Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cockerlover skrev (1 minutt siden):

Influensere henter mye av penga sine fra snap, greit å tenke på når man følger kjendiser der... De tjener helt sinnsykt på snapchat! Det er så urettferdig! Jeg har blokkert alle influensere, inkludert louise angelica. Vurderer sterkt å slette hele snapchat.

Men jeg elsker alle elsker david 😄

David har alltid etterslepere etter seg. Om det er ekser, barn, kjærester, barnas kjærester osv. Han har lagt opp til det selv så jeg synes ikke synd på han.

Det er fint å være venner med alle, men jeg synes alikevel det er litt kleint å se på at David har kolleger, barn, ekser og kjærester i samme omgangskrets. Jeg liker David og jeg tror han er en veldig omsorgsfull mann for de han har irundt seg. Han er ihvertfall veldig glad i å påpeke hvor fint det er at alle kan omgås alle uproblematisk.

Men det endrer jo hele dynamikken i en jobbsammenheng når kjæresten dukker opp. Hva tenker Tone foreksempel når hun er på jobbreise med David så kommer Louise diltende etter? (skjedde i stockholm også, Andrea og Louise tok flyet ned etter når David og Tone spilte inn musikk)

Eller barna som kanskje av og til skulle ønske de fikk litt alenetid med foreldrene sine?

Eller at barna aldri kan få ha litt fred sammen

Jeg så på snap at Tones samboer også var der nede nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder ikke å spekeluere over hvorfor tone har mannen der (ganske åpenbart ) Jeg har intrykk av at Tone er ei selvstendig dame!

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvordan skal det gå med den dama når hun blir gammel og grå, ikke lenger har utseende og ungdommelighet å spille på, og velsituerte menn ikke finner henne interessant lenger?
Hadde jeg vært henne hadde jeg prøvd å spare litt av de kronene hun melker ut av mennene sine. Tenke på fremtiden. 

• Liker 14
Skrevet
Cockerlover skrev (13 minutter siden):

Influensere henter mye av penga sine fra snap, greit å tenke på når man følger kjendiser der... De tjener helt sinnsykt på snapchat! Det er så urettferdig! Jeg har blokkert alle influensere, inkludert louise angelica. Vurderer sterkt å slette hele snapchat.

Men jeg elsker alle elsker david 😄

David har alltid etterslepere etter seg. Om det er ekser, barn, kjærester, barnas kjærester osv. Han har lagt opp til det selv så jeg synes ikke synd på han. Da synes jeg heller synd på Louise, hun virker mer sårbar og avhengig av han enn motsatt.

Det er fint å være venner med alle, men jeg synes alikevel det er litt kleint å se på at David har kolleger, barn, ekser og kjærester i samme omgangskrets. Jeg liker David og jeg tror han er en veldig omsorgsfull mann for de han har irundt seg. Han er ihvertfall veldig glad i å påpeke hvor fint det er at alle kan omgås alle uproblematisk.

Men det endrer jo hele dynamikken i en jobbsammenheng når kjæresten dukker opp. Hva tenker Tone foreksempel når hun er på jobbreise med David så kommer Louise diltende etter? (skjedde i stockholm også, Andrea og Louise tok flyet ned etter når David og Tone spilte inn musikk)

Eller barna som kanskje av og til skulle ønske de fikk litt alenetid med foreldrene sine?

Eller at barna aldri kan få ha litt fred sammen

Mye gode poenger her, det et kleint og selv om man er opptatt av god stemning osv så er det jo greit med noen grenser! Mannen til Tone har kræsjet jobbreisen han også… 🤣 

Fælt å se endringen på både David og LAR - Aldri sett David såå full av botox, merkelige klær og ikke minst såå mye alkohol… 

LAR var mer classy i stilen med Riise - nå er det mindre og mindre klær, mye alkohol der også og et ansikt så stramt og uten mimikk at man skulle tro det var stiftet i bakhodet og nakken. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Stakkar David, fikk nok se litt av LA sitt sanne jeg på snap til Tone i dag. De kom for sent, og han sier «hun er så treg», og da ser du hvor sinna hun blir…..

• Liker 16
Skrevet
ForumMaria skrev (1 time siden):

Stakkar David, fikk nok se litt av LA sitt sanne jeg på snap til Tone i dag. De kom for sent, og han sier «hun er så treg», og da ser du hvor sinna hun blir…..

Sjalusi? David er med flotte damer hele tiden. Og mange av de har han vært i forhold med. Jeg tror LAR er påvirket av dette. Hun er blitt 10 år eldre både i kropp og ansikt etter at hun ble sammen med denne David. Det ser ikke ut for at LAR trives, men hun er avhengig av rike menn for å opprettholde sitt forbruk og stil som koster flesk.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Xstrella skrev (44 minutter siden):

Sjalusi? David er med flotte damer hele tiden. Og mange av de har han vært i forhold med. Jeg tror LAR er påvirket av dette. Hun er blitt 10 år eldre både i kropp og ansikt etter at hun ble sammen med denne David. Det ser ikke ut for at LAR trives, men hun er avhengig av rike menn for å opprettholde sitt forbruk og stil som koster flesk.

Jeg synes mange her er urimelig strenge med utseende. Altså er det rart at folk tyr til botox ? Det er helt naturlig å eldes! Jeg er på samme alder som louise, og jeg ser helt normal ut. Louise ser akkurat ut som meg og mine venner. Sånne kommentarer er sårende og mest sannsynlig leser de som det diskuteres denne tråden. 

Det er lov å kritisere livsstilen og det de legger ut, men det er så utrolig unødvendig å komme med slike kommentarer som de ikke kan noe for. Det er ikke kritikk, det er faktisk mobbing

Endret av miaw
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
ForumMaria skrev (1 time siden):

Så det nettopp og tenkte mitt😂 Hun som utad skal fremstå så perfekt, zen og snill - her bjeffer hun skikkelig

• Liker 9
Skrevet
miaw skrev (13 minutter siden):

Jeg synes mange her er urimelig strenge med utseende. Altså er det rart at folk tyr til botox ? Det er helt naturlig å eldes! Jeg er på samme alder som louise, og jeg ser helt normal ut. Louise ser akkurat ut som meg og mine venner. Sånne kommentarer er sårende og mest sannsynlig leser de som det diskuteres denne tråden. 

Det er lov å kritisere livsstilen og det de legger ut, men det er så utrolig unødvendig å komme med slike kommentarer som de ikke kan noe for. Det er ikke kritikk, det er faktisk mobbing

Man kan jo ta botox i mengder som gjør at man fortsatt kan se om man smiler, er lei seg, eller om man skratter

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (57 minutter siden):

Hun burde tenke på fremtiden sin. Spare penger. Hun lever jo 50-60-tallets kvinnefelle. Ingen utdanning. Forsørges av partner. Kommer til å ende opp med minstepensjon. 

Hun prøvde seg med en Interiørbutikk i Ålesund, som gikk konk rimelig kjapt. Så hun får vel ikke dagens partner til å skyte inn noe penger for noe slikt. 
Regner med hun er deprimert fordi samboeren hennes ikke vil ha barn med henne?
Et barn med han kunne sikret henne i 18 år fremover. Giftemål? Klarer hun ikke å få han til å gifte seg med henne står hun virkelig på bar bakke den dagen han går lei og avbryter forholdet. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
miaw skrev (27 minutter siden):

Hun er da pen. Problemet er at en dag er hun ikke ung og vakker lenger. Noe som vil gjøre det vanskelig å hanke inn nye rike menn på datingmarkedet. 

• Liker 4
Skrevet

LAR, Janka, CBE (og mange, mange flere) - alle tre pene kvinner, men kombinasjonen av lite fett + mengder av botox/fillers gir de samme type "look". Jeg kom over et innlegg som sa at dagens skjønnhetsmote (fillers, botox, silikon, ozempic osv osv) får mange av dagens 30-åringer til å se ut som 50-åringer som prøver å se ut som 30-åringer. Det synes jeg var veldig passende. 

Det går absolutt an å benytte seg av "hjelpemidler" uten at man drar det så langt. 

• Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet
Korpsnerden skrev (14 minutter siden):

LAR, Janka, CBE (og mange, mange flere) - alle tre pene kvinner, men kombinasjonen av lite fett + mengder av botox/fillers gir de samme type "look". Jeg kom over et innlegg som sa at dagens skjønnhetsmote (fillers, botox, silikon, ozempic osv osv) får mange av dagens 30-åringer til å se ut som 50-åringer som prøver å se ut som 30-åringer. Det synes jeg var veldig passende. 

Det går absolutt an å benytte seg av "hjelpemidler" uten at man drar det så langt. 

Man må tåle og eldes… Sjekk Kris Jenners nyeste inngrep, er jo helt for gæli å gjøre sånt som 69 åring

• Liker 6
Skrevet
Cami9 skrev (3 minutter siden):

Man må tåle og eldes… Sjekk Kris Jenners nyeste inngrep, er jo helt for gæli å gjøre sånt som 69 åring

Man bør i alle fall ikke overdrive bruken av diverse...

Et "godt, gammeldags" ansiktsløft når man kommer i den alderen der det har noe for seg ser ofte mye penere ut enn overdreven mengde fillers og botox. 

Jeg bryr meg egentlig ikke om folk bruker det ene eller det andre, jeg synes bare det er synd at enkelte blir "blinde" og ikke skjønner når det bikker over fra å forbedre utseende til å forverre det. 

• Liker 6
Skrevet
miaw skrev (2 timer siden):

De kan jo for sitt utseende, de har jo valgt å ta behandlinger. Hadde de vært naturlige og eldes naturlig, så er jeg enig i din kommentar om at man ikke skal kritisere det de ikke kan noe for.

• Liker 4
Skrevet
ForumMaria skrev (3 timer siden):

Er jo ikke treig når hun ikke har fått føna håret engang da! 😂 David blir nok lei av å ha 4 unger i den alderen han er nå😅 

• Liker 7
Skrevet
millak skrev (På 4.3.2025 den 21.08):

Han var jo ikke single med Hedvig og da var de alltid velkomne. 

Hedvig hadde jo ikke barn, og hun og Andrea ble jo bestevenninner, så det er ikke helt sammenlignbart.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Sladdermor
Skrevet
miaw skrev (7 timer siden):

De trenger ikke botox eller fillers. De er unge enda. Er ikke noe mobbing det vel. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...