M.H85 Skrevet 11. september #701 Skrevet 11. september (endret) sfj85 skrev (15 timer siden): Herregud for en overleppe sier jeg bare 😬😬 var inne å så på henne nå , ser de ikke selv hvor dumme de ser ut 🙈 Det ser helt feil ut. Hvertfall når hun er så sykelig tynn,beina er jo blitt fyrstikkere. Hvorfor skal man da ha en svær trutmunn,viser jo enda bedre at det er fake. Ingen menn jeg kjenner synes slikt er pent, mulig Mr Eriksen liker det sånn unaturlig da😅🙈 Jeg er ikke i mot litt botox og fillers,men når det ser så fake ut blir det veldig rart... Endret 11. september av M.H85 11 2
Nillani Skrevet 11. september #702 Skrevet 11. september Jeg har vært så flink, jeg har vært så flink, jeg har vært så flink...... fra dagens hårtips. Blir hverken inspirert eller begeistret når jeg ser hennes hår. Ihjelbleika og dradd i stykker. 7
Purple Diamond Skrevet 11. september #703 Skrevet 11. september Nillani skrev (43 minutter siden): Jeg har vært så flink, jeg har vært så flink, jeg har vært så flink...... fra dagens hårtips. Blir hverken inspirert eller begeistret når jeg ser hennes hår. Ihjelbleika og dradd i stykker. Ja, åsså den der voldsomme buen slengt til en side for å fake volum 😅 4 2
M.H85 Skrevet 12. september #704 Skrevet 12. september Purple Diamond skrev (8 timer siden): Ja, åsså den der voldsomme buen slengt til en side for å fake volum 😅 Et veldig trist og tynt hår ,det er null volum i det,men som alt annet fake it 🙈 Jeg følger ikke,men har gjort. Hun dukker stadig opp. Jeg undrer meg hvordan det er mulig ha et så lite innholdsrik liv der det eneste hun har å tilby følgere er hårklemmer, hvilken farge de nye potteplantene skal ha og nytt stuebord 👐 8
M.H85 Skrevet 21. september #705 Skrevet 21. september Purple Diamond skrev (På 11.9.2025 den 23.12): Ja, åsså den der voldsomme buen slengt til en side for å fake volum 😅 Nå har eksen funnet seg en slags ny Louise🤣 Bare blondiner på han. Og så får han barn med alle. 6
Purple Diamond Skrevet 21. september #706 Skrevet 21. september M.H85 skrev (1 time siden): Nå har eksen funnet seg en slags ny Louise🤣 Bare blondiner på han. Og så får han barn med alle. Jeg så det! Hun så veldig ung ut. Lov det altså.
M.H85 Skrevet 21. september #707 Skrevet 21. september Purple Diamond skrev (Akkurat nå): Jeg så det! Hun så veldig ung ut. Lov det altså. 20 år yngre. Det går en grense mener jeg. Datter er like gammel eller eldre. 6
Purple Diamond Skrevet 21. september #708 Skrevet 21. september M.H85 skrev (Akkurat nå): 20 år yngre. Det går en grense mener jeg. Datter er like gammel eller eldre. Oi 😳 Ja, er faktisk enig. Den var drøy. 6 2
M.H85 Skrevet 21. september #709 Skrevet 21. september Purple Diamond skrev (Akkurat nå): Oi 😳 Ja, er faktisk enig. Den var drøy. Hva i all verden har en 4barn far på 44 år til felles med en på 24 år? 😬 12 5
cerruti Skrevet 21. september #710 Skrevet 21. september Purple Diamond skrev (Akkurat nå): Oi 😳 Ja, er faktisk enig. Den var drøy. Han er vel en fyr som må ha det - tenker nok at alle beundrer han som har en så ung dame. Men folk tenker vel sitt. 2 2
Purple Diamond Skrevet 21. september #711 Skrevet 21. september M.H85 skrev (Akkurat nå): Hva i all verden har en 4barn far på 44 år til felles med en på 24 år? 😬 Nei, det skurrer veldig! Bare det med felles referanser, liksom. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg hadde ikke orket om min samboer ikke visste hvem Fleksnes var, at Kurt vant Idol eller at han har hørt på samme musikk som meg 😂🤭 5 4
Purple Diamond Skrevet 21. september #712 Skrevet 21. september cerruti skrev (2 minutter siden): Han er vel en fyr som må ha det - tenker nok at alle beundrer han som har en så ung dame. Men folk tenker vel sitt. Helt sikkert!
M.H85 Skrevet 21. september #713 Skrevet 21. september Purple Diamond skrev (Akkurat nå): Nei, det skurrer veldig! Bare det med felles referanser, liksom. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg hadde ikke orket om min samboer ikke visste hvem Fleksnes var, at Kurt vant Idol eller at han har hørt på samme musikk som meg 😂🤭 Fleksnes og Olsenbanden😍 Det blir som at jeg 41 blir sammen en gutt som er rundt datteren min sin alder, tanken er absurd. Det må jo være noe med han siden han ikke finner noen på egen alder. Dvs de første konene er jevnaldrende, men da var han jo ung selv. Her er det tydeligvis en ting som er viktig for han. Holde seg ung med ung dame, han tenker nok han ser "bedre" ut da🙄 Tror egentlig han alltid har hatt liten selvtillit. Og kjærligheten har aldri holdt for han. Det gjør det heller ikke med 24 åring😅 Har han ikke lært etter 3 barnemødre og 3 skilsmisser🙉 4
M.H85 Skrevet 21. september #714 Skrevet 21. september cerruti skrev (7 minutter siden): Han er vel en fyr som må ha det - tenker nok at alle beundrer han som har en så ung dame. Men folk tenker vel sitt. Nettopp! Liten selvtillit.... Behovet for bekreftelser 1 2
Purple Diamond Skrevet 21. september #715 Skrevet 21. september M.H85 skrev (Akkurat nå): Fleksnes og Olsenbanden😍 Det blir som at jeg 41 blir sammen en gutt som er rundt datteren min sin alder, tanken er absurd. Det må jo være noe med han siden han ikke finner noen på egen alder. Dvs de første konene er jevnaldrende, men da var han jo ung selv. Her er det tydeligvis en ting som er viktig for han. Holde seg ung med ung dame, han tenker nok han ser "bedre" ut da🙄 Tror egentlig han alltid har hatt liten selvtillit. Og kjærligheten har aldri holdt for han. Det gjør det heller ikke med 24 åring😅 Har han ikke lært etter 3 barnemødre og 3 skilsmisser🙉 Ja 😍 Jeg forstår det ikke. Men han skal vel prøve å holde seg ung og fresh, da. Sånn sett har jo han og David noe til felles 🤭 5
M.H85 Skrevet 21. september #716 Skrevet 21. september Purple Diamond skrev (8 minutter siden): Ja 😍 Jeg forstår det ikke. Men han skal vel prøve å holde seg ung og fresh, da. Sånn sett har jo han og David noe til felles 🤭 Ja og damene er like også. Det går da fra eldre til eldre menn. Synes det er helt merkelig 😂 2 1
Purple Diamond Skrevet 21. september #717 Skrevet 21. september M.H85 skrev (5 minutter siden): Ja og damene er like også. Det går da fra eldre til eldre menn. Synes det er helt merkelig 😂 Ja 😂 Forstå det den som kan. 1
Xstrella Skrevet 22. september #719 Skrevet 22. september gladidag skrev (2 timer siden): Hvem er nye dama til Jon Arne? Hedda heter hun. Var lett å finne på instagram. Hun er 24 år, JAR er 45.
M.H85 Skrevet 22. september #720 Skrevet 22. september (endret) Purple Diamond skrev (14 timer siden): Ja 😂 Forstå det den som kan. Mulig konkurranse med Eriksen. Du ble sammen med eksen min da finner jeg ei som er 10 år yngre enn hun igjen😀 Usikkerhet, da er det et klassisk eksempel på finne en ung pen dame for show off. Se hva jeg klarer finne. Når det gjelder Davidsen derimot er det nok mest for å holde seg ung og kul han finner de yngre, og det er nok hans fetisj. Samt passer inn i hans unge stall. Fyren jobber jo kun med folk 20+ 🙄 Endret 22. september av M.H85 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå