Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

Skrevet
M.H85 skrev (51 minutter siden):

Tviler,mer 2 mennesker som elsker glamour og funnet tonen. Hollywood style😅

Er de ikke ganske så like, de to? Enormt forbruk og eksponeringsbehov, og lever på en annen. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Friluftsdame skrev (6 minutter siden):

Er de ikke ganske så like, de to? Enormt forbruk og eksponeringsbehov, og lever på en annen. 

De er nok det. Funnet hverandre som venninner🥰😅 Han er jo også sammen med en mye eldre ja... Begge fant seg en kjendis. Så er nok der det ser litt "romantisk " ut,2 fnisete venninner med rike kjærester.

• Liker 18
Skrevet
Margit777 skrev (4 timer siden):

Er så sminket så hun ser ekstra tørr ut i huden.

Mye filter på her…. 😏

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Evig jag etter noe nytt og stadig oppussing konstant...Hva er greia?

• Liker 4
Skrevet
Carabilla skrev (7 timer siden):

Evig jag etter noe nytt og stadig oppussing konstant...Hva er greia?

Hun kjeder seg og må lage innhold på snap og i livet sitt.

• Liker 4
Skrevet
Tough cookie skrev (6 timer siden):

Hun kjeder seg og må lage innhold på snap og i livet sitt.

Kanskje få seg en jobb🤔

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sommer48 skrev (8 minutter siden):

Kanskje få seg en jobb🤔

Hvorfor det? Hun har aldri jobbet. Funnet seg velfødte menn gang på gang så hun lever på de. Tviler sterkt David har problemer med å forsørge både hun og sønnen. Han kjøper inn til oppussing , hun pusser opp. Hun lufter hunden av og til, støvsuger, rydder, passer nok på at hans voksne sønn som bor hjemme enda og virker lite selvstendig rydder sitt rom...😅 Han er sikkert strålende fornøyd med en slik trofé kone😊😅

Endret av M.H85
  • Liker 7
  • 2 uker senere...
Skrevet
Xstrella skrev (På 9.2.2025 den 10.13):

Har hun utdanning i noe?

I å finne rike menn og leve på dem… 

• Liker 15
Skrevet
Sol79 skrev (På 9.4.2025 den 11.59):

Louise Angelica legger jo ut masse snapper av gode måltider hele tiden. Tydelig at hun kanskje ikke spiser så mye av dette da.

Ozempic

• Liker 6
Skrevet

David er i Marbella med EP, og da må LA reise etter for weekendtur. Alenemora som etter eget utsagn aldri har barnevakt. Mens barnet har vært i barnehagen er det tydelig at hun har brukt dagene til å handle inn en helt ny feriegarderobe, for man må jo ha bare nye ting når man skal på ferie. Det var Hermes-veske, Hermes-sandaler, andre ting fra Hermes, YSL-veske og en hel haug med bikinier og andre klær. Hun liker å mikse dyrt og billig sier hun, og slenger med en sarong fra HM. Dama må ha handlet for et par hundre tusen fordi hun skal på en helgetur til Marbs. 🙄🤮

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Dama må ha handlet for et par hundre tusen fordi hun skal på en helgetur til Marbs.

Hvordan er det mulig å tjene så mye ved å filme seg selv? Og hvordan forsvarer hun det overforbruket? Hva med å heller spare til barnet sitt? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (4 timer siden):

Hvordan er det mulig å tjene så mye ved å filme seg selv? Og hvordan forsvarer hun det overforbruket? Hva med å heller spare til barnet sitt? 

Sol79 skrev (6 timer siden):

David er i Marbella med EP, og da må LA reise etter for weekendtur. Alenemora som etter eget utsagn aldri har barnevakt. Mens barnet har vært i barnehagen er det tydelig at hun har brukt dagene til å handle inn en helt ny feriegarderobe, for man må jo ha bare nye ting når man skal på ferie. Det var Hermes-veske, Hermes-sandaler, andre ting fra Hermes, YSL-veske og en hel haug med bikinier og andre klær. Hun liker å mikse dyrt og billig sier hun, og slenger med en sarong fra HM. Dama må ha handlet for et par hundre tusen fordi hun skal på en helgetur til Marbs. 🙄🤮

Hva skal hun ha ferie fra?

Hun har jo ikke noe annet å gjøre enn å shoppe, og så pusser hun opp for å ha noe å gjøre på...🤨

• Liker 14
Skrevet

Anbefaler å avfølge galskapen! Ble så irritert av henne! 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun klager på 169 kr i fast track når hun samme dag har flashet varer for flere hundre tusen! Jeg blir helt matt, hvilken verden lever hun i? 

Endret av Pittelille
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Pittelille skrev (32 minutter siden):

Hun klager på 169 kr i fast track når hun samme dag har flashet varer for flere hundre tusen samme dag! Jeg blir helt matt, hvilken verden lever hun i? 

Girlmath. Kan kjenne meg igjen i den, selv om jeg ikke kjøper Hermes og Ysl.

Jeg kan kjøpe unødvendig godteri/kaker jeg stapper i meg når jeg går gjennom byen, eller en anti age krem som ikke gir meg et yngre utseende til over 500,-, men steiler over at en kilo gulrøtter koster 27,90,-😅

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor er hun i Marbella? Mannen er på jobbreise, og hun må kræsje den? Stakkars fyr… 

• Liker 5
Skrevet
Cami9 skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er hun i Marbella? Mannen er på jobbreise, og hun må kræsje den? Stakkars fyr… 

Tenker hun har så lite å gjøre i hverdagen å virker ikke som hun sosialiserer mye på hverdager, så sikkert for at hun kjeder seg 🙃

• Liker 5
Skrevet
arnoyb skrev (12 minutter siden):

Tenker hun har så lite å gjøre i hverdagen å virker ikke som hun sosialiserer mye på hverdager, så sikkert for at hun kjeder seg 🙃

På Eccentric sin regning også da sikkert🤣Er det lov? 

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (1 minutt siden):

På Eccentric sin regning også da sikkert🤣Er det lov? 

Tja, de finner sikkert en bitteliten "jobb" hun skal gjøre, å vipps, ingen gjør noe med det!

• Liker 4
Skrevet (endret)
loffen skrev (På 22.5.2025 den 1.42):

Anbefaler å avfølge galskapen! Ble så irritert av henne! 

Influensere henter mye av penga sine fra snap, greit å tenke på når man følger kjendiser der... De tjener helt sinnsykt på snapchat! Det er så urettferdig! Jeg har blokkert alle influensere, inkludert louise angelica. Vurderer sterkt å slette hele snapchat.

Men jeg elsker alle elsker david 😄

Cami9 skrev (På 23.5.2025 den 10.26):

David har alltid etterslepere etter seg. Om det er ekser, barn, kjærester, barnas kjærester osv. Han har lagt opp til det selv så jeg synes ikke synd på han. Da synes jeg heller synd på Louise, hun virker mer sårbar og avhengig av han enn motsatt.

Det er fint å være venner med alle, men jeg synes alikevel det er litt kleint å se på at David har kolleger, barn, ekser og kjærester i samme omgangskrets. Jeg liker David og jeg tror han er en veldig omsorgsfull mann for de han har irundt seg. Han er ihvertfall veldig glad i å påpeke hvor fint det er at alle kan omgås alle uproblematisk.

Men det endrer jo hele dynamikken i en jobbsammenheng når kjæresten dukker opp. Hva tenker Tone foreksempel når hun er på jobbreise med David så kommer Louise diltende etter? (skjedde i stockholm også, Andrea og Louise tok flyet ned etter når David og Tone spilte inn musikk)

Eller barna som kanskje av og til skulle ønske de fikk litt alenetid med foreldrene sine?

Endret av Cockerlover
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...