Lawyer Skrevet 24. juli #601 Skrevet 24. juli Andrea hadde sikkert satt pris på besøk av pappaen sin uten bonusmor og bonusbror også🫣 11 6
Måne Rampelyset Skrevet 28. juli #602 Skrevet 28. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Tough cookie Skrevet 28. juli #603 Skrevet 28. juli LAR skriver på Ig at hun ikke er så glad i kjøkkenet og planløsningen på hytta, så det blir vel det neste oppussingsobjektet hennes. At hytta og kjøkkenet er under ett år gammelt, spiller vel ingen rolle🙄 11 2
Måne Rampelyset Skrevet 29. juli #604 Skrevet 29. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Xstrella Skrevet 4. august #605 Skrevet 4. august Hollywood tenner på begge to og nye pupper på hu mor. De vet å bruke penger... 3
Tough cookie Skrevet 4. august #606 Skrevet 4. august Xstrella skrev (57 minutter siden): Hollywood tenner på begge to og nye pupper på hu mor. De vet å bruke penger... Hollywood hva for noe?🤔 3
Xstrella Skrevet 4. august #607 Skrevet 4. august Tough cookie skrev (1 time siden): Hollywood hva for noe?🤔 DE har fått Hollywoodglis (tenner) Slike kritthvite som lyser opp. LAR har fikset på puppene, noe jeg tippet rett da hun var litt 'offline'. De rike har det godt. 🙃 5
cerruti Skrevet 5. august #608 Skrevet 5. august David ser man tydelig er fikset på. Det morsomme er at man egentlig ikke ser yngre ut, bare fikset på. Og for meg skal det ikke mye til hos en mann før det blir turn off. 9 13
Kvalitet Skrevet 5. august #609 Skrevet 5. august cerruti skrev (50 minutter siden): David ser man tydelig er fikset på. Det morsomme er at man egentlig ikke ser yngre ut, bare fikset på. Og for meg skal det ikke mye til hos en mann før det blir turn off. Tviler på du syns DE er turnoff utseendemessig. Ikke mange menn på hans alder som ser så bra ut. Snill virker han også. 2
Kvalitet Skrevet 5. august #610 Skrevet 5. august Xstrella skrev (På 24.6.2025 den 18.44): Godt hun er tilbake for å vise det superfantastiske og spennende livet sitt. 🙃 Litt mer spennende enn gjennomsnittet kanskje?
cerruti Skrevet 5. august #611 Skrevet 5. august Kvalitet skrev (2 timer siden): Tviler på du syns DE er turnoff utseendemessig. Ikke mange menn på hans alder som ser så bra ut. Snill virker han også. Jeg synes ikke noe om menn som tukler for mye med utseendet, nei. Det er noe med den selvtilliten det er å stå i det å bli eldre. Jeg synes dessuten det også er «noe» med menn som kun går etter en type på alder med datteren kvinner. 23 5
Xstrella Skrevet 5. august #612 Skrevet 5. august Kvalitet skrev (3 timer siden): Litt mer spennende enn gjennomsnittet kanskje? Hva er spennende med å ikke ha en utdannelse, men leve på mannen? 4 7
Kvalitet Skrevet 5. august #613 Skrevet 5. august Xstrella skrev (1 time siden): Hva er spennende med å ikke ha en utdannelse, men leve på mannen? Det er vell ikke kjernen i hennes opplevelser. Hun reiser og har mange opplevelser den vanlige mannen i gata ikke har. Utdannelse er viktig for meg og sannsynligvis for deg også, men tror likevel vi av og til kunne tenke oss et friere liv enn jobb, familie, rutiner, og ofte balanse av økonomi osv. 3 2
Tough cookie Skrevet 5. august #614 Skrevet 5. august Xstrella skrev (10 timer siden): DE har fått Hollywoodglis (tenner) Slike kritthvite som lyser opp. LAR har fikset på puppene, noe jeg tippet rett da hun var litt 'offline'. De rike har det godt. 🙃 Han hadde jo streng på tennene for et par år siden (i "Alle elsker David") og bleket og korrigerte tennene, men det var vel mens han var sammen med Hedvig. Da han ble sammen med LAR tok han laseroperasjon på øynene, sikkert etter hinting fra henne, og nå altså veneers 🙊 Jaja, hva blir det neste? Nytt hårfeste foran? 4
Orly Skrevet 5. august #615 Skrevet 5. august Kvalitet skrev (6 timer siden): Tviler på du syns DE er turnoff utseendemessig. Ikke mange menn på hans alder som ser så bra ut. Snill virker han også. Hvorfor i all verden tviler du på det? 5
Xstrella Skrevet 5. august #616 Skrevet 5. august Kvalitet skrev (2 timer siden): Det er vell ikke kjernen i hennes opplevelser. Hun reiser og har mange opplevelser den vanlige mannen i gata ikke har. Utdannelse er viktig for meg og sannsynligvis for deg også, men tror likevel vi av og til kunne tenke oss et friere liv enn jobb, familie, rutiner, og ofte balanse av økonomi osv. Ville ikke hatt hennes eller andre influencere sitt liv. Noe så falskt og tomt. De har ingenting å komme med. At de flasher luksus og forbruk gjør meg kvalm. De lager et sykt samfunn og yngre generasjoner blir skadet. Ikke bærekraftig. 4 17
cerruti Skrevet 5. august #617 Skrevet 5. august Xstrella skrev (43 minutter siden): yngre generasjoner blir skadet. Ikke minst mtp utseende-fokus. 3 1
Marihone Skrevet 5. august #618 Skrevet 5. august Hjelper ikke med hvite tenner når det er det kjedeligste kjendis-paret jeg vet om. Det er helt tomt hos LAR, og jeg føler David var mye morsommere med Hedvig. 15
cerruti Skrevet 5. august #619 Skrevet 5. august Marihone skrev (1 time siden): jeg føler David var mye morsommere med Hedvig. Det var enda verre spør du meg. Hun var virkelig altfor ung og merkelig at han ikke var flau selv. 4
Klatrepia Skrevet 6. august #620 Skrevet 6. august Xstrella skrev (På 4.8.2025 den 23.57): DE har fått Hollywoodglis (tenner) Slike kritthvite som lyser opp. LAR har fikset på puppene, noe jeg tippet rett da hun var litt 'offline'. De rike har det godt. 🙃 Jeg tror ikke hun har fikset på puppene nå. Implantater blir så tydelige når man mister så mye fett. Har en følelse på at hun har vært med på spillet… av en eller annen grunn.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå