Purple Diamond Skrevet 22. august #641 Skrevet 22. august M.H85 skrev (46 minutter siden): Det er litt komisk og selvmotsigende.. i podcast med Fetisha sa hun at hun ikke liker være i spot light. Hun liker ro og anonymitet 😅 Rett kjæreste finne seg da,samme med den kjente eksmannen... Prøver å fremstå som noe hun egentlig ikke er. She loved oppmerksomhet. miaw skrev (37 minutter siden): Bare det å stille opp i en podcast som er åpent tilgjengelig for alle, er litt rart hvis du foretrekker anonymitet. Så dumt, at hun ikke skjønner det selv 😂🤭 7 2
M.H85 Skrevet 22. august #642 Skrevet 22. august Purple Diamond skrev (51 minutter siden): Så dumt, at hun ikke skjønner det selv 😂🤭 Hun prøver hardt late som hun er noe hun ikke er. Bare måten hun prater på kontrollert, robot aktig som en saksbehandler i NAV.... 12
Purple Diamond Skrevet 22. august #643 Skrevet 22. august M.H85 skrev (3 timer siden): Hun prøver hardt late som hun er noe hun ikke er. Bare måten hun prater på kontrollert, robot aktig som en saksbehandler i NAV.... Ja! Hun virker så lite avslappa 😳 4
Marihone Skrevet 23. august #644 Skrevet 23. august Sønnen har akkurat startet skolen, som er en stor overgang for de fleste barn, så drar mor på kjærlighetsferie? Det synes jeg er spesielt. 14 3
Friluftsdame Skrevet 23. august #645 Skrevet 23. august Marihone skrev (1 time siden): Sønnen har akkurat startet skolen, som er en stor overgang for de fleste barn, så drar mor på kjærlighetsferie? Det synes jeg er spesielt. Det meste de to gjør av utsvevende liv virker å være innhold til AED og finansiert av serien. Så ganske sikker på at kameraer er med på kjæresteturen. Observert i byen jeg bor da David og noen andre var på guttetur og var ute på bar nylig… ble snakket om med 🤮tilnærming i lokalet. Må være kjipt å være avhengig av serien for å opprettholde luksuslivet sitt som de begge digger - og som de fleste ser litt undrende på. For David tjener selvsagt ikke så mye på profilene sine at han kan finansiere det livet uten serien. Tviler på det iallefall. 3 1
Orly Skrevet 23. august #646 Skrevet 23. august Kjærestetur igjen , herlighet de gjør jo ikke annet. 4 5
LoveMoschino Skrevet 23. august #647 Skrevet 23. august Og ny Cartier Panthere klokke til bursdagen 2 1
Marihone Skrevet 23. august #648 Skrevet 23. august Skoene hun har på seg i Italia. Aldri sett noen med hennes klesstil. Synes David virkelig dette er fint? Hun er jo ikke så søt og romantisk i stilen akkurat. 3 1
Janmar Skrevet 23. august #650 Skrevet 23. august Marihone skrev (1 time siden): Skoene hun har på seg i Italia. Aldri sett noen med hennes klesstil. Synes David virkelig dette er fint? Hun er jo ikke så søt og romantisk i stilen akkurat. Jeg syns faktisk det er kult jeg at hu har en egen stil og ikke går i ett som alle andre i byn😅 Alltid velkledd og syns stilen hennes i klær er helt rå! Hu kan både klær og interiør. 4
Friluftsdame Skrevet 24. august #651 Skrevet 24. august Orly skrev (På 23.8.2025 den 8.37): Kjærestetur igjen , herlighet de gjør jo ikke annet. Ja, David «overrasker» med tur - med kameraer på slep. Velte seg i luksus og selge det, må være med en god dose bismak.. eller er de blitt så vant til sitt gjennom-kommersielle liv at de ikke bryr seg? I mitt miljø er de to en snakkis. Med minustegn. 12
Surikatt Skrevet 24. august #653 Skrevet 24. august Friluftsdame skrev (4 timer siden): Ja, David «overrasker» med tur - med kameraer på slep. Velte seg i luksus og selge det, må være med en god dose bismak.. eller er de blitt så vant til sitt gjennom-kommersielle liv at de ikke bryr seg? I mitt miljø er de to en snakkis. Med minustegn. Dette hadde hun ikke hatt råd til om ikke han betaler stort sett alt for henne. Synes det hele er pinlig. 8
Orly Skrevet 24. august #654 Skrevet 24. august Friluftsdame skrev (5 timer siden): Ja, David «overrasker» med tur - med kameraer på slep. Velte seg i luksus og selge det, må være med en god dose bismak.. eller er de blitt så vant til sitt gjennom-kommersielle liv at de ikke bryr seg? I mitt miljø er de to en snakkis. Med minustegn. Virker som det må skje noe hele tiden, merkelig. 2 5
M.H85 Skrevet 24. august #655 Skrevet 24. august (endret) Surikatt skrev (1 time siden): Dette hadde hun ikke hatt råd til om ikke han betaler stort sett alt for henne. Synes det hele er pinlig. Hun lever jo livet sitt på andres menn penger. Som tidligere alenemor, bor midt i Oslo og ingen jobb så er/var det eksmannen sine penger og nåværende kjæreste sine penger hun lever av. Takket være menn hun ( selvfølgelig velger etter penger) får hun mulighet til kjøpe dyre ting, kjøre rundt i en fancy Porsche, dra på fancy uttalige ferier , og leve et jetset liv. Det er ingen tvil om det er hennes goals in life. Kapre menn med gode midler som også er kjendiser. Hun hadde aldri valgt en Ole Normann i Drammen med en skoda stasjonsvogn for å si det slik. Det skal hun ha da, hun har evnen til å få de mennene hun peker seg ut som kan gi henne det hun trenger. Money, fancy turer og ikke minst kjøpe seg inn i både leiligheter ,hus og hytte slik at hun ikke står på bar bakke heller om brudd og kan kreve sin andel. Noe spesielt synes jeg,men hun er etter min mening den ultimate goddigger. Joda dama er nokså klassisk pen,men finnes mange vakrere damer, så hun er nok meget flink "selge" seg inn til disse mennene hun på forhånd har bestemt seg for🙄 Endret 24. august av M.H85 11 13
cerruti Skrevet 24. august #656 Skrevet 24. august M.H85 skrev (33 minutter siden): Det skal hun ha da, hun har evnen til å få de mennene hun peker seg ut som kan gi henne det hun trenger. Det kan vel hende hun i utganspunktet hadde ønsket noen andre da. Ikke sikkert hun velger fra øverste hylle. Det er faktisk en del ressurssterke menn som foretrekker noe annet. 4 1
Purple Diamond Skrevet 24. august #657 Skrevet 24. august M.H85 skrev (55 minutter siden): Hun lever jo livet sitt på andres menn penger. Som tidligere alenemor, bor midt i Oslo og ingen jobb så er/var det eksmannen sine penger og nåværende kjæreste sine penger hun lever av. Takket være menn hun ( selvfølgelig velger etter penger) får hun mulighet til kjøpe dyre ting, kjøre rundt i en fancy Porsche, dra på fancy uttalige ferier , og leve et jetset liv. Det er ingen tvil om det er hennes goals in life. Kapre menn med gode midler som også er kjendiser. Hun hadde aldri valgt en Ole Normann i Drammen med en skoda stasjonsvogn for å si det slik. Det skal hun ha da, hun har evnen til å få de mennene hun peker seg ut som kan gi henne det hun trenger. Money, fancy turer og ikke minst kjøpe seg inn i både leiligheter ,hus og hytte slik at hun ikke står på bar bakke heller om brudd og kan kreve sin andel. Noe spesielt synes jeg,men hun er etter min mening den ultimate goddigger. Joda dama er nokså klassisk pen,men finnes mange vakrere damer, så hun er nok meget flink "selge" seg inn til disse mennene hun på forhånd har bestemt seg for🙄 🎯 Enig. Hun tjener jo sikker litt på some, men som flere sier; hun hadde jo aldri hatt råd til dette livet alene eller med en mann med "normal" inntekt. Jeg skjønner ikke folk som bare vil leve på andre. Da lurer jeg litt på hvor ekte kjærligheten er. 6 4
M.H85 Skrevet 24. august #658 Skrevet 24. august (endret) Purple Diamond skrev (31 minutter siden): 🎯 Enig. Hun tjener jo sikker litt på some, men som flere sier; hun hadde jo aldri hatt råd til dette livet alene eller med en mann med "normal" inntekt. Jeg skjønner ikke folk som bare vil leve på andre. Da lurer jeg litt på hvor ekte kjærligheten er. Ikke mye hun snapper kontra de store som Gjelsvik etc,så ligger lite penger der vil jeg tro. Det er snylting på mennene her ja. Mulig kjærligheten er der ,men spørsmålet er jo litt hvor ekte det er nå det som betyr er bli se, shoppe å reise, samt henge med kjæresten på uttalige "free" rides🙄 Han betaler nok både botox,pupper,frisør og ikke minst designer til også også.... Endret 24. august av M.H85 5
Tough cookie Skrevet 24. august #659 Skrevet 24. august Jeg vedder mine nye Hoka sko på at det blir forlovelse på nyttårsaften 💍 6
M.H85 Skrevet 24. august #660 Skrevet 24. august (endret) cerruti skrev (5 timer siden): Det kan vel hende hun i utganspunktet hadde ønsket noen andre da. Ikke sikkert hun velger fra øverste hylle. Det er faktisk en del ressurssterke menn som foretrekker noe annet. Det er jo 100% umulig vite,men i tillegg til ressurssterke menn ( som ikke er nødvendigvis kjendiser) valgte siktet jo hun KUN etter menn med nokså stor kjendisstatus. Både eks og nåværende kan vel kalles A kjendisstatus, hvertfall den tiden Rise var fotball stjerne, og David er a kjendis Endret 24. august av M.H85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå