utredning og diagnostisering av ADHD hos barn og ungdom. Og tenker vi er inne i en krise. Det som skjer nå er jo at vi får en haug godtfungerende voksne med ADHD som gjør at man tenker de som faktisk har ADHD burde klare bedre. Andre med ADHD fikser jo livet ok. Og de vil ikke da bli forstått like godt, eller tatt på alvor på samme måte. Utrolig fortvilende. Drit sur på mine «kolleger» som bidrar til dette ved skjødesløs utredning med manglende differensialdiagnostiske vurderinger osv.

Sorry for utbrudd🫣

• Liker 14
  • Hjerte 7
  • Nyttig 9
Skrevet

At hun er shopoholiker og har dårlig impulskontroll i den sammenheng er åpenbart for enhver - men det er vel ikke ensbetydende med å ha ADHD? 

Skal dette liksom unnskylde at hun kjører økonomien på styr fordi hun skal ha forandring og ny luksus hele tiden (jeg vil anta hun er en stor belastning for DE sin økonomi)? 
Eller skal hun medisineres og bli en mer stabil utgave som er fornøyd med tilværelsen her og nå og ikke må kjøpe nytt og forandre hele tiden? 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Med alle disse kjendisene som nå får diagnosen ADHD, så kjenner jeg at jeg blir nesten irritert. Jeg har selv ADHD og strever hver eneste dag. Jeg er i full jobb og må gjøre det beste ut av det. Influencere har såpass «fri» hverdag, at de kan regulere ADHD på bedre måte. Mens vi som har en jobb å passe med FAST ARBEIDSTID ligger som slakt etter en dag eller uke, så virker det som om influencere har et voldsomt overskudd. De kan trene når de vil, noe som gjerne er bra for å regulere symptomer, mens for en annen skal det passe inn med jobb, oppfølging av unger, dugnader mv. De ser også ut til å ha plenty av tid til å pleie seg selv som en annen bare kan drømme om. Kjenner jeg snart er flau over å ha ADHD selv. Virkelig.

TILLEGG; influencere må kjede ræva av seg i mangel på «normale dager» majoriteten har. Flåsete sagt; men skjønner de får diagnosen jeg; de kjeder seg

Endret av irevin
Tillegg
  • Liker 9
  • Hjerte 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Marihone skrev (18 timer siden):

Ja; hvor på lista er hun etter de andre kollegaene som har kjøpt seg samme diagnose i år? Truls Svendsen, dama hans, nå altså LA også. Jeg har ingen tiltro til private såkalte utredninger - pasienten (kunden) betaler i dyre dommer, det er klart disse «diagnosene» er kjøpt og betalt.

Forferdelig synd og ødeleggende for alle andre som faktisk har slike tilstander. Og det LA velger å trekke frem som «kraftig adhd» er jo bare variasjoner av et normalt, aktivt menneske! Blir helt oppgitt!

Endret av baremeg007
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg er en vims, distré, kan være intens, kan ikke konsentrere meg i mer enn 10 minutter, sporer av i samtaler, klarer ikke holde fokus lenge, har tankekjør, overspiser,klarer ikke holde fast ved rutiner, prater mye, jobber hardt, blir dritlat, kan gå og gå i flere timer, glemsom, ivrig…. etc etc .. 

ADHD eller bare en helt normal person?? 😉

Endret av gladidag
  • Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Ja; hvor på lista er hun etter de andre kollegaene som har kjøpt seg samme diagnose i år? Truls Svendsen, dama hans, nå altså LA også. Jeg har ingen tiltro til private såkalte utredninger - pasienten (kunden) betaler i dyre dommer, det er klart disse «diagnosene» er kjøpt og betalt.

Forferdelig synd og ødeleggende for alle andre som faktisk har slike tilstander. Og det LA velger å trekke frem som «kraftig adhd» er jo bare variasjoner av et normalt, aktivt menneske! Blir helt oppgitt!

Private utredninger må i mange tilfelller til, fordi spesialisthelsetjenesten ikke har kapasitet. Har nettopp vært gjennom ett kjør uten like, med avslag hos spesialisthelsetjenesten, feil utredning hos én privat, og heldigvis gehør hos en annen. Diagnose satt (autisme, ikke adhd) og det er helt avgjørende for fremtiden. Så all privat utredning er ikke feil, men det er påfallende at så mange influensere får det på rekke og rad. Er jo noe «alle» har nå, føles det som

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
gladidag skrev (1 minutt siden):

Jeg er en vims, distré, kan være intens, kan ikke konsentrere meg i mer enn 10 minutter, sporer av i samtaler, klarer ikke holde fokus lenge, har tankekjør, overspiser,klarer ikke holde fast ved rutiner, prater mye, jobber hardt, blir dritlat, kan gå og gå i flere timer, glemsom, ivrig…. etc etc .. 

ADHD eller bare en helt normal person?? 😉

Du kan fint ha adhd, uten at det er ett problem. Ingenting er ett problem før det blir ett problem for noen. Syns ikke man skal kimse av diagnoser og komme med «ha ha» kommentarer, for mange har udiagnostiserte lidelser. Og mange sliter. Mange gjør ikke 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Friluftsdame skrev (9 timer siden):

At hun er shopoholiker og har dårlig impulskontroll i den sammenheng er åpenbart for enhver - men det er vel ikke ensbetydende med å ha ADHD? 

Skal dette liksom unnskylde at hun kjører økonomien på styr fordi hun skal ha forandring og ny luksus hele tiden (jeg vil anta hun er en stor belastning for DE sin økonomi)? 
Eller skal hun medisineres og bli en mer stabil utgave som er fornøyd med tilværelsen her og nå og ikke må kjøpe nytt og forandre hele tiden? 

Det er akkurat i disse tilfellene som ADHD diagnosen kommer til å brukes. Den plukkes frem når det passer. At hun nå selger alt nytt hun kjøpte til hytta for noen måneder siden er sikkert pga ADHD. 

Endret av Zooli
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (4 timer siden):

Det er akkurat i disse tilfellene som ADHD diagnosen kommer til å brukes. Den plukkes frem når det passer. At hun nå selger alt nytt hun kjøpte til hytta for noen måneder siden er sikkert pga ADHD. 

Er slitsomt å ha adhd og samtidig krangle seg til hjelp og medisiner. Ga opp flere ganger. Ser ikke ut som ei dame som har adhd, hun bare liker å bruke penger, hvem gjør vel ikke det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...