Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke rate pensjonen hun får etter årevis uten jobb. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Janmar skrev (På 23.8.2025 den 21.50):

Jeg syns faktisk det er kult jeg at hu har en egen stil og ikke går i ett som alle andre i byn😅 Alltid velkledd og syns stilen hennes i klær er helt rå! Hu kan både klær og interiør. 

Nei, det kan hun ikke. Så dessverre den deprisive beige stua hun i innredet som skrek i øynene. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (9 timer siden):

Hun lever jo livet sitt på andres menn penger. Som tidligere alenemor, bor midt i Oslo og ingen jobb så er/var det eksmannen sine penger og nåværende kjæreste sine penger hun lever av. Takket være menn hun ( selvfølgelig velger etter penger) får hun mulighet til kjøpe dyre ting, kjøre rundt i en fancy Porsche,  dra på fancy uttalige ferier , og leve et jetset liv. Det er ingen tvil om det er hennes goals in life.  Kapre menn med gode midler som også er kjendiser.  Hun hadde aldri valgt en Ole Normann i Drammen med en skoda stasjonsvogn for å si det slik.

Det skal hun ha da, hun har evnen til å få de mennene hun peker seg ut som kan gi henne det hun trenger. Money,  fancy turer og ikke minst kjøpe seg inn i både leiligheter ,hus og hytte slik at hun ikke står på bar bakke heller om brudd og kan kreve sin andel. 

Noe spesielt synes jeg,men hun er etter min mening den ultimate goddigger.

Joda dama er nokså klassisk pen,men finnes mange vakrere damer, så hun er nok meget flink "selge" seg inn til disse mennene hun på forhånd har bestemt seg for🙄

Synes det er merkelig at hun i 10 år prøver og få barn med en riking, og at det blir slutt året etter hun har klart å skaffe arvingen...

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Jeg vedder mine nye Hoka sko på at det blir forlovelse på nyttårsaften 💍

Ja, og en baby og så blir det slutt. Kan hende de gifter seg først.

Endret av Margit777
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Margit777 skrev (7 timer siden):

Synes det er merkelig at hun i 10 år prøver og få barn med en riking, og at det blir slutt året etter hun har klart å skaffe arvingen...

Nå er vel ikke JAR så veldig rik lenger. Husker de var med på et tv-program om økonomi med Silje Sandmel. Selv om han hadde grei inntekt måtte det spares/kuttes i forbruk for å ha råd til å kjøpe et hus i normal prisklasse. 

• Liker 9
Skrevet
FrøkenBlå skrev (1 minutt siden):

Nå er vel ikke JAR så veldig rik lenger. Husker de var med på et tv-program om økonomi med Silje Sandmel. Selv om han hadde grei inntekt måtte det spares/kuttes i forbruk for å ha råd til å kjøpe et hus i normal prisklasse. 

… samtidig som han kjøpte fødegave i hundretusenkronersklassen, så det handlet nok mer om prioriteringer og krav fra fruen.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Margit777 skrev (11 timer siden):

Ja, og en baby og så blir det slutt. Kan hende de gifter seg først.

David vil absolutt ikke ha flere barn. Det har han vært ganske klar på fra begynnelsen. L gråt i serien fordi han ikke ønsket det, men hun følte hun ikke var ferdig på den fronten

• Liker 4
Skrevet
Janmar skrev (Akkurat nå):

David vil absolutt ikke ha flere barn. Det har han vært ganske klar på fra begynnelsen. L gråt i serien fordi han ikke ønsket det, men hun følte hun ikke var ferdig på den fronten

Tipper trusselen om brudd gjør at han helt plutselig får lyst likevel. 
(men altså, jeg skjønner ham veldig godt! Voksne unger og snart pensjonist selv).

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun er vel vant til en livstil vi andre strebere ikke har og det å da skal finne seg en vanlig mann og måtte selge veskene sine, er nok en tanke som er skremmende.

Da vil hun måtte jobbe, og uten utdanning så blir de en vaskejobb eller stable melk på kiwi i lag med 16 åringer..

Hvorfor en dame som hun ikke heller bruker noen år på utdanning vil jeg aldri klare å skjønne.. hun vil ikke arve David, han har flere barn fra før og er garantert ikke så dum, han vil forlate verden mest sannsynlig lenge før henne, og da sitter hun der,med en forfalt skjønnhet og et lite brukende hode. Kan selge veskene sine dog….eller håpe sønnen blir god i fotball og reiser til Liverpool så blir de hans tur å forsørge mamma🤭

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Kålrota skrev (3 timer siden):

Tipper trusselen om brudd gjør at han helt plutselig får lyst likevel. 
(men altså, jeg skjønner ham veldig godt! Voksne unger og snart pensjonist selv).

Det tror ikke jeg. Han er nok føyelig på mye, men akkurat med barn tror jeg han er bestemt og steil. For alt vi vet kan han ha sterilisert seg og ikke interessert i å omgjøre det, så heller ingen vist å prøve å late som det skjer et «uhell»

• Liker 5
Skrevet
Eva00 skrev (4 timer siden):

Hun er vel vant til en livstil vi andre strebere ikke har og det å da skal finne seg en vanlig mann og måtte selge veskene sine, er nok en tanke som er skremmende.

Da vil hun måtte jobbe, og uten utdanning så blir de en vaskejobb eller stable melk på kiwi i lag med 16 åringer..

Hvorfor en dame som hun ikke heller bruker noen år på utdanning vil jeg aldri klare å skjønne.. hun vil ikke arve David, han har flere barn fra før og er garantert ikke så dum, han vil forlate verden mest sannsynlig lenge før henne, og da sitter hun der,med en forfalt skjønnhet og et lite brukende hode. Kan selge veskene sine dog….eller håpe sønnen blir god i fotball og reiser til Liverpool så blir de hans tur å forsørge mamma🤭

Får vel ikke jobb på kiwi lenger heller uten fagbrev eller arbeidserfaring 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
FrøkenBlå skrev (12 timer siden):

Tipper han betaler heftige barnebidrag til "helvete fra nord". Det er vel en grunn til at hun aldri flytta hjem igjen med ungene.

• Liker 4
Skrevet
FrøkenBlå skrev (12 timer siden):

Var det der han kjøpte flere dyre vesker til henne på en dag 😅 

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Var det der han kjøpte flere dyre vesker til henne på en dag 😅 

Jo, men måtte ha lånebevis fra banken på et hus til 6 mill. Med tanke på hvor mye han har tjent gjennom karrieren er det rimelig lite han satt igjen med. Men selvfølgelig månedsinntekten hans var bra høy den, men rik er vel ikke rette betegnelsen lengre (med mindre økonomien hans har endret seg etter programmet ble laget for noen år siden). 

• Liker 5
Skrevet
Kålrota skrev (På 25.8.2025 den 8.24):

… samtidig som han kjøpte fødegave i hundretusenkronersklassen, så det handlet nok mer om prioriteringer og krav fra fruen.

Og den ba hu han om å levere tilbake

Skrevet (endret)

Man kan se utifra klesstilen at hun er en rikmannsfrue.  Enig i den som sa hun ligner på Anna Anka og andre rikmannsfruer! Det er en egen stil og identiet. 

Ny sesong kommer av alle elsker david! Det er min favoritt guilty pleasure serie.

Gøy å følge med på den flåsete gjengen fra eccentric, og davids "moderne' familie. 

Kanskje vi får svar på om det var hun som mista lappen i rundkjøringen på skøyen og?

Endret av miaw
  • Liker 12
Skrevet
Marihone skrev (På 23.8.2025 den 7.02):

Sønnen har akkurat startet skolen, som er en stor overgang for de fleste barn, så drar mor på kjærlighetsferie? Det synes jeg er spesielt. 

Med kameraer på slep🤣 Alt er så rigga bestandig

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (På 25.8.2025 den 17.30):

Får vel ikke jobb på kiwi lenger heller uten fagbrev eller arbeidserfaring 🙈

Jo absolutt. De ansetter ungdommer som har sin første jobb gjerne. Mange butikker trakter etter skoleungdom som kan ta vakter og ikke har vondt her og der som man gjerne har når man bikker 40😁

• Liker 1
Skrevet
Janmar skrev (Akkurat nå):

Jo absolutt. De ansetter ungdommer som har sin første jobb gjerne. Mange butikker trakter etter skoleungdom som kan ta vakter og ikke har vondt her og der som man gjerne har når man bikker 40😁

Skoleungdommen får jo ikke de faste og stabile jobbene i matbutikkene. (Men de kan jobbe seg opp over tid selvsagt) De «ordentlige» jobbene er det nå enorm rift om, og ikke noe du lenger får uten utdanning og/eller erfaring. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
miaw skrev (6 timer siden):

Man kan se utifra klesstilen at hun er en rikmannsfrue.  Enig i den som sa hun ligner på Anna Anka og andre rikmannsfruer! Det er en egen stil og identiet. 

Ny sesong kommer av alle elsker david! Det er min favoritt guilty pleasure serie.

Gøy å følge med på den flåsete gjengen fra eccentric, og davids "moderne' familie. 

Kanskje vi får svar på om det var hun som mista lappen i rundkjøringen på skøyen og?

Min guilty pleasure også🤣 Louise som påstår hun ikke liker å være «offentlig» - hvorfor stikke frem trynet sitt i serien hele tiden, hvorfor ha med TV team på bursdagstur kontra å være hjemme nå og oppleve sønnens første skoleuker i livet. 

Også veldig fascinerende å se hun totalt endre stil etter å ha gått fra JAR, nesten over natten ble hun lettkledd og den klassen hun hadde forsvant. Må jo passe inn med Eccentric-gjengen hun også😉 Elsket stilen hennes før, men det har blitt to much fokus på kropp, hud, inngrep og fasade…. 

Endret av Cami9
  • Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...