arnoyb Skrevet 2. juni #561 Skrevet 2. juni 29_j skrev (9 timer siden): Jeg syntes David ser helt annerledes ut etter øyelokk operasjonen. Det er ikke samme sjarmen i han nå. Skjønner det kan være tungt å bære tunge lokk, men han ser jo løftet ut i ansiktet. Hun er jo alt for tynn nå, ser desverre ut som spiseforstyrrelser. I mine øyne. Er dette en kvass kommentar? Isåfall, sorry. Jeg skjønner også at han opererte øyenlokkene. Man kan bla få mye hodepine av tunge øyelokk, så ikke nødvendigvis kosmetisk 🤷♀️ 6
29_j Skrevet 2. juni #562 Skrevet 2. juni arnoyb skrev (4 timer siden): Jeg skjønner også at han opererte øyenlokkene. Man kan bla få mye hodepine av tunge øyelokk, så ikke nødvendigvis kosmetisk 🤷♀️ Det er sant. Syntes bare han mistet David trekket, han var og er jo en kjekk mann. Håper ikke han gjør mere 😉 1
Cami9 Skrevet 4. juni #563 Skrevet 4. juni arnoyb skrev (På 2.6.2025 den 8.12): Jeg skjønner også at han opererte øyenlokkene. Man kan bla få mye hodepine av tunge øyelokk, så ikke nødvendigvis kosmetisk 🤷♀️ Sannsynligheten er vel stor for at det er for å se yngre ut… Ikke overraskende mtp mengde botox og annet som de begge to sprøyter i seg 9
snikleser1 Skrevet 4. juni #564 Skrevet 4. juni Cami9 skrev (5 timer siden): Sannsynligheten er vel stor for at det er for å se yngre ut… Ikke overraskende mtp mengde botox og annet som de begge to sprøyter i seg Har han botox? Ikke akkurat rett panne? 1
Xstrella Skrevet 6. juni #565 Skrevet 6. juni Syns han ser gammel ut. Har eldst hun og. Nytter ikke å se skrapa tynn ut når man blir så gammel i ansiktet. 6
Sommer48 Skrevet 6. juni #567 Skrevet 6. juni Sol79 skrev (2 timer siden): Men hva skjer, var ingen av de på Elle-festen? Sønnen til David hadde bursdag, kanskje de feiret han🥳
29_j Skrevet 6. juni #568 Skrevet 6. juni Xstrella skrev (5 timer siden): Syns han ser gammel ut. Har eldst hun og. Nytter ikke å se skrapa tynn ut når man blir så gammel i ansiktet. Man ser gjerne eldre ut når man blir veldig tynn. Huden får ikke fylt seg ut. 7 3
Cami9 Skrevet 9. juni #570 Skrevet 9. juni snikleser1 skrev (På 4.6.2025 den 13.58): Har han botox? Ikke akkurat rett panne? Oh yes!
MiniMjau Skrevet 9. juni #571 Skrevet 9. juni esk1 skrev (På 7.6.2025 den 12.05): Stille fra henne nå. SoMe pause? Trenger vel ferie...😅 1
Happy13 Skrevet 14. juni #572 Skrevet 14. juni Ikke et pip fra henne på over en uke. Ikke fra han heller. Og hun er ikke med på storyene han legger ut.. 1
Cami9 Skrevet 15. juni #574 Skrevet 15. juni Hulderen skrev (9 timer siden): I følge Jodel er hun med på en innspilling. Håper ikke det er kompani🤣 1
Sugar&Spice Skrevet 15. juni #575 Skrevet 15. juni Cami9 skrev (1 minutt siden): Håper ikke det er kompani🤣 Den innspillingen er vel ikke før i august?
Hulderen Skrevet 15. juni #576 Skrevet 15. juni Cami9 skrev (3 minutter siden): Håper ikke det er kompani🤣 De foreslo Vokteren
Doris Becker Skrevet 15. juni #577 Skrevet 15. juni Man kan håpe de har sett uverdigheten i dette, hvor pinlig det er. Men som regel dreier slike pauser seg om plastisk kirurgi, "skjønnhetsbehandlinger" med nedetid, eller reality-innspilling. 6 1
hvalstad45 Skrevet 15. juni #579 Skrevet 15. juni Hvorfor får hun være med i reality, hun er så dørgende kjedelig. 9 4
cerruti Skrevet 15. juni #580 Skrevet 15. juni Xstrella skrev (7 timer siden): Nye pupper, garantert. Da burde hun kunne være på snap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå