Carabilla Skrevet tirsdag kl 18:37 #441 Del Skrevet tirsdag kl 18:37 Tlf fra Hermes...Ohh Lord! Hvor får hun penger fra?, Driver Eriksen å forer veskemanien ,slik Riise gjorde i alle år? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet tirsdag kl 20:29 #442 Del Skrevet tirsdag kl 20:29 Carabilla skrev (1 time siden): Tlf fra Hermes...Ohh Lord! Hvor får hun penger fra?, Driver Eriksen å forer veskemanien ,slik Riise gjorde i alle år? Deksel fra Hermés eller en hel mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 11:33 #443 Del Skrevet onsdag kl 11:33 Carabilla skrev (16 timer siden): Tlf fra Hermes...Ohh Lord! Hvor får hun penger fra?, Driver Eriksen å forer veskemanien ,slik Riise gjorde i alle år? Har alle disse influencerne fått telefon fra Hermés på samme tidspunkt? Er dette en reklamekampanje fra Hermés side? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet torsdag kl 07:38 #444 Del Skrevet torsdag kl 07:38 Er det vektvest hun har på seg mens hun pusser opp kontoret til David? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet torsdag kl 08:36 #445 Del Skrevet torsdag kl 08:36 (endret) Sol79 skrev (57 minutter siden): Er det vektvest hun har på seg mens hun pusser opp kontoret til David? Antar det. Virker som hun har flyttet inn i den vesten. Antagelig for å forbrenne mer kalorier. Endret torsdag kl 08:36 av FrøkenBlå Rettet skrivefeil. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet torsdag kl 11:52 #446 Del Skrevet torsdag kl 11:52 Helt vanvittig. Lurer på hva som er intensjonen med å vise det fram. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet torsdag kl 11:55 #447 Del Skrevet torsdag kl 11:55 Virker litt manisk hele greien….😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet torsdag kl 12:10 #448 Del Skrevet torsdag kl 12:10 Pusset hun ikke opp Davids kontor i fjor?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janmar Skrevet fredag kl 06:14 #449 Del Skrevet fredag kl 06:14 Tough cookie skrev (18 timer siden): Pusset hun ikke opp Davids kontor i fjor?🤔 Jo gjorde det. Malte og fikk inn nytt. Var vel for utgått det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet fredag kl 06:33 #450 Del Skrevet fredag kl 06:33 Janmar skrev (17 minutter siden): Jo gjorde det. Malte og fikk inn nytt. Var vel for utgått det da Nå har hun fikset 2 mindre rom som er blitt gjort om til kontorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet fredag kl 07:37 #451 Del Skrevet fredag kl 07:37 (endret) Noe må vel dama ha å gjøre på. Lediggang er jo roten til alt ondt heter det...😃 Endret fredag kl 07:37 av Tough cookie 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet fredag kl 17:11 #452 Del Skrevet fredag kl 17:11 Kikket innom henne litt i går og i dag. Vektvest på? Skal hun slanke seg? Og i dag; N å h a r j e g e n d e l i g f å t t t a t t m e g e n l a a a a n g o g d e i l i g d u s j ........... Hjelpe meg jeg har da ikke tålmodighet til å sitte å se på henne der hun lener seg frem mot telefonen og snakker så jævla forbanna sakte hun bare kan om alt dette spennende hun gjør, som å dusje? Blir jo 2 reklamer i hver setning! Nei please, kan vi ikke alle bare slutte å se på slikt vås. F.eks CBE med bar mage, StinaBlogg med appelsiner, hun her med vektvest og høyt hår, Kristin G med vina si, Therese Lien med hatten... At de tjener så mye penger på bare vås? Det er helt utrolig. 9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet fredag kl 18:02 #453 Del Skrevet fredag kl 18:02 loffen skrev (50 minutter siden): Kikket innom henne litt i går og i dag. Vektvest på? Skal hun slanke seg? Og i dag; N å h a r j e g e n d e l i g f å t t t a t t m e g e n l a a a a n g o g d e i l i g d u s j ........... Hjelpe meg jeg har da ikke tålmodighet til å sitte å se på henne der hun lener seg frem mot telefonen og snakker så jævla forbanna sakte hun bare kan om alt dette spennende hun gjør, som å dusje? Blir jo 2 reklamer i hver setning! Nei please, kan vi ikke alle bare slutte å se på slikt vås. F.eks CBE med bar mage, StinaBlogg med appelsiner, hun her med vektvest og høyt hår, Kristin G med vina si, Therese Lien med hatten... At de tjener så mye penger på bare vås? Det er helt utrolig. Som om hun har det så travelt at hun "endelig fikk tid" 🙄 Enig i alt du sier! Har kuttet de fleste på Snap nå (har kun igjen folk som faktisk gir meg noe å se på) og Instagram bruker jeg så ig si aldri. En befrielse! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet fredag kl 18:08 #454 Del Skrevet fredag kl 18:08 Hun ser 10 år eldre ut. Tynn,hengslete. Er det på mote igjen være "anorektisk " nå visst. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet fredag kl 18:14 #455 Del Skrevet fredag kl 18:14 M.H85 skrev (5 minutter siden): Hun ser 10 år eldre ut. Tynn,hengslete. Er det på mote igjen være "anorektisk " nå visst. Ja, hva har skjedd med henne? Hun ser ikke frisk ut. Blek, tynn, hengslete - og ser eldre ut ja. Dette endringen skjedde rask. Håper det går bra med henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet fredag kl 18:18 #456 Del Skrevet fredag kl 18:18 loffen skrev (1 time siden): Kikket innom henne litt i går og i dag. Vektvest på? Skal hun slanke seg? Og i dag; N å h a r j e g e n d e l i g f å t t t a t t m e g e n l a a a a n g o g d e i l i g d u s j ........... Hjelpe meg jeg har da ikke tålmodighet til å sitte å se på henne der hun lener seg frem mot telefonen og snakker så jævla forbanna sakte hun bare kan om alt dette spennende hun gjør, som å dusje? Blir jo 2 reklamer i hver setning! Nei please, kan vi ikke alle bare slutte å se på slikt vås. F.eks CBE med bar mage, StinaBlogg med appelsiner, hun her med vektvest og høyt hår, Kristin G med vina si, Therese Lien med hatten... At de tjener så mye penger på bare vås? Det er helt utrolig. Enig, skulle ønske alle kunne kutte det ut. Det er jo bare irriterende meningsløst å se på 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 20 timer siden #457 Del Skrevet 20 timer siden Trykk AVFØLG på de med gul stjerne på snappen, det er så enkelt! Så etter hvert blir diskusjonen her om influensere død:) de tjener mindre og vi kan diskutere andre gøye ting ☺️ Tror eg har en gul stjerne snapper igjen og det er Desiree Andersen, og hun beholder eg 😊 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 18 timer siden #458 Del Skrevet 18 timer siden Marihone skrev (16 timer siden): Ja, hva har skjedd med henne? Hun ser ikke frisk ut. Blek, tynn, hengslete - og ser eldre ut ja. Dette endringen skjedde rask. Håper det går bra med henne. Kanskje sykdom? Men slik hun pusser opp og styrer virker det jo ikke ut som det er fysisk iallefall. Hun har alltid sett eldre ut enn alderen da, tenker liksom ikke over at hun er mye yngre enn David når jeg ser bilder av dem... Eksen derimot Hedvig ser mye yngre ut,da så det nesten ut som far og datter🙈 Men ikke sunt uansett være så tynn,ser enda eldre ut umiddelbart da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18 timer siden #459 Del Skrevet 18 timer siden (endret) M.H85 skrev (24 minutter siden): Kanskje sykdom? Men slik hun pusser opp og styrer virker det jo ikke ut som det er fysisk iallefall. Hun har alltid sett eldre ut enn alderen da, tenker liksom ikke over at hun er mye yngre enn David når jeg ser bilder av dem... Eksen derimot Hedvig ser mye yngre ut,da så det nesten ut som far og datter🙈 Men ikke sunt uansett være så tynn,ser enda eldre ut umiddelbart da... Jeg er ikke enig. De ser ut som far og datter. David ser ut som bestefaren til sønnen hennes. Jeg syns heller ikke at Louise Angeliga ser syk ut. Mulig at hun ser eldre ut enn hun er, men hun ser ikke jevnaldrende ut med David. Endret 18 timer siden av Hulderen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18 timer siden #460 Del Skrevet 18 timer siden Hun ser jo yngre ut enn David, men det er jo ikke rart siden det er over 20 år mellom de. Det som er bekymringfullt er at hun har blitt sykelig tynn i det siste. Min søster var på restauranten Michaels nylig og der var LAR også, og hun var spinkel som en fugleunge. Kameralinsen legger vel på 10% eller noe sånt, så hun er nok tynnere i virkeligheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå